Telový olej & Pleťová voda z DM

2/25/2015

Ahojte, už cez víkend som chcela pridať tento článok ale necítila som sa dobre tak som to musela odložiť. Teraz ležím v posteli chorá, liečim sa a teda mám aj čas dopísať a pridať tento príspevok. Mohli ste o nich už na viacerých blogoch čítať ale nevadí. Budete si môcť prečítať aj môj názor a možno ste z tých, ktoré o nich ešte nevideli žiadnu recenziu. :)

Nedávno som začala spolupracovať s Dm Drogerie, čo ma veľmi potešilo a bola som strašne šťastná. Odvtedy mi stihli zaslať už tri produkty, o ktorých sa dozviete viac nižšie. :)

Telový olej Seelenzart (Balea)


Tento olej som dostala ako prvý a musím povedať, že som sa potešila. Bola som veľmi zvedavá, pretože pravdupovediac, žiadny telový olej som ešte nepoužila. Preto som do toho šla s radosťou. Olej naozaj pekne vonia, je (ako inak) mastný a dobre sa rozotiera a vpíja do pokožky. Pokožka nie je zbytočne premastená dlhý čas ale príjemne hebká a voňavá.

Poďme teraz možno k tým negatívam. Nehovorím, že je to kvôli nemu, ale bude to skôr len zhoda náhod, no deň po tom sa mi vyhodil atopický ekzém, tak som bola dosť zdesená, či to mojej pokožke neublížilo. Chvíľu som ho nepoužívala a natierala ním všetko len nie miesta, kde mám ekzém. Pre istotu. Našťastie sa nič neobjavilo a naozaj to bola len nejaká reakcia počasia a oslabeného imunitného systému. :)

Jediná taká vec čo sa mi nepáči je, že keď si ho nalejem do dlane, zdá sa mi, že to tečie všade. Omnoho viac sa mi páči, keď ten olej kvapká ako je to pri oleji na vlasy, ale tu to tečie a všetko (celý vrchnák) mám mastný. Teda nie doslova vrchnák ale ten otvor. Len čo fľaštičku nakloním, začne to tiecť potokom. To mi na tom naozaj vadí, ale je to len drobná chybička krásy, ktorá nemusí nikomu inému vadiť.

150 ml / 3,49 €



 
                                  
Pleťová voda & púder s vôňou malín (Balea) a masážna kefka (Ebelin)


Ako druhé som obdržala pleťovú vodu a púder 2v1 spolu s čistiacou kefkou. Voda je teda dvojfázová a musíte ju pretrepať. Je s vôňou malín čo je naozaj cítiť a je to pekne sladké. :) Pleť je po použití naozaj jemná a čistá. Istotne k tomu dopomohla aj táto kefka, ktorá sa výborne drží v ruke. Samozrejme pred použitím si ju namočte a potom je omnoho hebkejšia. Fakt neviem čo viac k tomu povedať, kefka je super, po pleťovej vode som tvár nemala ani vysušenú, bola hebká a voňavá. :)

Ale má to aj jeden mínus. Na kefke sa nič neudrží, kedže je to pleťová voda a preto si ju nalejem do dlane a tam kefku namáčam. V tomto prípade je preto lepšie asi zvoliť vatový tampón. :) Inak som ale spokojná. :)


200 ml / 1,99 € - voda
2,99 € - kefka

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Ten olej určite vyskúšam, ešte som naň tuším negatívnu recenziu ani nečítala a Baleu ako značku mám veľmi rada.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiež, snáď ani jeden produkt ma nesklamal :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *