What´s new?

11/29/2014

Dnes ste jeden článok už na blogu prečítať mohli ale mám chuť sa vypísať v takom príjemnejšom slova zmysle. Raz za čas sa potrebujem takto rozpísať, vypísať, beriem to ako taký rozhovor s vami. :) 

Dnes sme boli s našimi a sestrou na vianočných trhoch v Trnave, prešli sme si to tam, kúpila som si oštiepok, máme nakúpené oplátky na Vianoce a prvý krát som si vyskúšala jazdu počas tmy. Nie je to také hrozné ako som si myslela. :D Taktiež som aj tankovala, druhý krát ale teraz mi nikto moc nepomohol a vážne som netušila čo mám robiť. Teraz som tam nemala nič nastavovať a tak som bola úplne stratená, pretože som musela hadicu potiahnuť trošku viac ale nešlo mi to tak sme sa s tatom nepohodli a ja kedže som teraz trošku citlivá tak sa ma to dosť dotklo. Dnešok bol naozaj ťažký - vonku je zima a mne po tej hodinke na trhoch odmŕzali nohy (vážne potrebujem nové boty!), ani sa mi nechcelo nič robiť po návrate domov, nechcela som ani pozerať seriál len počúvať nový album od One Direction (už som si stihla úplne najviac obľúbiť štyri pesničky ^.^) a niečo si robiť. Ibaže kedže je tma, nemohla som ani fotiť a rapídne sa aj zmenšili možnosti toho, čo som chcela robiť. Takže som aj tak zapla počítač a dostala som chuť napísať takýto článok o ničom aj o všetkom. :D

Na začiatku týždňa ma bolelo hrdlo a bolo mi v utorok tak divno od žalúdka - bála som sa, že som ochorela. Zasa. Mame som to ale povedať nemohla tak som si dala len Strepsils a liečila sa čajom a šálom. :D Na druhý deň som si dala Brufen a už som zdravá. Keby sa do dozvedela mama, tak ma asi zabije, pretože v sobotu som bola na zábave u nás (vystupoval tu Kali a Peter Pann, Adiss, Tuko, Torula) a pred tým dva dni som bola ešte chorá takže asi chápete prečo. :D Samozrejme, na zábave bolo super, bola som tam s mojím, jeho troma kamarátmi, s mojimi dvoma spolužiačkami, jedna si priviedla sestru a druhá frajera, ktorého som tak spoznala. Stretla som tam tatovho bratranca (má 24), tak sme sa stretli, predstavila som mu môjho a celý večer sa mi páčil. Až kým som nemusela ísť domov...Ale to rozoberať nebudem. 

Dnešok bol teda strašne únavný a pritom sa nič nedialo. Za to môže určite to počasie. Je tu niekto taký, u koho už napadol prvý sneh za túto jeseň/zimu? U nás stále mrholí, je mokro ale po snehu žiadna stopa. Som zvedavá, kedy nasneží u nás. :)

Inak, nečudujte sa, že skáčem z jedného cez druhé. Proste chcem spomenúť veľa vecí. :D Takže spomeniem to, že mám Snapchat. Možno som to tu už písala ale ak chcete, pridajte si ma. V posledných dňoch toho posielam viac. :) terka.polak

Sveter ešte z tatovho mládí. Niekto povedal, že je to ako uterák a niekomu sa páčil. :D 


 Včera večer som objednala takéto super ponožky zo stránky Fashop.sk. Už sa teším čo na ne povedia. :) 


Chcela by som sa vám pochváliť, že som si konečne vybrala vysokú školu, kam vy som chcela ísť. Mám síce ešte čas ale treba si vybrať aspoň niečo, aby som sa potom vedela niečoho chytiť. Nechcela som ísť sprvu do Trnavy ale keď som sa dozvedela, že je tam fakulta Slovenskej technickej univerzity, tak som si to rozmyslela a nakoniec som aj rada, že ak by to vyšlo, bola by som blízko domova a v meste, ktoré poznám a vyrastala tu. Vybrala som si Personálna práca v priemyselnom podniku. Celkom ma to chytilo a bola by som rada, keby som nakoniec bola Ing. Už len aby som sa tam dostala potom. :D 

Inak posledné dni som objavila pár super pesničiek alebo videí, ktoré by som vám chcela ukázať. Snáď si niektoré z toho pustíte a pri niektorých sa zasmejete ako ja. :) Najprv sem dám niekoľko pesničiek - taký mix rôznych, ktoré teraz počúvam. :) 











Podľa mňa super pesnička. :) 



Najprv to bola pesnička, ktorá sa mi páčila. Teraz už sa mi k nej viaže jedna nie zrovna pekná spomienka, kedy to nevyzeralo práve najlepšie ale našťastie je to už v poriadku. :) 






Najlepšia časť (aj keď celé je to super) je od 13:10 až do 17:40. :D 



Toto je podľa mňa super! Aj keď staré ale pobaví. :D 


Ďalej tu mám tri videá z maturít, ktoré sa mi hrozne páčia. hneď prvé je vtipné ale miestami až nechutné - záleží od toho ako to dokážete pochopiť a druhé sa mi nesmierne páči a dovolím si povedať, že je to najlepšie video na stužkovú aké som kedy videla. A tretie je tiež dobré, zaujímavé ale páči sa mi tam jedna scénka, ktorú vám napíšem. :) 


Hlavne koniec sa mi veľmi páči. ^.^



Aby ste to pochopili, pozrite si to celé alebo vám prezradím - dohadujú sa ako ukradnú knihu a dávajú nápady. Ale táto časť sa mi páči najviac. Je asi aj najvtipnejšia. :D 7:10 až 7:45/8:00. 



You Might Also Like

4 komentárov

  1. Máš veľmi pekný blog :) A narozdiel od inych tvoje články sa dajú čítať :) Pekne napísané ...

    www.korytna.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Snapchat je super, pre mňa už každodenná záležitosť a rutina haha!
    a Four od one d je úžasnyy album, milujem 18 a night changes!

    http://double-white.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pre mňa sa teraz už stáva tiež :D tie pesničky milujem aj ja :3

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *