Snehová kalamita?!?!

1/31/2015

Ahojte, včera bol piatok, dostávali sme vysvedčenia a čo nikomu nemohlo ujsť - nasnežilo pekných 40 centimetrov snehu! Deň pred tým sme sa s kamarátkami dohodli, že pôjdeme do Trnavy do baru a tak, oslávime vysvečko spolu, ale keď sme videli, že neprestáva intenzívne snežiť, padajú čoraz väčšie a väčšie chumáče, tak sme to museli zrušiť. Každá cestujeme autobusmi a neboli sme si isté, či by sme sa dostali z Trnavy večer. Alebo naspäť do Trnavy.


V škole sme skončili pred pol jednou a nakoniec som sa domov dostala až o štvrtej. Medzitým som skončila u môjho, kde sme zabíjali čas, kým mi pôjde môj autobus. Mala som ísť na druhý ale ten meškal, všetko bolo posunuté o hodinu a tie moje snáď aj o dve. Môj odhŕňal sneh a ja som sa s ním zatiaľ rozprávala. Teda kým ma nezačal ohadzovať snehom z lopaty čo som sa mu snažila vrátiť, ale nevydalo. :D Ale snehom do hlavy dostal tiež. :) Páčilo sa mi, ako takáto kalamita dokázala spraviť takú pohromu a pritom z toho pre mňa vyšiel pekný deň, kedy som sa dobre zabavila kým mi prišiel autobus. Bola som síce celá mokrá, zmrznutá ale šťastná! :) A to je predsa to hlavné!


Cesty boli zlé, zlé, zlé a u nás v dedine (tato hovoril) bolo najviac snehu čo videl až od Bratislavy. :D Viac ako 30km/h sa ísť určite nedalo ale našťastie som sa domov teda dostala. :) Ja osobne som to ako hroznú kalamitu nebrala. Pre vodičov to kalamita bola, pretože doprava sa spomalila a bolo niekedy aj ťažké ustrážiť kam smeruje zadok auta ale inak to bola krása! Všetko biele, rozprávkové.



Dnes som sa preto vybrala so sestrou na prechádzku niečo pofotiť a vznikli tieto fotky. Veľmi sa mi páčia a nižšie si môžte všimnúť ako sme spadli. Najprv sestra na brucho a potom aj ja na zadok. Jedna aj druhá sme chceli tú druhú vyfotiť tak sme museli nejaký ten čas vymrznúť v snehu kým sme vytiahli a zapli foťák. :D Ale bolo dobre.






V pondelok máme "prázdniny", ktoré tak ale nazvať ani nemôžem, pretože to je len deň voľna. Ako keby ste raz zabudli vstať do školy. :D Nič viac. Ja pôjdem zubárke a potvrdiť si do podniku prax na tento aj budúci školský rok tak sa nudiť nebudem. :D Čo plánujete vy cez tento predĺžený víkend? :) Inak už mám aj spodný strojček, ach. :( :D



You Might Also Like

10 komentárov

  1. Brrr ja nemám rada sneh ale máš pravdu je to prose krása :D takže asi neznášam len zimu :D U nás zas bola pred snehom mala potopa :D v dedine :D našťastie náš to minulo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás len sneh sneh sneh :D ja nemám rada, keď je veľká zima a musím niekde sama mrznúť :D

      Odstrániť
  2. Nádherné fotky, u nás teda ani zdaleka není tolik sněhu :D.

    Zvu tě ke mně na giveaway o 2 balíčky Essence: http://laleitr.blogspot.cz/2015/02/giveaway-o-2-balicky-essence.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne ♥ My sme víkend strávili na chate a je to sooo beautiful ♥ Inak aj bffka bude mať spodný strojček tak vám obom držím palce aby ste to vydržalii (y) http://zivotpubertiacok.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a snáď si si užila :) ja som sa veľmi čudovala ale zuby ma boleli len prvý večer :D

      Odstrániť
  4. nádherné fotky, snad se u nás také dočkáme sněhu:/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. U nás za celou dobu snad nesněžilo a když tak koukám na ty fotky, tak mi to hrozně chybí!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. snáď už alebo ešte len teda nasneží :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *