Vianočné DIY - Adventný kalendár

11/30/2014

Prajem vám krásnu prvú adventnú nedeľu a nadnes som si pripravila jedno DIY, ktoré by sa vám mohlo páčiť. :) Tento rok so sestrou už nechceme adventný kalendár so všetkými tými čokoládkami ako minulé roky, keď nám tato nosil veľké Kinder kalendáre. Už dlhšie som ale rozmýšľala, že si vyrobím takýto vlastný ale nevedela som, či budem mať toľko času, kedže zajtra (či dnes?) sa otvára prvé okienko. Nakoniec som to ale stihla a tam vám prinášam takýto nápad. Aj keď je to asi trošku neskoro ale ak chcete a švihnete si, tak to do večera ešte stíhate. :) Mne to trvalo 3 hodinky, pretože som to všetko kreslila, hľadala obrázky, pomáhala ešte niečo nosiť (dnes sa u nás zabíjalo - nebojte, iba sviňa) a tak. :)

Čo potrebujete?

Papier, ceruzku, farbičky, pero, všetko čím to chcete vyfarbiť, alebo dotvoriť.

1. 
Zobrala som si čisté stránky z malého zošita, prelomila som ich na polovicu a dostala som takýto obdĺžnik. Zastrihla som konce, kedže niektoré kraje boli oblé a rozdelila som si to na tri časti. Vznikli mi také akoby štvorčeky. Dovnútra, kam nie je vidno ak to neotvoríte som si napísala určité vety, ktoré vám priblížim nižšie. Navrch som si niečo nakreslila. :) 

 2. 
Tu môžte vidieť ako to nakoniec dopadlo. Navrchu je teda vždy niečo iné nakreslené vo vianočnom motíve a je tam aj určité číslo, aby som vedela v ktorý deň sa tam mám pozrieť. :) Vnútrinapísané veci ako napr. Usmej sa na neznámeho., Odfoť selfie na vianočných trhoch., Napíš list budúcemu ja., Odfoť sa s Filipom (môj)., Maratón vianočných filmov. ,..... 

Teda rôzne veci, ktoré musím v ten deň spraviť. Ja som si zvolila takúto možnosť a už sa na to teším. Rozhodla som sa každú vianočnú nedeľu napísať článok o tom, čo som ktorý deň musela spraviť a pridať fotky ak som nejaké mala spraviť. Nejaké pôjdu na instagram, nejaké na snapchat ale všetky si uložím a aj tie, ktoré tam nepôjdu. :)  

 Prepáčte, že je fotka rozmazaná ale táto vyzerala najlepšie zo všetkých. 

3.
A ako posledné som si to už len pripichla na nástenku, kde si teda každé ráno pozriem čo ma v ten deň čaká. :) Sestra mi tam dávala čísla takže netuším čo je kedy. :D Jediné čo viem čo je 1., 6. a 24. Tie museli byť tak ako sú. :) A zajtra sa môžte tešiť na... niečo. :D  


Máte vy nejaký adventný kalendár? :) 

You Might Also Like

9 komentárov

  1. Odpovede
    1. ďakujem, príde mi to také detské ale nevadí :D

      Odstrániť
  2. To je hrozne krásne :3 :)

    www.booksmakesenseofmylife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ježiš to je milé ! :) ja mam milka adventný z obchodu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to je fakt super.:)
    Já se na zítřek těším na první okénko s čokoládkou.:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je skvělý nápad! :) Já nemám žádný kalendář. :( :D

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *