BloggerTips - Záložky / menovky / menu (Ako to robím ja?)

2/10/2015

Ahojte, nemala som v pláne pridať tento článok takto skoro a už vôbec nie dnes, keď zajtra píšem ťažkú písomku a ešte nič z toho neviem, ale nemohla som už dlhšie čakať, kedže dve z vás sa mi za posledné dva dni ozvali s tou istou otázkou. Zároveň je to asi aj najčastejšia otázka.
 
Ako si si spravila tie záložky/menu/menovky hore? 


Nazvite si to ako chcete, jedná sa o tie štítky hore ako napríklad Instagram, Recipes, BloggerTips atď. Každý tam má niečo iné. Plánujem zmeniť vzhľad blogu a už to nebudem riešiť takto ako som to riešila doteraz, ale mnohým z vás to pomôže. :) Tak ako to teda mám? :)


1. Žiadna veda to nie je, ja to nemám ako Stránky, pretože sama som neprišla na to ako to dať na stred a preto som zvolila Menovky. Ako prvé si teda označíte konkrétne články určitými menovkami.


2. V Rozložení si vložíte Menovky nad Blogový príspevok tak ako to mám ja. Alebo rovno pod Hlavičku. :) Nezabudnite ale vybrať tie menovky, ktoré chcete mať tam hore. Na druhom obrázku vidíte ako to mám nastavené. Stačí len rozkliknúť Upraviť




3. Pôjdete do Šablóny, kliknete na Prispôsobiť -> Text kariet - tu si upravíte písmo, veľkosť (ja ich mám také veľké, aby mi to vyšlo ako-tak na stred a malé by sa aj stratili pod obrázkom) a farbu ako sa bude znázorňovať písmo ak bude menovka vybratá. :) 


Hneď potom si nastavíte aj Pozadie kariet. Každý podľa toho ako sa mu páči, ja mám priesvitné. :) 


A to je všetko. Je to všetko len o Menovkách. Pre istotu som ukázala aj ako ich upraviť, pretože niektoré to možno neviete. :) Ak vám to ale nevyhovuje pod Menovkami, musíte si nájsť na internete iný spôsob, niekde na slovenských blogoch možno nájdete - ja to neviem. :D Rada by som vedela a netuším či iný spôsob existuje. A tiež neviem ako ich upraviť na stred bez toho, aby ste museli zväčšiť písmo. :/ To fakt neviem. 

!!!!

Pokiaľ ale chcete len, aby ste medzi Stránkami nemali tie oddeľovacie čiary, stačí ak sa dostanete znova do Prispôsobiť -> Odtiene. :) Napravo máte Farba okrajov kariet a tam stačí dať bielu - pokiaľ teda máte biele pozadie blogu. Ak nie, tak rovno môžte dať aj priesvitné. :) 



Dúfam, že som vám pomohla a ak máte ešte nejaké iné otázky ako na dizajn blogu, hádžte mi ich na mail alebo na Ask. :) Ak budem vedieť, bude článok. :)

You Might Also Like

2 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *