#2 Tipy na vianočné darčeky pre mamu, sestru, kamarátku,...

12/02/2014

Ahojte, dnes som si pripravila znova tipy na vianočné darčeky. Tentoraz to budú ale, ako ste si mohli všimnúť v nadpise, darčeky určené pre ženy, dievčatá. :) Vybrala som toho omnoho viac, snáď sa necháte aspoň inšpirovať alebo vás niečo zaujme a pozriete sa na to alebo podobné veci. Vybrala by som toho omnoho viac ale bolo by toho fakt veľa tak som zúžila výber na tieto veci. :)  



Ako prvé by som sa povenovala trochu maminám. Vybrala som síce drahší darček, a to konkrétne sadu od Gucci Guilty, ktorá obsahuje toaletnú vodu, sprchový gél a telové mlieko. Moja mama to dostala na Vianoce minulý rok a tá voňavka je fakt super, obom nám voňala ale sprchový gél a telové mlieko omnoho viac. Okrem toho už samotné balenie je super. Je to síce drahšie ale ak by ste sa poskladali napríklad aj s otcom tak sa to dá zvládnuť, poprípade vnuknite tento nápad otcovi. :) Určite poteší. :) 

Ako ďalšie tu je teda sada šiestich lakov od Bourjois Collector. Mne osobne pripomínajú na prvý pohľad tie ruské matriošky ale na tretie pozretie už nie. No príde mi to ako dobrý darček pre milovníčky lakov na nechty alebo zároveň aj značky Bourjois. Určite s týmto nič neskazíte. 

Tak isto nikdy nič nepokazíte hrebeňom. Aj keď u nás máme každá pomaly tri, nikdy nie je dosť. Mňa by kefa určite potešila a nebránila by som sa jej ani keby mám tri kefy. Táto kefa je inšpiračná, pretože každej pasuje iný typ alebo túži po inom, mne sa páči takáto a chcela by som ju. :D Konkrétne táto je plochá kefa TIGI Tigi Pro. Ten názov je dosť zaujímavý. Taký..tigi, tigi,... :D 

Moja mama si občas rada zrelaxuje vo vani po náročnom dni, preto by som vybrala túto penu do kúpeľa, ktorá vyzerá naozaj lákavo. Je pre všetky typy pokožky a už ten názov vás navnadí. Goodbye stress! Ja si tiež rada spravím penu ale zatiaľ som nijakú presne na to určenú nemala, používam iba obyčajné šampóny. Ale ak chcete spraviť radosť kamarátke o ktorej viete, že sa rada čvachtá vo vani a robí si takéto relaxačné kúpele, vsaďte na penu do kúpeľa. Čo viac tam potrebujete? :)

A teraz niečo pre (aj) mladšie sestry či kamarátky, ktoré zbožňujú Justina! Taktiež je to drahšia položka ale nedá sa čakať, že bude stáť do 10 €. :D Vybrať si môžte medzi voňavkami Someday, The Kay alebo Collector. Vôbec neviem, ktorá je posledná, viem že Someday tuším bola jeho prvá vôňa ale určite nič neskazíte. Ja sama by som skákala od radosti, keby si pod stromčekom nájdem voňavku od One Direction. :) Podľa mňa jeden z najdokonalejších darčekov - dostať niečo od skupiny, ktorú zbožňujete. 

Ďalej je tu niečo pre milovníčky kozmetiky. Hlavne tej od Gabriella Salvete. Na obrázku totiž vidíte sadu, v ktorej sa nachádza Matte zmatňujúci make-up (odtieň 03 Honey), Nail Enamel lak na nechty (odtieň 100), Liquid Contour tekuté očné linky so štetčekom (odtieň 01),  D'Amore riasenka (odtieň 01 ) a vrecúško. Podľa mňa za tú sumu (10€) je to vynikajúca kúpa. Keď si zoberiete, že za tú sumu by ste kúpili jednu špirálu alebo make-up, tak to proste musíte zobrať. Trabárs aj pre seba pod stromček! :D Ja by som brala, keby mi vyhovoval odtieň make-upu. :) 

Ďalej tu je sprchový gél od Nivei - Angel Star, ktorý má tu najdokonalejšiu vôňu, ktorú si z pred pár rokov pamätám.Mala som deodorant ale všetko vonia tak isto, keď je to z tej rady. A musím povedať, tá vôňa mi utkvela v pamäti naozaj poriadne. Podľa mňa pre každú slečnu (bože, cítim sa jak keby som mala 50 rokov) to je dobrý darček a bude očarená tak ako ja. :) Keby si sestra nechcela vybrať darček sama tak asi zvolím toto. :D 

Ako predposledné tu je rúž od Astoru - Heidi Color Last VIP, ktorý som si ja minule objednala a preto ho sem dávam ešte raz. Ja mám v nude odtieni ale rozmýšľam, že kúpim taký mame, samozrejme, iného odtieňa. Prečo? Je skvelý. Recenziu ešte chystám ale ja som spokojná a ten obal....! Och, no krása. Mama má teraz iba jeden rúž ale určite neodmietne ďalší. :) Odtieň 005 Arty sa mi celkom pozdáva. :) 

A ako posledné, znova parfém. Tentoraz Killer Queen od Katty Perry. Znova trochu drahšia položka ale je to sada, kde je parfémová voda (100 ml a ešte 10 ml), telové mlieko a sprchový gél. Ja moc parfémy od Katty Perry nemusím ale balenie sa mi strašne páči a hodnotenia sú tiež dobré, takže to nevyzerá zle. A ešte k tomu je to také červené, vianočné. Vyzerá to roztomilo. :) 

Prípadne, ak vás nezaujalo nič z tohto, pozrite SEM - výpredaje kozmetiky + darček zadarmo k objednávke, ktorý si samy vyberiete. :)

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Killer Queen miluji, voní božsky :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. neviem pochopiť ako je možné že ty vždy píšeš o veciach nad ktorými rozmýšľam že si ich objednám! :DDD už mi je to aj smiešne ale inak pekný článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :) moc pěkné tipy :) sama bych si jich pár objednala

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Angel Star- má nejoblíbenější vůně! A musím ti ještě jednou pochválit nový design, vypadá to skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *