Činnosti počas jari #Springby6pack

3/21/2015

(v nadpise mi na začiatku ignoruje šablóna mäkčene, ignorujte to :))

Ahojte! Ako som vám spomínala, ešte s piatimi super babami sme sa dohodli na takomto projekte. Aby som vám to trošku priblížila, kedže nám prišla jar - včera bola jarná rovnodennosť a dnes je prvý (či druhý - ako si to vezmete) jarný deň - pridávame tématické články. :) Každá má o niečom inom, ale všetko sa to týka jari! :)

Ja som dostala tému "Činnosti na jar", teda také tipy čo sa dá robiť alebo tak. :) Snáď mi to teda vyšlo a spomenula som také veci, čo sem fakt patria. Ja osobne robím väčšinu vecí práve na jar alebo začínam od jari. :) 

1. Kvety, záhrada


S jarou prichádza krajšie počasie a preto je aj čas na sadenie kvietkov, strihanie stromčekov, okopávanie a vytváranie krásnej záhrady. My sme už zasadili kvety čo som podostávala na narodeniny. Milujem, keď je takto krásne teplúčko a slnečne a na záhrade je vidno niekoľko kvetov. Rôzne farby, druhy a veľkosti. :) Milujem tulipány, no na tie si ešte budem musieť chvíľu počkať a tak isto aj na narcisy.

2. Veľká noc, veľkonočné trhy, Morena 


Neoddeliteľnou súčasťou jari je Veľká noc. Kto by sa netešil? Keď už nenávidíte oblievanie a šibanie, útechou sú aspoň prázdniny, ktoré začnú už za týždeň a pol. :D Pred tým ale môžte zájsť na nejaké veľkonočné trhy alebo hodenie/upálenie Moreny do potoka. Ja som na takom niečom bola iba raz a moc si to nepamätám a uvidím či mi to tento rok vyjde. :) Možno na takéto akcie nie ste, ale má to svoje čaro. :)
Keď vás už neosloví nič z tohto, aspoň dekorácie. Milujem si postaviť na určité miesta v izbe rôzne vajíčka, kvetinky, kuriatka. Keď som bola menšia, vždy som zo stolu dala všetko preč, prestrela si veľkonočný obrus, dala naň kopu blbostičiek a mala krásny dekorovaný stôl. :D

3. Festivaly, koncerty, podujatia

Ekofest a Topfest ignorujte, ide iba o tématickú fotku so vstupenkami. :D 

Viem, že na koncerty sa dá chodiť počas celého roka, ale nedalo mi to len tak okrajovo nespomenúť. Medzi festivaly patria napríklad Košická hudobná jar, Pražská jar a teda všetky festivaly tohto typu, kde sa hraje klasická hudba. Ak vás nič takéto nezaujíma, možno vás zaujmú práve Bratislavské módne dni, ktoré sa budú konať 13. - 15. 4. Ďalšie také akcie, ktoré by som spomenula je napríklad Párty roku 2015 v Trenčíne 18. 4. - ak máte radi hip-hopovú scénu alebo ak máte radi Hex či Desmod - Steel Aréna Laser Fest, ktorý sa koná 8. 5. .

4. Výlety, turistiky, prechádzky, stanovačky, plávanie


Začína byť teplejšie a neviem ako vy, ale ja dostávam práve teraz najväčšiu chuť chodiť na prechádzky do prírody, turistiky alebo na plávanie. Počas zimných mesiacov to moc nemusím. Je omnoho príjemnejšie vybrať sa na výlet k nejakému zámku alebo vyhliadke, keď pekne svieti slnko a nemusíme byť naobliekaný. :)
Na stanovačky je ešte takto na začiatku skoro, ale už od polovičky apríla to môže byť fajn, teraz ráno ešte mrzne a v máji je to úplná paráda. Tento rok plánujem chodiť na toľko stanovačiek, koľko to len pôjde!
To isté platí aj u cvičenia. Teraz som to trošku zanedbala, ale dá sa ešte začať a vytvarovať si do leta postavu. Treba ale hneď začať! Ak by ste chceli vedieť niečo viac na túto tému - choďte pozrieť na blog Lindy. :)

5. Upratanie šatníka a kozmetiky


Jednu z vecí, ktorú praktizujem každý rok a vždy takto na jar je upratanie skrine a kozmetiky. Všetko vyhádžem, pekne poskladám a upracem naspäť do skrine. Všetky zimné veci dám dozadu a letnejšie dopredu. :) Milujem to, ale vždy zistím, že mám šiat málo (šaty = oblečenie, ja to tak používam odmalička).
A kozmetika tak isto. Napríklad pri lakoch vyberiem tmavé odtiene, ktoré už teraz nosiť nebudem - čierna tam stále ostáva - a nahradím ich bledými odtieňmi, ktoré som na jeseň / zimu schovala. Počas zimy vždy spravím strašný bordel medzi kozmetikou a tak si to zasa pekne všetko upracem a mám to konečne zorganizované. Cítim sa vždy ako nový človek po tomto bode. :)

6. Vyhodenie nenosených vecí


Tento a nasledujúci bod súvisí s tým predchádzajúcim. Pri upratovaní vždy nájdem veci, ktoré nenosím, ktoré som nenosila alebo nosiť nebudem aj napriek tomu, že som ich mala len 3x na sebe. Neuvážená kúpa alebo zmena štýlu či hodnôt. Preto mám teraz jednu veľkú kopu vecí, ktoré teraz nenosím a čakajú na nového majiteľa. Myslím, že je to super vec, zbaviť sa nenosených alebo starých vecí. Kedysi som v skrini schovávala šaty, ktoré som 3 roky nenosila a boli mi malé. Okrem toho je to taký relax. :D Aspoň pre mňa....

6. Nákupy


A medzi takú obľúbenú jarnú činnosť zaradujem aj nákupy. Zistíte, že nemáte čo na leto, žiadne svetríky a preto je najlepšie kúpiť si niečo nové. Ja idem dnes na hriešne dobré nákupy, ale ísť môžte aj do sekáča. V stredu som mala strašnú chuť tam zájsť a nájsť si skvelé kúsky, ale nevydalo. Ja osobne nakupujem vždy takto na jar a pred zimou tak úplne najviac. A potom už len v letných výpredajoch, keď už fakt nič nemám a aj tak to moc dlho nevyužijem. :D

7. Plnenie predsavzatí



Všetci vieme, že ak si aj dáme nejaké to predsavzatie, nesplníme ho alebo ho nedotiahneme do konca. Preto som si nechala tento bod ako posledný.
Začnite sa konečne venovať tomu, čo vás naozaj baví, čo ste už dlho odkladali, pretože nebol čas alebo ste chceli už dávno niečo vyskúšať. Určite sa niečo také nájde. Či už ide o fotenie, navrhovanie niečoho, písanie básní, učenie sa (bolo by dobré opraviť známky, však?) alebo jazda na koni. Pomaly bude teplejšie a teplejšie, rána už nebudú také studené a my sme zase plný energie tak prečo to nevyužiť? Možno nám to nevydrží dlho, ale aspoň začneme. :)

Ja som začala už pracovať na jednom "projekte", ktorý sa bude týkať aj vás (ak, samozrejme, prejavíte záujem). Rada by som ho uskutočnila čo najskôr, ale také veci potrebujú viacej času, aby sa nič nepokazilo a všetko vyšlo podľa plánu. :) 

Držím vám teda palce a začnite jar úspešne! 
__________________________________________________________________________________________
Ak by ste mali záujem - čo určite mať budete - tu sú teda odkazy na blogy ostatných báb. :) Lindu a Danielu možno poznáte, ostatné pre niektoré z vás môžu byť neznáme. Určite sa choďte pozrieť aj na ich články k jarnej téme! :) 
Myslím, že máte z čoho vyberať a každý článok bude zaujímavý ako poznám tvorbu báb. Len u Bari a Radky neviem čo čakať, kedže ich dve som spoznala nedávno. :) 

Viktória - Top Spring 10
Bari Bircak - Beauty must have 
Danyshe - Móda
Radka - DIY
Linda Tayllor - Zdravý životný štýl

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Plnění předsevzetí není žádná sranda :). A ty festivaly a koncerty závidím, já se letos bohužel nikam nedostanu, tak snad příště.
    PS: Dobrý nápad na projekt. Narazila jsem na tebe přes Danyshe :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja dúfam, že tento rok pôjdem ešte na viac než minulý rok :)
      Ďakujeme :)

      Odstrániť
  2. To s tým jarným upratovaním praktizujem aj ja každý rok :D. Vždy počas zimy sa mi v šatníku objaví hrozný bordel, ale na druhej strane sa teším ako si to všetko pekne poupratujem :).

    http://landofourdreams.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten bordel aj mne :D ale že úplný, úplne ignorujem vešiaky :D to sa teším aj ja, ja som hrozný puntičkár niekedy :D ale aj bordelár

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *