Prvý adventný týždeň za nami...

12/07/2014

Ahojte, ako som spomínala, každú adventnú nedeľu napíšem článok o tom, aká úloha ma čakal na daný deň v mojom adventnom kalendári. Zároveň v rýchlosti spomeniem celý týždeň čo sa dialo a prečo som sa neozvala. :) Samozrejme, ako asi celý mesiac predtým a aj predtým, sme písali každý deň písomky a snažila som sa učiť čo najviac, aby som to vytiahla na lepšie známky. Naozaj sa vyplatilo a opravila som si dve známky ale ďalšie dve písomky sme písali čo som mala opravovať ale to známku ešte bohužiaľ neviem. :/  Tak držte palce, aby som neskončila zasa so 4 z účtovníctva. 

dostali sme od mamy takýto adventný kalendár :) 

1. deň som mala zmeniť vzhľad blogu. Určila som si to presne na tento deň, pretože som chcela začať december s novým vzhľadom. :)


2. deň som mala zakázané jesť sladké. :D Toto bolo naozaj hrozné. Zo začiatku ani nie ale vždy si beriem keksík k desiatej a teraz som sa ráno zarazila, vrátila ho naspäť a v škole som mala našťastie aspoň obed tak som neumrela hladom. :D Ale večer tam to bolo horšie. Po večeri som si naliala džús, samozrejme sladký, a tesne pred tým ako som si odpila som si uvedomila, že to nemôžem. Asi desať minúť som rozmýšľala či sa napiť alebo nie, či to porušiť alebo nie. :D Nakoniec som to zvládla a dala si vodu. :D 



3. deň som sa mala odfotiť s mojím. Toto akosi nevyšlo, pretože aj keď sme spolu boli, bolo to krátko a mala som mastné vlasy a tak ďalej, proste, aj tak som na to úplne pri ňom zabudla. Na ďalší deň sme spolu boli síce dlhšie, ale tiež som na to vôbec nemyslela, venovali sme sa jeden druhému a dostala som v ten deň mikinu - môj prvý vianočný darček za tento rok -, pretože už to nemohol vydržať a proste mi ju musel už dať. Inak by sa pýtal každý deň až do Vianoc. :D Rozhodli sme sa, že sa spolu potom odfotíme na druhý deň (pretože on si kúpil dve + tričko) a spravíme si teda takú peknú spoločnú fotku v mikinách od Separa. Ibaže sme boli spolu krátko a bolo to také hektické takže to vôbec nevyšlo. :/ Takže z tohto dňa splnenú úlohu nemám ale do Vianoc to stihnem a spravíme ešte veľa fotiek. :) 



4. deň som mala za úlohu napísať list pre moje budúce ja. V ten deň sa mi to splniť nepodarilo, pretože som mala veľa učenia no na ďalší deň áno. Bol to super pocit. Rozhodla som si ho založiť medzi moje staré denníky, žiacke knižky a rôzne moje kresby, ktoré skladujem v jednej krabici a keď budem staršia a budem sa tam prehrabávať, otvorím si ho a prečítam. Napísala som si tam veci, čo by som momentálne do budúcnosti chcela alebo ako si budúcnosť predstavujem tak som zvedavá, či mi z toho niečo vyjde. :) 



5. deň som si mala spraviť maratón vianočných filmov. Kedže asi v tú hodinu alebo hodinách pozerali všetci filmy a ja som bola nedočkavá, všetko mi išlo pomaly načítať a aj tak som pozerala najprv Maze Runner, čo je vrcholne nevianočný film a až potom som si pozrela vianočný. Aj to na 4 krát, pretože som sa išla najesť, potom pomodliť k adventnému vencu ako každý večer a vždy som to musela zapnúť odznova. Mala som také strašne veľké nervy! Skončila som s pozeraním o pol noci ale keby ma na ďalší deň nečakal výlet do Bratislavy a rýchle ranné učenie, tak si pozriem ešte aspoň jeden. No vyspať som sa musela. Takže plánujem dopozerať tie ostatné filmy niekedy v priebehu týždňa. :D 



6. deň sme išli so sestrou do Bratislavy. V ten deň mi mala vybrať outfit, ktorý potom uverejním na Instagrame s "heštegom" #knedľajeswag . :D Vybrali sme sa autobusom, prestúpili sme na električku (v ktorej som sa viezla prvý krát) a videla som omnoho viac z Bratislavy ako inokedy. Prešli sme celú Euroveu, nakúpili sme darčeky pre kamarátky alebo ja pre môjho a my dve ešte jedna druhej. Chceli sme ísť ešte na Obchodnú, ale už začínalo viac pršať a presne sme to stíhali na autobus späť, tak sme išli radšej domov. Poviem vám, tak dobre som sa už dlho necítila keď som si sadla. Dovtedy som si to ani neuvedomovala, kedže som si nikde nesadla len sme v kuse chodili. :D Takže tu vám ukážem outfity, do ktorých ma sestra navliekla. :D 

 kúpila som si kvôli diáriku na dok 2015 :) 


Jeden z darčekov (zatiaľ jediný) pre môjho. Určite sa mi to bude strašne páčiť, kedže Star Wars miluje a ešte aj sestra hovorí, že jemu sa to bude hodiť. :D A to druhé je taký ten náhrdelník na krk pre sestru, ktorý si vybrala. Bol tam ešte taký prívesok ale ten sme dali dolu. :) 


Prvý outfit. :D 


Druhý outfit. :D 




A dnes, 7. deň mám za úlohu ísť odpovedať z nemeckej ekonomiky. Je to jeden z predmetov, z ktorého som dostala upomienku a chcem ísť sama odpovedať ale najbližšie mám hodinu až v stredu, tak snáď sa mi podarí sa naučiť, kedže ZASA píšeme každý deň niečo iné. A niekedy aj dva krát za deň. -_- 

Prepáčte ešte za fotky, že sú rozmazané, ale nechcelo sa mi ich a ani som nemala čas ich upravovať. :) Dnes pôjdeme možno na trhy do Viedne tak sa zatiaľ majte. :) 

You Might Also Like

2 komentárov

  1. tá mikina ktorú si dostala je úžasná !!!:) A čo sa týka toho listu môjmu budúceho ja , je úžasný nápad!!!:) Do toho sa čoskoro pustím :)

    http://lindatayllor.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *