Najlepší začiatok roka 2015!

1/05/2015

Ahojte, chcela by som vám napísať taký krátky článok, aj keď dnes už jeden vyšiel, ale tento proste musím pridať a napísať a ukázať vám ho! Ako všetci vieme a nie je to tajomstvom, začal sa nový rok a s ním nové plány, rozhodnutia, predsavzatia a výzvy, ktoré si každý dávame a snažíme sa, aby bol tento nový rok lepší, úspešnejší a my sa stali lepšími ľuďmi či konečne tou osobnosťou, ktorou túžime byť. Nech už čokoľvek z tohto chcete, držím vám palce. A ako som na tom ja?

 Nemám jedno predsavzatie ale ani veľa. Skôr by som povedala, že také zdravé, ktoré chcem počas celého roka dosiahnuť. Najhlavnejšie je ale zažiť veľa skvelých zážitkov a dní s mojím, byť spolu vždy keď sa bude dať a mať každý deň taký skvelý ako bol ten prvý, ktorý sme spolu strávili. Prvého som ho navštívila pre zmenu ja a už od začiatku ako som vystúpila z autobusu to bolo proste skvelé. Ušanoval pre mňa ohňostroj (ktorý je aj na fotke za nami :D), otvorili sme šampanské a oslávili spolu začiatok nového roka. Bolo to krajšie ako keby to bolo o pol noci a dostala len SMS-ku. Aj keď to bola len hodinka ale bola to asi tá najkrajšia hodinka a ešte lepší začiatok nového roka, za čo naozaj ďakujem. Hocikomu, kto za to môže. :D


Tu je vo fotkách zobrazené všetko ostatné, čo si prajem na tento rok. Konečne si naozaj zlepšiť telo - hlavne nohy. Pretože som si kúpila dvoje čierne nadkolienky a musím nejaký ten centimeter dva dať dole aby som ich mohla s radosťou nosiť a ľudia mohli na mňa s radosťou pozerať. :D Ako ďalšie chcem nové tetovanie a som zvedavá, či sa mi to podarí alebo až na ten ďalší rok - všetko závidí od našich. :D A ďalšia vec čo je na fotke - stužková. Tento rok ma to čaká, 6. 12. myslím, a chcem aby bola perfektná. Šaty, účes, boty, fotky, videá....Proste si to chcem poriadne užiť, aby som na to mohla spomínať len v tom najlepšom. A čo tu nie je ale je to pre mňa hlavné - MATURITA. V marci (myslím, v tomto som fakt hrozná) je písomná maturita, ktorú máme po praxi. Chcem ju spraviť najlepšie ako sa dá a potom neskôr aj ústnu. Je to len slovenčina ale proste to musím dať. A keď nad tým rozmýšľam, asi by som sa mala literatúru začať učiť a dokončiť si maturitné témy. :D

  


  


Druhého sme sa vybrali s rodinou na takú krátku dovolenku, lyžovačku. Plán bol taký, že prvý deň zistíme kde čo je a uvidíme kam sa vyberieme, druhý deň pôjdeme lyžovať na celý deň a na tretí deň sa kúpať do Bešeňovej. Našli sme cez jednu známu rodinu, ktorá nám "požičala" na tieto tri dni chatu za naozaj skvelú cenu. Chata bola veľká a zároveň aj taká stiesnená a bolo v nej teplúčko, keď sme si po večeroch zakúrili v krbe. Musím sa priznať, že to bolo prvý krát čo som bola na nejakej chate. :D A ďalšia ma čaká na moju 18-tku! :) (A s ňou sa spája ďalších milióndvesto plánov. :D) Nakoniec sme boli v prvý deň sa okúpať v Tatralandii, ktorá sa od poslednej návštevy mierne zmenila (myslím iba nový vchod) a na druhý deň sa boli lyžovať. :)


Boli sme v Jasnej a aj napriek tomu, že tam radi chodíme, tento rok som bola rada, keď sme odtiaľ odišli. Niektoré zjazdovky boli zatvorené, zasnežovali sa a tie čo boli otvorené boli plné ľadu, čiže to bolo niekedy o život. Na jednom svahu som to vzdala, keďže to bol samý ľad a zišla to dole peši. To bol úsek, kde na vrchu všetci stáli alebo iba padali a aj taká pani, ktorá mi chcela pomôcť, keď som tam sedela a snažila sa pomaličky dostať zo svahu, vypla lyže a išla po svojich. :) Ale inak to bolo všetko krásne, musela som sa zastaviť a pofotiť niečo pretože ten výhľad je z kopcov vždy krásny a hlavne keď je pekné počasie. V deň odchodu krásne husto snežilo ale do Bešeňovej ani lyžovať sme už nešli, šli sme rovno domov z osobných dôvodov ale aj tak sme si to užili. :) Tieto dni boli asi najakčnejšie aké som kedy na začiatku roku zažila. Vždy som totiž sedela doma a niečo robila no teraz to bolo SUPER! ^.^ No povedzte, nie sú tie fotky krásne?








You Might Also Like

9 komentárov

  1. jeej to je krásne nech vám to dlho vydrží a nech všetky tvoje plány vyjdu tak ako chceš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sluší vám to spolu :) A fotky z hor jsou nádherné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne fotky :) to si fotila už novým foťákom?? :)
    Ja som si dala tiež pár predsavzatí a schudnúť a zmaturovať sa nám zhoduje, len ja maturujem zo všetkého :( :(

    Natália

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) nie, nie, toto je mobilom ale sú upravené :) tak držím palce ale mňa to však čaká už budúci rok :)

      Odstrániť
  4. Noazaj krásne fotky a aj ja sa pridávam, že vám to veľmi pasuje! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *