Čo ma čaká a čo sa so mnou v posledných dňoch dialo?

1/21/2015

Ahojte, v posledné dni nemám chuť písať žiadne "beauty" články či nič podobné, žiadne recenzie (maximálne v najbližších týždňoch k jednej spolupráci, ale to bude rýchle :)) ale mám chuť na niečo uvolnené, "zmysluplné články" haha, jak keby moje články dávali niekedy zmysel a také viac osobnejšie. Dnes som sa rozhodla, že vám tu spíšem niekoľko vecí, ktoré sa v mojom živote dejú, stali a stanú, na čo sa teším, čo očakávam a čoho sa bojím. :) Dúfam, že sa vám bude článok páčiť, pretože ide naozaj od srdca ako všetky ostatné, ale predsa je niečim výnimočný, pretože to cítim viac osobnejšie. Aj keď to nie je nič hrozné len to potrebujem zo seba dostať von. :D 


Momentálne som úspešne (ako čo) prežila ťažký skúškový týždeň pred uzatváraním známok. Skončila som s dvoma jasnými 4-kami a je otázne či bude aj tretia. Ostatné sú 1, 2, 3-ky čo je dobre, pretože niekoľko predmetov som si opravila z minulého roku. Za to som fakt rada, aj keď tých štvoriek je tam viac než kedy bolo. Z niektorých predmetov sme si mohli vybrať či chceme známku z písomky zapísať do prvého polroka alebo už druhého a ak sa mi tam výrazne nezmenila známka tak prečo si kaziť druhý polrok? No nie? Polročné predsa nikam nejde, preto sa chcem snažiť teraz v druhom pol roku už na začiatku. Bude to síce ťažké, kedže druhý pol rok strašne rýchlo ubehne, veľa hodín nám odpadne plus máme prax a maturitu. Celý máj bude "zabitý". Tam už toho veľa neopravím. :D

Tým sme sa presunuli bližšie k maturite, ktorú chcem spomenúť a iným vyššie spomenutým veciam. Ako prvé ma čaká prax, ktorá je od 18. mája presne dva týždne pred maturitou. V najbližšom čase by som si mohla ísť aj pre potvrdenie do podniku, kde budem robiť asistentku účtovníčke a ako dúfam, niečo sa priučím aj k tomu "pravému" účtovníctvu. Ona sama totiž robí len také tie základné veci ako prijatie objednávok atď. Tieto veci samé o sebe ako predmety mi nejdú a možno v praxi sa mi to inak zapáči. Hneď potom sa "teším" na maturitu, na ktorú ešte nič neviem a neviem kedy sa mám začať učiť. Tie, ktoré pozorne sledujete články a poznáte ma, tak viete, že maturujem len zo slovenčiny a literatúry. Tak či tak to bude stres, pretože naše akademické voľno je zabraté praxou. Takže je to super. Nechcem to pokašlať, pretože budúci rok bude maturita už z odbornejších predmetov a z nemeckej ekonomiky a z nemčiny čo bude omnoho ťažšie. Teda až na tú nemčinu - tá bude z toho všetkého najľahšia. Po maturite budeme musieť ale napísať esej či správu či čo z praxe (počula som, že na 5 strán čo dúfam, že nie je pravda) do čoho sa mi absolútne nebude chcieť a ako sa poznám, nebudem vedieť napísať plnohodnotnú prácu, aby som dostala 2 a lepšie. 



V posledných dňoch som začala viac cvičiť a teda si plniť jedno z mojich predsavzatí a niekoľko krát chodím do školy so svalovicou, čo je super pocit, kedže viem, že niečo robím a po každom cvičení sa na druhý deň cítim lepšie a vidím samú seba chudšiu. Reálne to tak naozaj nie je ale ten pocit je super. :) Tiež som začala meniť pomaly stravu. Začala som jesť avokádo, upiekla som zdravý koláč, ale pozmenila som pár ingrediencií, kedže sme také doma nemali - nebol taký dobrý, ale dal sa jesť. :) Pomaly vyhadzujem z jedálnička maslo a keď tak, použijem syr aj keď ten by som tiež rada vyhodila, pretože je možné, že mám na kravské výrobky ešte stále alergiu, ale nikto z rodiny netuší ako sa prejavuje. Uvidíme, čo sa mi podarí spraviť s tou stravou. :) Ťažko sa ale niečo také dá doviesť do konca, keď rodina na také jedlo nie je zvyknutá a nedokáže sa k tomu prinúťiť a vy si nemôžte dovoliť kupovať jedlo stále za svoje peniaze. 


Na konci mesiaca, možno je to už aj budúci týždeň, ma čaká spodný strojček. Strašne sa bojím. Nie preto, že by to bolelo (áno bude to bolieť asi tak ako vrchný) ale preto, že budem vyzerať ešte horšie a keď sa budem chcieť usmiať, budem vyzerať ako totálny retard. Niektorým sa to hodí, ale mne asi nie. Ťažko si na to zvyknem. Stále neviem, koľko ho budem mať a predstava, že sa v ňom fotím na oznamká ma desí. To isté aj celková stužková... Nechcem tam vyzerať ako debil. Môžem mať pekné šaty a dokonalý make-up, ale ak budem mať škaredý úsmev, budem celá škaredá. Už sa teším....


Ešte čo sa týka stužkovej - mám vybraté dvoje šaty, ktoré sa tu na blogu určite objavia len čo si ich vyskúšam a odfotím sa v nich. Ak by som sa nevedela rozhodnúť, určite sa na Fb objavia. :) Na obrázku z internetu vyzerali božsky, už len treba zistiť ako vyzerajú naživo. Viem, mám ju až v decembri, ale treba si ich aspoň rezervovať keď už nič iné, pretože sa náhodou predajú alebo čo a nikde nebudem môcť nájsť tie pravé! :D Chcem mať krásne šaty, jednoduché. Momentálne sú také takmer všade ale ja mám určitú predstavu a také mu-sím nájsť! :D Tak isto som začala hľadať účes, ktorý by bol vhodný na moje vlasy. Rozpustené určite neostanú. Predstavovala som si takéto niečo ako je vyššie na obrázku. Mame sa to tiež páči a mohlo by to výjsť. :) Samozrejme, bez tej čelenky kvetinovej. :D 


Naj sexy chlapi podľa Elle. Čo si myslíte vy? :) Za mňa z prvej polovičky nikto a z druhej tiež. Asi mám iný vkus na chlapov alebo idem "proti prúdu". :D Skôr mi niektorí z nich vadia, alebo lezú na nervy či inak vadia. :D 


Prvé ráno po prázdninách. Hrôza des. Nikdy som sa v posteli necítila tak dobre. Nikdy sa mi nezdala taká veľká. Nikdy sa mi nezdala taká vysoká. Nikdy sa mi nezdala izba čistejšia. Nikdy sa mi ťažšie nevstávalo a nikdy mi tak dlho netrvalo rozlepiť oči a privyknúť si na svetlo. Najhoršie ráno v toto roku. :D V očiach mi môžte vidieť tú hroznú únavu, ktorá nado mnou prevládala.


Ten pocit... <3 

Koho uvidím v Bratislave 28. 03. na tour Ine Kafe?????? 



Túto kombináciu úplne najviac milujem za posledné týždne. Až mi je to trápne už nosiť viac ako 3x do týždňa. :D 



A nakoniec ďalšia moja srdcovka - ten pocit, keď vám po niekoľký krát lajkne fotky spevák, gitarista alebo bubenník skupiny, ktorú pozeráte od jej začiatkov, fandíte jej, písali ste si s Eddiem (spevák) ešte pred rokom a pol a odpovedal vám so všetkou láskou a ochotou akú má. Oni sú proste naj, milujem ich a vždy mi poskočí srdce, keď zavítajú na môj profil tiež a páčia sa im nejaké fotky. ^.^ Neuveriteľný pocit, ktorý vždy zahreje pri srdiečku. :)  


Plus ešte jedna bonusovka za dnešok - dnes ráno som zaspala a do školy prídem až o pol 11, takže ešte mám čas dopísať tento článok. :D Dúfam, že sa mi už nič také nestane.... -_- 



 Ku koncu sa už tento článok rozvíjal v štýle niečo ako InstaPhotos čo snáď nevadilo, ale tieto fotky na Insta nie sú a chcela som ich pridať do takéhoto článku. K nim totiž ale toľko už toho povedať nejde. A nič iné ma v tento moment nenapadá, snáď len, aby ste mi napísali nejaké otázky, aby som mohla spraviť video. Chcem, aby bolo to prvé také "spoznávacie" a od vás. Ako sa to bude ďalej uberať uvidíme. :) Či vás zaujíma hocijaká blbosť, zmysluplná vec alebo chcete s niečím poradiť - pýtajte sa. :) 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Krásný článek, moc mě bavil!:-)
    Z těch chlapů se mi taky nijak moc nelíbí, takže máme asi podobnej vkus:-D Jinak ten outfit je strašně pěknej!!! Nedivím se, že ho chceš nosit furt:-)
    Jdu se podívat na to oblečení, třeba si něco vyberu:-)
    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) plánujem s ním outfitový článok ked ma bude mať kto fotiť :D

      Odstrániť
  2. Budu ti strašně držet palce na maturitu, to určitě zvládneš! Já se probouzím taky úplně stejně s "radostnými" myšlenkami na škoku))
    Jinak se těším moc na outfitový článek ;)
    http://itsbasically-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti veľmi pekne! :) aj ja, myslím, že bude čoskoro :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *