Bižutéria z Womanology

1/05/2015

Ahojte, dnes by som vám chcela ukázať tieto vecičky zo stránky www.womanology.sk, kde nájdete veľa peknej bižutérie. Majú veľký výber z prekrásnych náušníc, prsteňov, náhrdelníkov, náramkov či peňaženiek. Naozaj fakt skvelé vecičky a každá z vás si tam niečo nájde. Nie všetko sa vám musí páčiť ale naozaj sú tam pekné veci. :) Ja som si ich totiž nevyberala a preto som sa aj trochu bála čo mi príde. A čo mi teda prišlo? 


V takejto krásnej taštičke mi prišiel prstienok, ktorý som na ich stránke nenašla už a korálkový set. Na prvý pohľad sa mi ten náhrdelník vôbec nepáčil (nechcem tu klamať) ale dalo sa čakať, že je šanca, že mi príde práve niečo, čo mi nebude zrovna po chuti. Majú tam omnoho krajších ale po čase som si zvykla a určite si ho niekedy niekam dám ak sa mi bude hodiť. Náušničky určite využijem, tie už som aj na sebe mala ale teraz momentálne zdobia stromček aj spolu s ostatnými náušnicami. :D



Sám set o sebe ak sa vám páči je v pohode ak nie, tak si ho nekúpite a chybičky nemá - len jednu. A dosť závažnú pre niekoho a pre toho, kto nie je lenivý to chyba veľká ani nie je. Len to zamrzí keď si otvorí balíček. Jediná chyba bola v zapínaní. "Očká", na ktoré si môžte nastaviť "veľkosť náhrdelníku" (fakt neviem ako to opísať, veď to vidíte na fotke nižšie) boli na druhej strane, čiže si veľkosť nemôžte nastaviť a tak je to úplne v keli. :D Ale dá sa to prehodiť ak sa s tým pohráte, nie je to až také hrozné. Ale neviem ani povedať, či je to na viacerých náhrdelníkoch alebo sa stala chyba len v tomto a preto mi ho aj poslali alebo ako. :) Ale ako hovorím, až tak mi to nevadí. Len sa s tým musím pohrať. :)


Ďalší teda prišiel na rad prstienok. Už na prvý pohľad musíte povedať, že je krásny. Presne takýto som už dávnejšie chcela a som rada, že ho mám. Niekoľko krát som ho už mala a aj kamarátkam sa páči. :) Najlepšie je, že je nastaviteľný, takže sa nemusíte báť, že vám bude nedajbože malý. :) Nosí sa dobre a nezavadzia pri bežných úkonoch. Je to bižutéria a tam môžte čakať, že vám po čase začne zelenieť prst ale to je bežné. Mne to začal robiť až asi po piatich noseniach a vtedy som ho mala naozaj celý deň. Dala som ho dole a takto to robím vždy. Ostatné prstene ale neviem ako na tom sú. :)


Pridávam aj fotky kde mám spomínané na sebe. Iba náušnice som neodfotila. :) No nie je to krása? :)



Zájdite na ich stránku, teraz majú veľké zľavy. Z 20 € na 10 € alebo z 15 € na 5 €. Choďte sa tam pozrieť a objednajte čo sa vám páči! :) 

You Might Also Like

2 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *