BloggerTips - Nadpis blogu a článku (dátumu) v strede

1/10/2015

Ahojte, tak ako kopu iných blogeriek aj ja som sa rozhodla spraviť si takúto rubriku a pridávať návody na vylepšenia blogu. Pre niekoho to nebude potrebné alebo to všetko už pozná, využíva, ale je to určené pre tých, ktorí niečo také chcú a nevedia ako. Zapísala som si najčastejšie otázky, ktoré mi dávate a postupne ich všetky prenesiem sem na blog, aby ste ich videli všetky a aj niekto nový. :) 

(Chcela by som upozorniť, že som na to neprišla sama a tiež to mám z rôznych zdrojov. Nekopírujem to lebo by som nemala aké články písať ale chcem sa s tým podeliť aj ja, keď už viem ak ona to. :) Chápte to.)

Dnes by som sa chcela zamerať na nadpis blogu a ako ho dať do stredu a tak isto aj nadpis článku alebo aj dátumu. :) 


Nadpis blogu 

Ak nemáte ako ja namiesto názvu blogu obrázok, tak toto je pre vás. Roky pred týmto som sa trápila, pretože sa mi to nepáčilo, že je to zarovnané vľavo. Ale pozor! Môže to pomôcť aj vám, ktoré máte navrchu obrázok ako ja. Tiež sa tým dá posúvať. 

1. Ako prvé kliknete na Šablóna a tam sa vám ukážu takéto dve okienka. Kliknete na Prispôsobiť


2. Vľavo uvidíte toto a kliknete na Rozšírené. Následne už prejdete na úplný koniec až natrafíte na políčko Pridať CSS


3. Ako posledné čo musíte spraviť je vložiť tam tento kód. Vyznačené je číslo, ktoré si môžte meniť. Prípadne môžte left prepísať na right a bude vám to posúvať druhým smerom. Ale to záleží ako to potrebujete. :)

 (Kvôli nastavenému súkromiu si to nemôžte okopírovať ale kliknite SEM a môžte si všetky kódy odtiaľ skopírovať. :))

.header-outer {
margin-left:100px;
}


Nadpis článku a dátumu 

1. Ako prvé kliknete zasa na Šablóna ale tentoraz kliknete na Upraviť HTML kód.


2. Kliknete niekam medzi kódy a stlačíte CTRL+F a vložte do vyhľadávača, ktorý sa vám vpravo hore zobrazí tento kód:

]]></b:skin>



3. Pred ten kód vložte tento kód a uložte

h3.post-title { text-align:center; }




Ak ste chceli mať len nadpis uprostred a dátum sa vám páči zarovnaný vľavo tak ste hotové. Ak chcete nadpis tiež v strede ako ja tak pokračujete. :)

4. Za kód, ktorý ste vložili z bodu 3., vložte tento kód. :) Ak si všimnete, je tam žltá čiarka - vložila som ju tam, aby ste videli ako to má vyzerať a že odtiaľ sa nachádza tento kód. :)  Nezabudnite Uložiť

.date-header {text-align:center;}





You Might Also Like

7 komentárov

  1. Ahoj, mozem sa spýtať ze ako sa tam da namiesto názvu pridať obrázok?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, pôjdeš do Rozloženia a tam hore máš Názov tvojho blogu (Hlavička). Keď si to rozklikneš na úpravu, máš tam možnosť nahrať fotografiu. A už len zaklikneš Namiesto názvu a popisu ak tam chceš mať len obrázok. :) (aj obrázok sa dá posúvať tým spôsobom ako názov blogu. :)

      Odstrániť
    2. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
  2. Dakujem A este ze cez akú aplikáciu alebo stránku si robila tén tvoj obrázok? Tie kruhy a tak. Ináč dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie je zač :) tie kruhy cez Pic Monkey ale dala som to do výslednej podoby normálne v skicári :)

      Odstrániť
  3. Ďakujem ti moc♥ vždy som to chcela a nevedela som si poradiť až keď som nenašla tvoj článok ešte raz moc ďakujem:)

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *