Seriály, seriály, seriály...

1/17/2015

Ahojte, vopred vás upozorňujem, že toto nebude krátky článok ale vcelku dlhý, takže koho to nezaujíma nech ani nezačne čítať. :) Neviem či som závislá (zhodnoťte na konci vy), ale videla som/pozerám veľa seriálov, takže som si povedala, že by vás to mohlo zaujať. Článok som mala pripravený už asi niečo cez pol roka, ale nemala som sa k činu, takže som rada, že ste si ho vybrali. :D

Seriály som nikdy nepozerala často a nikdy som si nezakladala na tom, aby som časti videla po sebe. Takýmto spôsobom som pozerala Dr. House, Sponsgbob, Jmenuju se Earl, Glee, Dva a pol chlapa a mnoho ďalších, ktoré v televízii dávajú a sledovala som ich keď nič iné nebolo. :)

Prišlo to až pred dvomi rokmi (?). Pamätám si ako som vždy v televízii po príchode domov sledovala Ako som spoznal vašu matku alebo teda HIMYM. :) Lenže raz som prišla, sadla za stôl a vôbec sa mi nechcelo sa učiť. Preto ma napadla zlá, zlá, veľmi zlá myšlienka pozrieť si HIMYM od začiatku, pretože sa mi ten seriál strašne páčil a chcela som konečne vedieť o čo tam presne do detailov ide, kto je matka a pochopiť niektoré časti. Tak som začala - pozerala som to v angličtine a možno sa mi zlepšila takto angličtina čo bolo super - ale potom neskôr, keď som si uvedomila, že sledujem 2-3 časti po sebe, ktoré trvajú 45 min, nestíhala som robiť ostatné. Vtedy som ešte tento blog nemala a už som moc nepísala ani na ten prvý. Ale nestihla som pomáhať doma, učiť sa, pretože som nemohla prestať a nepozerať ho aj popri učení. Takto som stihla 8 sérií za 2 mesiace. Uff... Pre niekoho to je možno krátka doba a pre niekoho veľká, no 8 sérií po 24 časti je celkom dosť. Takto to teda všetko začalo a po tom, ako som HIMYM dopozerala, začala som si hľadať iné, pretože deň bez sledovania som nevydržala - hlavne pred učením. :D


A čo to málo slov ešte k seriálu - nikdy ma neomrzí, vždy si ho rada v telke pozriem a chápem spojitosti, tie vtipy, ktoré sa odvolávajú na predošlé situácie a celkový príbeh sa mi páči. Milovala som Robyn a Barney-ho ako pár, zbožňujem Lili a Marschal-a a ich vzťah a teší ma, že som sa dozvedela kto je matka a koniec sa mi veľmi páčil. Aj keď musím povedať, že predposledná časť bola úplne najlepšia a dúfala som, že je aj posledná, pretože bola krásna, rozplakala som sa a tam to malo ostať. Ale keď som si pozrela poslednú časť, celý deň som bola rozhádzaná a nemohla som uveriť, že to tak pokazili. :D

Už neviem ktoré seriály som kedy pozerala tak ich budem skákať ale tie čo sledujem ešte teraz budú až na konci. :)


Ďalší seriál, ktorý som sledovala a už niekoľko týždňov si hovorím, že si ho pozriem znova je Gossip Girl. - !!!!!!!!!!!! - Ťažko sa vyjadrím k tomuto seriálu, pretože je dokonalý! Zo začiatku som netušila o čo ide a Blair som nemala rada a Serenu spoznávala. Potom som však začala postupne Blair milovať a Serenu som riešila len ako postavu, ktorá tam hrá tiež veľkú úlohu. Ale celý ten čas som mi-lo-va-la vzťah Blair a Chucka. Nebol dokonalý od začiatku ako v iných filmoch a seriáloch  "začnú spolu chodiť a budú spolu bez prestávky do konca života", ale mal veľa prekážok ale keď sa na to celé pozriete na konci, zistíte, že ten vzťah bol dokonalý.

"If two people are meant to be together, eventually they´ll find their way back."



Freaks & Geeks som začala pozerať práve kvôli trojici James Franco, Seth Rogen a Jason Segel.  A ako ďalší je tu aj John Francis Daley z Kostí, takže nebol dôvod si to nepozrieť. Je to vyše 20 rokov staré, je to točené zo stredoškolského prostredia ale nie o roztlieskavačkách a tej "lepšej" vrstve, ale práve o tích, ktorí trávia čas"pod lavičkami". Sú tam "machri", tí ktorý škole nevenujú veľa času, flákajú sa a potom trojica o niekoľko rokov mladších "šprtov", ktorí majú radi Hviezdne vojny. Je to vlastne o Lindsay (baba na obrázku), ktorej brat je jeden zo šprtov, je najmúdrejšou žiačkou na škole a po smrti jednej osoby si začína hľadať kamarátov práve medzi "machrami". Má to len jednu sériu čo je veľmi škoda, pretože to bolo super a naozaj odporúčam si to pozrieť! Nie je to trápne ani otrepané, je to úplne bohovské!

Tiež som pozerala pár sérií zo Scrubs, no vždy som si zabudla zaznačiť kde som skončila a tak som sa nevyhrabala z tretej série už asi rok čo ľutujem. Každá časť je ale jedna malá komédia a je to skvelé na pobavenie. Taktiež dobrí herci a hlavne veľa vtipných situácií. :)


Tiež som si pozrela všetky časti South Parku, ktorý som nikdy pozerať nechcela, ale naviedol ma na to môj a som rada, pretože som sa veľa krát zasmiala. niekto to nemusí ale mne sa to vcelku páčilo. :D Neviem ani kedy a už si ani presne nepamätám, ale myslím že aj na Family Guy ma prehovoril môj. To som si pozrela len do série, kedy to bolo dabované a s titulkami som to už pozerať nemohla, kedže sa mi hlasy vôbec nepáčili. Stewie bol a vždy bude najväčší boss z celého seriálu. :D Hneď na to som začala pozerať The Cleveland Show, ktorú som síce celú nedopozerala, ale na oddych po škole to bolo tiež dobré. :)


Ravenswood možno nepoznáte a možno hej. Hraje tam Caleb z PLL a ak pozeráte PLL tak si to určite pozrite. Pochopíte kam Caleb zmizol a prečo bol taký zvláštny po jeho návrate. Bol práve v Ravenswoode, kde sa o sebe dozvedel pravdu a kopu iných vecí. Len je škoda, že je len 10 častí a príbeh nie je dokončený. Určite by to bolo super, keby do dokončili. :)

Tak isto som videla Young & Hungry čo je nový seriál. Je vtipný a v skratke je to o kuchárke, ktorá pracuje pre boháča a už v prvý deň ako k nemu nastúpi sa spolu vyspia. Je to vlastne o tom čo sa deje po TOM a nie je to o tom, že ona tam došla preto, aby si ho "ulovila" atď. Fakt môžem odporučiť, bude aj druhá séria tak sa spolu so sestrou tešíme. :D



Skins.
Toto je jedna celá veľká kniha príbehov, mojich pocitov ako napríklad radosti, plaču a hnevu, ktoré som pri tom prežívala. 5 sérií, 3 generácie a skvelé príbehy skupiniek priateľov. Začala som to pozerať kvôli spolužiačke, ktorá to sledovala na YT v škole, keď sme mali čas cez hodiny a hneď ako som videla prvú časť som sa nemohla odtrhnúť. Tak či tak si ale myslím, že toto je jeden z mojich Top 3 seriálov.
1. a 2. séria bola tá istá generácia, Tony-ho a Michelle som extra moc nemusela, ale z druhej som bola strašne rada za Chris-a a Jal. Koniec bol smutný ale taký je bohužiaľ život. To je aj ďalšie plus - zobrazujú ozajstný život tínedžerov a ozajstné príbehy, ktoré vám môžu byť aj blízke.
3. a 4. séria bola druhá generácia, kde ma dostávalo viacero príbehov, ale hlavne záver 4. sérii, kde zavraždili Freddieho. To bolo fakt hrozné a najťažšie bolo začať pozerať ďalšie série.
5. a 6. séria bola podľa mňa najlepšia. Proste. Alo a Mini. Grace a Rich (tí úplne napravo). Dva naj páry, ktoré milujem. Celú šiestu sériu som preplakala kvôli G&R, ich príbeh som mala najradšej a tak trochu som v ňom videla kúsok z môjho. Oni boli úplne najviac - dva protiklady, ktorým rodina nepriala, no aj napriek tomu ich láska bola silná.
Kto to nevidel, odporúčam!!!!! Úplne seriózne vážne, aspoň 5. a 6. sériu! Ja ďakujem spolužiačke, že mi to ukázala. Je to pár mesiacov, čo som to dopozerala ale nad 5. a 6. sériou stále rozmýšľam či si to pozrieť a byť zase citovo rozrušená alebo na to len pekne spomínať.


Ďalší seriál, na ktorý ma nahovorila sestra, ktorá ho prežíva s kamarátkami ako najväčšie fans a prežívajú všetko tak hlboko ako ja Skins. Reč je o Supernatural, čo je jeden z ďalších super seriálov. Skončila som v polovičke 6. série a nemám moc chuť ísť ďalej. Ako sestra hovorila, je dobre skončiť na konci ť. série a šiestu ani nezačínať, pretože tam to už bude skôr o anjeloch a o boji ale stále mám chuť to pozerať ďalej, pretože je tam Sam. :D Ale pravda je, že 5. séria skončila pekne a ostatné byť ani nemali ale čo už. Pokiaľ ste to ešte nevideli a máte rady strašidelné príbehy, strašidlá a mýty tak choďte do toho. Pekní herci a je to závislačina. Sestra má nejeden blog o nich na Tumblr. O fanfiction, ktoré sú spísané ani nehovorím, spájajú Sama a Castiela, no ja by som tam nespájala nikoho. :D Aj keď, Sam a Cas je asi jediný párik, ktorých by som dokopy dala. :D


Faking It je seriál, ktorý ešte beží (hoci je teraz prestávka) a je tiež super. Nie je taký "boží" ale je niekedy vtipný a taký oddychový by som povedala. Dobrá myšlienka. Zo začiatku najlepšie kamarátky predstierajú, že sú lesbičky, aby sa Karma zviditeľnila a neskôr Amy zistí, že je skutočne lesbička a do Karmy sa zamiluje. Nakoniec Karma získa čo chce ale nikto sa podľa mňa nevie rozhodnúť čo chce. :D

The Carrie Diaries som tiež už dávno pozerala aj napriek tomu, že Sex v meste som nikdy nevidela. :D Ale zaujímalo ma čo bolo s ňou pred New Yorkom, sexom a.. už neviem čo bolo to tretie. :D Pekne spracované len ma tiež mrzelo, že to stopli a ďalšie série neboli. Určite sa tam ešte niečo natočiť dalo.


Masters of Sex neviem či mám zaradiť medzi tie čo pozerám alebo som pozerala, pretože už dobre dlho (možno aj od leta) žiadna nová časť nevyšla (na stránkach kde to pozerám) tak vôbec neviem a som sklamaná. Podľa mňa je to super seriál, ide tam o to, že Dr. Masters skúma ľudskú sexualitu, rozdiely medzi pohlaviami, orientáciami či rasami, vyvracia mýty ale kedže v tej dobe sa o sexe nemohlo hovoriť, ľudia boli konzervatívny alebo sa hanbili o tom hovoriť, celý výskum má niekoľko komplikácií a nepriateľov. K doktorovi sa pridá Virginia ako asistentka a časom s ním začne spať a robia "výskum" spoločne. Najhoršie na tom je to, že on má manželku a v tej dobe, kedy spoločne "skúmajú" má aj dieťa, o ktoré sa vôbec nestará, manželku nemiluje a celé roky ju presviedčal, že je neplodná a skúšal na nej rôzne experimenty (kedže je gynekológ) a pritom on sám je neplodný. Je to proste Hovado, nemám ho ako postavu rada ale páči sa mi o čom ten seriál je. Nie, že by som bola zvrhlá (hej, upozorňujem, že je tam veľa sexuálnych scén) ale proste sa mi ten námet pozdáva. :)

Selfie je ďalší nový seriál, ktorý som začala pozerať skôr tak na uvoľnenie. Poviem vám, zasmejete sa a možno sa veľa z nás aj uvedomí. Je to už podľa názvu poznať, že je to o probléme našej generácie, o našej závislosti na telefóne a sociálnych sieťach. Na obrázku sú hlavní hrdinovia, (kedže si nemôžem spomenúť na mená, tak budem nazývať On a Ona) Ona je závislá na sociálnych sieťach, žije pre svojich odberateľov a netuší o skutočnom svete nič. On, jej kolega, ju začína učiť rozprávať sa s ľuďmi, učí ju žiť bez mobilu a vnímať všetko okolo. Ona ho na oplátku učí nepracovať 24 h/d a užívať si život, nebyť v strese. Samozrejme, čo by to bolo bez nejakej tej lovestory, ktorá ešte tak úplne ešte neprišla, ale točí sa to okolo toho v poslednom čase. Podľa mňa je to veľmi dobré, fakt to stojí za vzhliadnutie. :)


Posledné dva seriály, ktoré som dopozerala celé sú tieto dva. Prison Break som začala pozerať kvôli môjmu. Sledovala som s ním niekoľko častí popredu a potom som si povedala, že keď tam hrá taký pekný chlap potetovaný tak si to musím pozrieť. Plus som na to akosi dozrela, pretože ako mladšia sa mi to vôbec nepáčilo. Teraz som tomu aspoň chápala. :D Scofielda som milovala, pekný chlap, pekné oči, no nesleduj to! :D Ale úteky sa mi tiež páčili aj keď koniec bol aj tak najlepší. Síce to neskončilo šťastne, ale bol to pekný koniec, pekná obeta. 
Prednedávnom som sa dozvedela, že je v skutočnosti "Scofield" gay, čo mi zasa prezradil kto iný ako môj. Neviete si predstaviť ako som sa tvárila a čo som hovorila. Nemohla som tomu uveriť dobrých 5 minúť. Myslela som si, že si robí srandu. Ale kedže vie, že sa mi páči tak si robí srandu, že som pani Scofieldová ešte stále. Za to, že mi ale prezradil tú "hroznú" správu (to že je niekto gay mi vôbec nevadí, len ma prekvapilo, že tak isto ako Neil Patrick Harris a Sheldon aj on je) ho nenávidím. :D 

Sherlocka som začala pozerať znova kvôli sestre a síce som ho nemilovala tak ako ona, tak musím povedať, že to bol dobrý seriál ale netúžim ho sledovať znova alebo tie filmy čo sú. :D 


Awkward sme pozerali už dávnejšie spolu so sestrou aj s mamou a všetky tri sme ho milovali ale len ja som ostala a začala som ho pozerať od začiatku, kedže mám toľko "času". :D Úplne sa mi najviac páči Jenna a Matty, ale ako aj pri Faking It, aj tu si myslím, že Jenna nevie čo chce a Matty niekedy tiež. :D Tiež je to ale veľmi vtipné a keby mám vybrať naj postavu, ktorá sa mi páči je to Sadie! Už len dúfam, že čoskoro začnú dávať znova nové časti. :)


Nakoniec prišiel čas aj na Pretty Little Liars. Čítala som prvú knihu a po dlhom odhováraní, že nepôjdem s prúdom, som nakoniec podľahla a začala to sledovať aj ja. Väčšina z vás to pozerá tiež takže tu nie je moc o čom hovoriť. Skôr len stále nevieme kto je A. Najprv že Mona, potom Alison ale v skutočnosti to ona vôbec nemusí byť. A zrejme ani nie je. Ale v poslednej dobe sa pohrávam s myšlienkou či to nie je Aria. :D Dúfam, že sa nedočkám 8. série a stále nebude jasné, kto to je.


American Horror Story. Ďalšia jedna kapitola, ktorá skrýva niekoľko super príbehov. Zas a znova je to sestra,  ktorá ma na to nahovorila. Prvá séria bola strašne dobrá, skvelý začiatok pre sériu rôznych príbehov a druhá bola najhoršia. Tam som sa bála asi najviac ale tým, že bola takto najhoršia a najnechutnejšia a naj všetko bola najlepšia zo všetkých. Milovala som tú šialenú sestričku (neviem jej meno), tá bola riadna bitch! :D 3. séria nebola taká super aj keď tam bolo tiež niekoľko nechutností a dobrý príbeh. Terajšia Freakshow čo pozerám sa mi páči a nie je to také silné, ale príbeh je dobrý a je to také ľahšie, takže ak to pozerám večer sa nebojím ako pri 2. sérii alebo 1. Ale všetko to porovnávam s 2. sériou, takže preto také hodnotenie. :D Každé za seba bola super séria!


A ako posledný seriál tu mám New Girl, kde hraje úžasná Zooey Deschanel. Celý seriál, každá jedna časť je plná úžasných komických situácií. Na každej časti sa schuti zasmejem. Proste je to úplne najlepší seriál. No dobre, nie naj naj, ale zároveň aj hej. :D Chápete? :D Ak nie, tak si ho pozrite a uvidíte, že neklamem. :D

A ešte dopĺňam, zabudla som, že som vzhliadla všetky časti vypustené na internet aj od Big Bang Theory. :)

Dúfam, že sa vám článok páčil a nebol až tak strašne dlhý. :) Ktorý z týchto seriálov pozeráte vy? :) 

You Might Also Like

13 komentárov

  1. Akurát som dopozerala HIMYM a chcela som si nájsť nový seriál, takže mi tento článok prišiel veľmi vhod! HIMYM som teda úplne zbožňovala, asi ako ty Skins a HIMYM dokopy :) A tiež som najviac fandila Barneymu a Robin ;) Po posledných častiach som však bola dosť mimo...Nalákala si ma na Skins a Awkward, tak uvidíme. Momentálne ( dnes) som začala pozerať Forever a nevyzerá to zle ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, že si sa mohla nechať takto inšpirovať :D
      už som zaregistrovala, že také niečo je tak možno si to v blízkej dobe pozriem :)
      A Skins fakt odporúčam - srdcovka :3

      Odstrániť
  2. Už len zato,že pozeráš takè super seriály ťa milujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Slušná sbírka zkouklých seriálů! :D Já teda koukám jen na PLL, chvilku na GG, to mě ale moc nechytlo :/. Ravenswood jsem moc nemusela, TheCarrieDiaries naopak bylo super, taky mě mrzelo, že ho stopli..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sama som sa čudovala keď som si ich spisovala, že koľko ich je :D

      Odstrániť
  4. Některé z nich vůbec neznám :D Proto děkuji za tip :) Aspoň budu mít na co koukat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to je super! Polovinu z nich snad i víc sleduji a miluji je!:-D Je škoda, že ten Ravenswood nepokračuje:-/
    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ravenswood som mala rada, bolo to záhadné a to sa mi páčilo :/ :)

      Odstrániť
  6. AHS je super :) práve pozerám 3. sériu :))) a je tu veľa zaujímavých seriálov :) Ďakujem za skvelý tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. AHS je super :) práve pozerám 3. sériu :))) a je tu veľa zaujímavých seriálov :) Ďakujem za skvelý tip :)

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *