Parfémy, parfémy, parfémy....

11/20/2014

Ahojte, dnes som sa rozhodla, že vám napíšem o mojich skúsenostiach alebo dalo by sa povedať mojej histórii parfémov, ktoré som za niekoľko posledných rokov vlastnila a čo na nich hovorím alebo ktorý z nich je pre mňa ten naj. :) 

  

Môj prvý parfém som dostala od mojej kamarátky, ešte asi v desiatich rokoch a konkrétne to bol parfém od Christiny Aguilery Royal Desire, ktorý vidíte hore. :) Je stvorená pre výnimočné ženy a výnimočné chvíle a z každého dievčaťa či ženy spraví kráľovnú. Všetko kvôli esenciám, ktoré vám sem vypíšem, pretože ja žiaden odborník nie som tak by som to ani opísať nevedela. :D Napíšem teda zloženie a moje celkové dojmy. :)
Hlava: ríbezle, ibištek, yuzu.  Srdce: ľalia, ruža, zimolez, mandarínka. Základ: pižmo, céder, santalové drevo.

Podľa mňa táto bola vynikajúca. Úplne super a tak isto aj sprchový gél, tak isto Christina Aguilera Royal Desire. :) Strašne som ju mala rada ale potom mi bohužiaľ spadla a rozbila sa na babkiných schodoch a tá vôňa tam bola ešte aspoň dva dni. Prišlo mi to strašne ľúto. Ani nie preto, že to bol darček, ale preto, že to bola tá voňavka. :)




Ako ďalší v poradí je tu tento telový sprej od Victoria´s Secret Strawberry & Champagne , ktorý nám priniesla s Las Vegas (alebo z iného mesta kde bola) mamina kamarátka. Tak isto sme dostali aj malé pilníčky, ale táto voňavka bola super. Vtedy som si ale neuvedomovala, čo to doma ale vlastne máme. :D Tvorí ju kombinácia jahôd, šampanského, čiernych ríbezlí a kvetín a tvorí tak perfektnú vôňu. ^.^ Odporúčam. 





Ako ďalšia voňavka, ktorú vlastním je táto. Je to Pure O2 od Avonu, ktorú dostala sestra na Vianoce ale kedže ona ju nepoužívala, tak mi ju neskôr dala a teraz ju myslím skladujem u priateľa v mojom šuplíku keby niečo. Použila som ju iba pár krát ale páči sa mi. Zdá sa mi výraznejšia ale vonia, no priateľ neznáša, keď sa mu navoniam v izbe lebo mu to tam potom smrdí. :D Mne ale príde v pohode. :) Aj keď nepatrí medzi moje najobľúbenejšie. :)

Tu je ešte oficiálny popis zloženia, pretože ja nedokážem takto opísať vône. :)

"Neobyčajne vyvážené spojenie prírodných prvkov začína blahodarnou silou čerstvého broskyňového čaju, ku ktorému je primiešaný výraznejší aldehyd a prekrásna frézia. Srdce parfému obýva pôvabná kytica kvetov, v ktorých dominuje jemný zimolez, nežná konvalinka a ľahučká vodná ľalia. Veľmi príjemný základ z chladivého mošusu, hebkého santalového dreva a ľúbeznej vanilky priľne na kožu vášho tela na pomerne dlhú chvíľu."






 Tento parfém evokuje čistotu, nehu a kryštalickú sviežosť. Je to Pur Blanca od Avon-u, ktorý som mala ešte donedávna, no už som ho minula. :) Tento parfém som mala veľmi rada, páčil sa aj kamarátkam, pretože mi vždy hovorili (ešte aj okolo obeda), že krásne voniam, že to som ja, takto voniam ja.

Ešte prihodím oficiálny popis zloženia... :)


"Samotný úvod parfému je tvorený opojnou rozkvitnutou fréziou, iskrivými listami mäty a exotickým roztancovaným ylang-ylang. V srdci sa ukrýva nežná ľalia, pôvabne rozvitá pivónia a vzrušujúca ruža. Základ vône sa skladá z vzácneho heliotropu, drahocenného pižma a exotického santalového dreva."






Parfém od Avonu menom Little White Dress je môj posledný, ktorý používam a už sa mi aj míňa. Strašne sa mi páči to balenie, také jednoduché a krásne. Na to, že vyzerá, že je tam toho menej než pri iných, mi trvalo dosť dlho kým som ho minula aspoň do takej miery ako je minutý. Okrem toho a aj toho, že úžasne vonia a určite by som ju chcela znova, ma potešil názov. One Direction má predsa pesničku s názvom Little Black Dress (myslím, že aj takúto voňavku Avon má) čo sa celkom podobá :D a tak isto aj pieseň Little White Lies (čo sa tiež v celku podobá). :D

Vôňu tvorí kombinácia frézie, sviežeho citrusu a sladkej gardénie spolu s bielym mošusom. :) Absolútne netuším ako tie jednotlivé prvky voňajú ale ich spojenie je veľmi dobré. :)

Keby som to mala zhrnúť, určite by som odporúčala Little White Dress, od Christiny Aguilery Royal Desire a nakoniec ešte od Victoria´s Secret Strawberry and Champagne. Tieto si ma získali a vždy keď som skúšala v parfumériách nové od Christiny tak mi smrdeli. Čiže tieto tri vám odporúčam, pre mňa boli skvelou voľbou a keby nemám ďalšiu inú do zásoby tak siahnem okamžite po Victoria's Secret. Tá je taká jemná. ^.^


You Might Also Like

2 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *