InstaPhotos #21

12/23/2014


Džina :)

Ľudia sú hlúpi,
veď každý z nás vstúpi,
tam, kde bol už raz na kolenách po pokušeniach.
Tak prečo sa stáva,
že lieči sa rana,
a potom v nás uplynie čas a krváca zas.

(Sám sebou - Ľudia sú hlúpi)
             

Slavín, naši a moja sestra. :)


Jedna fotka z adventnej výzvy. :) #knedľajeswag


Tento dom sa mi strašne páči - škoda len že na mobil sa to nedalo zachytiť tak dobre. :)


Čoskoro článok. :)


True! True! True!


Áno, mám tajomstvá. Ale nepoviem ich...Pretože to sú moje sra*ky a mám to rada. Je to taký druh adrenalínu. 

 Nový účes a tú mikinu proste milujem. :3 



No one knows all the weight that she holds when she feels alone. 
The memories, they hount her. 
No one sees all the pain she brings everywhere she go.
She feels they´ll never want her.

(Memphis May Fire - Beneath the Skin --nálada posledných dvoch dňov)


Niekedy sú proste dni, kedy sa nedajú nájsť slová na nič. Všetko a všetci sklamú a je na teba ako sa k tomu postavíš.


Stromček, ktorý bol zasadený pred prvým polrokom môjho života. Stromček, ktorý bol trafený bleskom a prežil. Stromček, ktorý je trošku krivý ale jedinečný. Stromček, ktorý má dva špice. Dnes bude zrezaný a zajtra náš vianočný. 

Chudáčik, nedožije sa ani 18-tky ale musel ísť dole a všetci sme to vedeli, že raz pôjde už dole. 



Zajtra vás čaká ešte jeden príspevok. Ak to teda zvládnem napísať. Ak nie, tak až na prvý sviatok vianočný. :) Zatiaľ vám želám štastné a veselé Vianoce! :)
          

You Might Also Like

0 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *