BornPretty Store inspiration + Giveaway Winner!

11/03/2014

Ahojte, dnes to bude rýchle a viem, že všetky očakávate kto to vyhral ale tie ktoré chcete, prečítajte si aj toto. Moc toho ale nebude. :) Len vám chcem dať do pozornosti pár šperkov a hrebeň zo stránky BornPretty Store. :)  Je to len zopár vecičiek, ktoré pridávam ako inšpiráciu k nákupu ak by ste mali záujem. Poprípade sa pozrite, dávam vám takto do pozornosti zľavu, ktorú môžte využiť. :) Tieto vecičky sa mi veľmi páčia, sú také jednoduché. Kefu do toho teda nerátam ale tá vyzerá tiež dobre. :)

10 % - TRKT10 - týka sa bižutérie a veci okolo vlasov :) 




čelenka           prsteň
    náhrdelník           náhrdelník 
        kefa           čelenka
                        prsteň



A teraz už teda kto to vyhral. :) Komentárov bolo 78, niektoré boli "mimo tému" a dva som našla neplatné. Jednu som nenašla v GFC (a to mi naozaj trvalo dosť dlho, kým som všetky skontrolovala a možno aj preto to tu je trošku neskôr :/) a ďalšia keď nemala GFC tak nesplnila to čo mala. Je mi to naozaj ľúto. Pár z vás napísali do jedného komentára všetko a aj tie veci, ktoré ste mohli dať do plusových komentárov. Čo už. 

Nakoniec bolo komentárov teda 71, číslo som hodila do Random.org a to mi vygenerovali číslo (podotýkam, že naozaj na prvý krát)......


A 18-ta v poradí z platných komentárov je Nikola Benko! Ja ti idem hneď napísať tak dúfam, že mi odpíšeš čo najskôr. :) 

Chcem vám všetkým poďakovať a snáď sa nenahneváte, že ste nevyhrali ale vyhrať mohla iba jedna a rozmýšľam, že nabudúce spravím väčšiu GA a budú môcť vyhrať viaceré. :) 


You Might Also Like

5 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *