Druhý a tretí adventný týždeň za nami...

12/21/2014

Ahojte, dnes vypíšem zasa všetky moje úlohy, ktoré sa skrývali v okienkach v mojom adventnom kalendári. :) Chcela by som teraz pridať každý deň do štedrého dňa jeden článok tak snáď mi to vyjde. :D Inak, tentoraz to bude iné ako poslednú nedeľu kedy som pridala takýto článok aj s fotkami. Tu bude fotiek omnoho menej a musím sa priznať, že niektoré úlohy som nie celkom splnila. Ale nižšie uvidíte ktoré a prečo. :) Inak, fotku s mojím ešte stále nemám aj keď sme boli spolu celý týždeň a chceli sme spraviť. Proste sme na to vôbec nemysleli - chápete, proste sa tešíte z toho druhého. :) 

8. deň som mala spraviť nejakú DIY tašku, namiesto toho som ale pridala článok s DIY. :) 

9.deň mi sestra dala za úlohu napísať firme o spoluprácu. Bohužiaľ nevyšla ale vyšla mi úplne iná. Na recenziu sa môžte tešiť cez prázdniny, niekedy po Vianociach! :) 

10. deň som mala povedať aspoň 5 komplimentov. :) Podarilo sa!

11. deň som sa mala usmiať na úplne neznámeho. :) Dokonca som sa usmiala na viacerých, pretože taká proste ja som! :D Usmievam sa v obchode na starších alebo pri momente, keď sa mi s niekým stretne pohľad. Až teda na ľudí v školskej jedálni. To je skôr trápne. :D

12. deň som si musela pozrieť nepravidelné slovesá z nemčiny na Prípravu na certifikát. Z dôvodu, že boli vždy na písomke a ja som ich nikdy poriadne nevedela a stratila najviac bodov tam. Ibaže kto sa to má naučiť, keď ich je vyše 100 a priebežne sa to učiť nedá? :D A ako na just sme ich na poslednej písomke nemali. :D Zákon schválnosti.

13. deň som mala odfotiť selfie na trhoch. Toto bohužiaľ nevyšlo, pretože som nemala s kým ísť a samej sa mi nechcelo merať cestu do Trnavy a tento piatok ani štvrtok čo som tam bola ma to už nenapadlo. Možno inokedy ešte tento rok. :) 

14. deň som musela cvičiť hodinu. Ako - tak som to zvládla ale presná hodina to nebola, aby som neklamala. :D Odvtedy som necvičila. Nebol "čas" ale po Vianociach by som to chcela už konečne napraviť. :/ 

15. deň som sa mala namaľovať do školy. Mala. Ibaže sa nestalo. Nie len že som trochu zaspala ale bola som tak unavená, nevyspaná, tiekli mi slzy ešte a trčať pred zrkadlom a dávať sa dokopy viac ako len korektorom a špirálou ako každý deň za posledný mesiac sa mi naozaj nechcelo. :D 

16. deň som mala vyfotiť OOTD a dať to na blog. Myslím, že nič také sa nestalo aj keď som chcela ale ani sa tu neobjaví. Až vianočné. :D 

17. deň som mala povedať "Milujem ťa" čo sa aj stalo. :) 

18. deň som mala rozosmiať milovanú osobu. A keď som nad tým po celý čas uvažovala tak som rozosmiala môjho viac než 5 krát a fakt poriadne a tak isto aj kamarátky, keďže ja mám pár takých momentov, kedy dokážem povedať alebo spraviť niečo dosť vtipné. :D

19. deň som mala uvariť "čínu". Veľmi som chcela ale bohužiaľ to nevyšlo. No v ten deň som uvarila penne a zohriala k tomu rajčinový pretlak. :D 

20. deň som sa mala stiahnuť do bunkeru a tam pozerať celý deň seriály a nepohnúť sa z miesta. Celú sobotu (od rána do druhej) som šoférovala (konečneee) a až večer sme pozerali so sestrou seriály. Nebola som v bunkri ale ležala som stále na posteli tak snáď sa to počíta. Bola som tak strašne unavená. Deň pred tým som dokonca ani nedopozerala film, čo som pri ňom zaspala. Ani neviem kedy a ako ale sestra ma už nemohla zobudiť tak sme ho včera dopozerali. :D 

21. deň čiže dnes som mala niečo nakresliť. :) Venovala som sa tomu nejakú tú chvíľu a toto čo tu uvidíte je prvé čo som rýchlo načmárala. :D nie je to nič extra takže nič také nečakajte. :) To ostatné si chcem nechať iba pre seba. :)

otáčať a strihať sa mi to nechce 


Ani som sa nenazdala a už je zasa neskoro. Zvyknem pridávať články skôr tak preto mi to tak príde. Zajtra bude zrejme InstaPhotos a nejaké bláboly. Majte sa, idem si ja zasa pospať. :) 


You Might Also Like

4 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *