Vianočné DIY - Trblietky v rámiku

12/08/2014

Ahojte, dnes tu je ďalší článok z takej tej vianočnej edície, a dnes je to teda DIY ako ste si mohli všimnúť. Vôbec som nevedela aký tomu dať názov, aby to bolo krátke. :D Rozhodla som si pomaly do Vianoc vyzdobiť izbu a možno niektoré z vás tiež nemajú všetko ozdobené a ak áno, tak vám možno vnuknem nejaký nový nápad. :) 

Rozhodla som sa využiť konečne staré zbytočné ozdoby, ktoré boli na zahodenie a rámik, ktorý som momentálne nevyužívala. :) A čo budeme teda potrebovať?

. vianočné ozdoby
. tĺčik na mäso alebo niečo čím ich rozbijete a podrvíte
. doska či iná tvrdá podložka, ktorú nezničíte
. papier a samozrejme ceruzka alebo farbičky (záleží ako sa rozhodnete)
. lepidlo
. rámik

1.
Ja som mal červené ozdoby a jednu zelenú ale rozhodla som sa použiť nakoniec len červené, pretože som si nebola istá koľko mi toho vyjde. Najprv som si nakreslila nejaký vzor na papier do nakresleného rámika a nakoniec som sa rozhodla vytvoriť takúto vianočnú guľu. :) Ja osobne som si zafarbila okraje na čierno a nakoniec aj s červenou. Smerom k stredu som vyfarbovala dostratena. Niekto to môže považovať za zbytočné ale ja som si chcela byť istá, že keby sa mi niekde nenalepilo dostatok črepov tak aby to neostalo biele. :) 


2.
Potom som si dala vianočné gule do Mikulášskeho sáčika, kedže ten je o niečo hrubší ako obyčajné desiatove. Tĺčikom som ich rozbila, niekoľko krát pobúchala a snažila sa z nich spraviť čo najmenšie črepy.  :)


3. 
Následne som potrela guľu lepidlom a nasypala rukami črepy nahusto. Počkala som kým zaschnú, striasla som čo bolo navyše a na miesta kde bolo toho najmenej som nalepila ešte niekoľko črepov. 


4.
A ako posledné som to vystrihla a vložila do rámčeka. Trošku som len nemyslela na to, že kedže tieto črepy nie sú také maličké ako trblietky, tak mi to bude robiť trošku problémy pri zatváraní ale nakoniec som to zvládla a nejak som to dala. :) Strašne sa mi to páči, pretože je to jednoduché a nádherne sa to trblieta. ^.^


Vyšla z toho celkom pekná vianočná ozdoba, nemyslíte? A hlavne rýchla a ľahká. :) 

You Might Also Like

8 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *