#1 Tipy na vianočné darčeky pre otca, brata, priateľa,....

11/29/2014

Ahojte, dnes aj keď som chcela aby to vyšlo už včera, prinášam prvý článok ladený do vianočnej nálady. Takýto článok bude ešte jeden a potom snáď ešte pár tipov alebo nejaké články k Vianociam. :) Dnes by som chcela napísať pár tipov na darčeky pre našich otcov, priateľov, bratov či starých otcov. :) Podľa mňa sa pre mužov kupujú darčeky najťažšie. Nikdy neviem čo kúpiť - vždy sú to len tie obyčajné veci ako holiaci strojček, pena na holenie, voda po holení, šampóny, voňavky, tričká, spodné prádlo alebo nejaké hodinky či náramok pre niekoho, kto také môže. Raz som otcovi vyrobila krabičku na všetky odznaky alebo také vecičky, keďže ich schovával kade tade. :) Tu vám ukážem pár takých tipov, ktoré zaujali mňa z tej "kozmetickej" stránky najviac. :) 



Ako prvé je tu balenie jednorázových holiacich strojčekov Gillette Blue , ktoré by sa môjmu určite hodili. Používa iba tieto a možno, keby mu ich kúpim pochopí, že sa má naozaj oholiť. Svedčí mu to síce ale momentálne si oholil fúzy a bradu si nechal. No...jak chlap... tvrdohlavý jak poleno. Musím viac naliehať ale kto vie.

Ďalej tu je niekoľko darčekových balení, ktoré podľa mňa patria k Vianociam. Veľmi sa mi páči spojenie treniek a toaletnej vody od Super Playboy for Him. Sama chcem môjmu kúpiť trenky, nejaké vtipné nie také obyčajné. :D

Ďalšie čo sa mi páči, napríklad pre otca čo by som objednala ale nebolo by zlé ani pre dedka, je sada Forever Sailing od značky Moschino, ktorá má veľmi dobré referencie v počte hviezdičiek. :) Ide o darčekovú sadu, ktorá obsahuje toaletnú vodu, sprchový gél a balzam po holení. Balenia nie sú veľké ale môže to stačiť. Veď to nemusí používať celý rok. :D Netuším síce ako voňavka vonia ale asi nie zle. :) Páči sa mi aj balenie. Ak si všimnete, toaletná voda je maličké balenie - má 4,5 ml. Môjmu otcovi by vydržalo dlhšie ako mne ale priateľovi ešte dlhšie, kedže on toto zrovna nemusí - iba raz za čas keď mu dohovorím. :D

Pre brata (keby nejakého mám, že?) by som asi vybrala (ale tak isto aj pre priateľa, ktorý by sa zaujímal o futbal) túto darčekovú sadu EP Line FCBarcelona, ktorá zasa obsahuje toaletnú vodu a deodorant v spreji. Som si istá, že by to milovníkov FC Barcelony potešilo. Nikto z mojej rodiny tak nemiluje futbal, otec len sleduje pár zápasov ak sa dostane k televízii a môže si pozrieť čo chce on a tak isto je to aj s hokejom alebo formulou. :D Takže s týmto by som u nikoho neprešla. :)

A nakoniec, niečo viac kozmetické - sada Nivea Mild kde nájdete anti-perspirant, balzam poholení, gél na holenie a taktiež je to všetko v taške, takže je to ďalšie plus. Toto by sa hodilo môjmu tatovi, pretože chodí na týždňovky pracovať a mal by si kam dať všetky takéto veci. Mal by to všetko pokope a tak isto by to bola aj výhoda na dovolenky. :)


Ja osobne otcovi neviem čo kúpim ale asi vyberiem niečo z tohto - možno práve sadu s tou taškou. Ešte pozriem v akom stave je jeho voňavka ale tipujem, že tieto Vianoce odstane zasa z roboty. :) Tak stavím na tú sadu. :) Priateľovi ako som už spomínala chcem kúpiť trenky a jemu žiadne deodoranty ani voňavky kúpiť nemôžem, pretože to dostane možno od sestry a sám má toho už dosť. Rozmýšľam nad nejakou košeľou alebo tričkom. Tak isto aj nad šampónom - páčil by sa mi taký chladivy čo má tato, ten má super vôňu len neviem ako sa volá. :/

A čo vy, už máte kúpené darčeky pre mužskú časť rodiny či vaše polovičky?  :)

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Presne sadu Nivea Milk som objednala pre ocina.. :D Došla dakedy pred týždňom ale je super teda no aspoň mne osobne sa páči čo na to povie tato to zistím 24 :D inak pekný článok!

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *