Stressed and depressed

2/18/2015

Ahojte, chcem sa vám po dlhom čase ozvať aspoň takto, takým nudným a možno pre niekoho o ničom článku, ale potrebujem sa vyrozprávať z vecí, čo ma teraz trápia. Tento týždeň a vlastne aj dva posledné boli pre mňa dosť ťažké. Už si poriadne ani nepamätám, kedy som niečo pridala alebo čo sa okolo mňa dialo. Viem len, že v škole nám dali zabrať - samé písomky, skúšania a proste stres z maturity. Síce nie až taký veľký, ale začína sa objavovať. 

Mali sme na škole skúšku maturít na počítačoch - podľa mňa strašná blbosť, kedže aj tak musíme do hárka písať odpovede, 90 minút musíte pozerať do počítača, odpočítava to čas (čo mňa veľmi znervózňuje) a otázky boli nanajvýš nejednoznačne štylizované. Bol to taký výcuc (dúfam/vraj) čisto len zo slovenčiny a jednoducho... bolo to úplne hrozné. Nemôžte si skontrolovať čo máte zle a čo vlastne viete a percentá ani nehovorím. Katastrofa... Doteraz som sa tejto písomnej časti nebála ale teraz neviem čo si mám myslieť. 

obľúbená kombinácia z posledných dní
Intenzívnejšie som sa rozhodla hľadať si vysokú školu. Mám ešte rok ale potrebujem vedieť kam chcem ísť a poprípade vybaviť nejaké doučovania. Vôbec si nie som istá, všetko má svoje pre a proti, neviem si vybrať a bojím sa, že skončím tak, že na budúci rok nebudem vedieť ani jednu a nakoniec sa prihlásim na nejakú bez prijímacích skúšok a budem zasa na zlej škole. Našťastie mám super mamu, ktorá má chápe a vie, aký stres z toho mám už teraz a bude rada, ak spravím len bakalára. Sama nepotrebujem byť Mgr. alebo Ing., ale nechcem sa v 40-tich rokoch ľutovať, že som to ani neskúsila. Je ťažké sa celkovo uchytiť bez vysokej školy, ale tak isto aj s vysokou. Vždy je to ale iné. 



Musím pracovať na svojej budúcnosti. Musím sa rozhodovať nad dôležitejšími vecami. Ešte stále mám rok a pol na strednej, ale ubehne to tak rýchlo, že ani sa nenazdám a budem sa naozaj hlásiť na vysokú školu. Musím sa rozhodnúť čo vlastne chcem, ako chcem žiť a mala by som rozbehnúť jeden "projekt". Mala by som na tom začať pracovať už teraz, ale neviem kedy. Neviem sa sústrediť na toľko vecí a robiť viaceré z nich plnohodnotne. Potrebujem voľno...

A vlastne, už ho aj mám. :D Dnes som bola u doktora, na škole chýbalo 45%, pred tým ale 35% a dnes nám dali na štvrtok, piatok chrípkové prázdniny. OA Trnava to dala! Po 10-tich rokoch! Konečne! :D 



Plus mám čoskoro 18 (wohooo), oslava nejde tým smerom ako by som chcela, niekoľko ľudí mi tam bude chýbať čo ma mrzí ale začnú prázdniny a všetci idú preč alebo nemôžu. :/ 

Do tohoto všetkého ma trápia po dlhom čase cez zimu lupiny a po vyše roku aj atopický ekzém, kvôli ktorému sa ani kúpať nemôžem ísť, svrbí ma a je dosť veľký. :/ Všetko sa to na mňa kopí - nestíham s článkami, školou, zdravím a ešte osobným životom. Dúfam, že to voľno na niečo dobré bude. :) 

A mám pre vás novinku. Ku koncu budúceho týždňa budem prerábať blog - blog bude neviditeľný, pretože chcem, aby 28. - deň po mojich narodeninách - uzrel svetlo sveta. :) 

Snáď vás tento článok moc nenudil, prečítali ste ho a nie ste zdeptaní. :D 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Držím ti palce! Viem že celá táto situácia je veľmi nepríjemná (tiež som si to zažila), ale aj to sa raz skončí :) Ani nevieš ako, ale vďaka tomu stresu budeš intenzívnejšie premýšlať nad tým na akú školu atď, že nakoniec si zvolíš to správne, lebo keby si to mala na háku, tak ťa to vôbec nezaujíma čo s tebou bude atď. :) A nezabúdaj že to stojí za to povedať si "zvládla som to a mám to za sebou" :))

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, dúfam, že si teda naozaj vyberiem dobre a budem spokojná :)

      Odstrániť
  2. No počula som že tie maturity na tých počítačoch sú blbosť. A podľa mňa sú! Od toho monitoru musia poriadne bolieť oči a hlava.
    Krásny outfit.
    +veľa šťastia s maturitami! :)
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď práve to je to! je iné doma sedieť toľko za monitorom ako v škole... a ďakujem pekne :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *