INE KAFE 20 rokov Nevhodní EU TOUR

3/29/2015

Ahojte baby, dnes by som sa vám chcela pochváliť alebo proste len vypísať do článku moje pocity zo včerajšieho koncertu Ine Kafe, ktorý bol v Bratislave a mali sme to šťastie tam byť. :) 

Na koncert sme sa veľmi tešili - išli sme tam tri kamarátky - a našťastie sme mali kúpené lístky ešte zo začiatku, pretože už dva mesiace boli lístky vypredané. :D 

Ku každému "historka" v článku :) 

Prišli sme tam ešte skôr než to malo začať a čakali sme tam ďalšiu hodinu keď nie viac. :D Ale oplatilo sa. Držali sme si celú tú dobu miesto pod pódium vpravo, z ich strany zľava. :D Takto sme aspoň mohli mať kabelky a svetre pred sebou a nestrachovať sa o to či nám niekto niečo ukradne. :) 
Bola som unavená, ale neskôr zo mňa únava spadla. Hneď po tom, ako skončili Rybičky 48. :D Pesničky od nich nepoznám a tak sme tam v podstate len stáli a trochu sa hýbali. Jediné čo som poznala bolo Zamilovaný/Nešťastná, ale aj napriek tomu, že text som tušila o čom je, nič som im nerozumela. Fakt, nič, ani jedno slovo takmer. :D :D 

Potom prišli na rad Zoči Voči, na ktorých som sa veľmi tešila, pretože tých proste milujem. ^.^ Na konci ako skončili mi hodil do rúk chlapík čo tam prepínal káble a robil poriadok papier s poradím pesničiek. Ako sestra hovorí - to je to najcennejšie. (A samozrejme aj brnkátko alebo paličky.) ^.^





Teraz si už presne nespomínam či to bola posledná pesnička, ale asi hej, prišli na pódium aj Rybičky a ich spevák (ako môžte vidieť naľavo) bol takmer nahý s ponožkou na .. ehm.. prirodzení. Bol to šok, ale celková atmosféra bola vynikajúca. :D 


O pol desiatej konečne prišli na rad Ine Kafe. Počas koncertu sa niekoľko krát zastavil u nás v rohu a.. no.. neviem ako to opísať, aby to nevyznelo sebecky, ale keď si kľakol a hral, nevedela som kam pozerať tak som pozerala čo robí s rukami, ako hraje. A potom tak na mňa pozrel a akoby mi ukazoval, proste... chápete? :D Keď nie nevadí. :D 

Celý koncert IK sa natáčal a je aj na Youtube, tak si ho môžte pozrieť TU - môžte ma tam aj vidieť. :D -_- Akože fakt, toto bolo asi najtrápnejšie z toho koncertu. Jak to tam fotili, mali sme pocit, že budeme na polovičke fotiek a videí, kedže sme boli akurát na takom dobrom mieste, a zrovna vtedy, keď znova stál pri nás a ja som zdvihla ruku a zakričala, tak to tam zrovna myslím natáčal rýchlo. Ale či to niekde je netuším, ešte som si to celé nepozrela. :D 

Na konci koncertu ešte prechádzal gitarou nad rukami ľudí, aby im po nich strunami prešiel, čo som zažila aj ja. ^.^ Och... 

A úplne na konci, po poďakovaní nasledovala fotka, ktorú nižšie nájdete. Vypustili také tie papieriky farebné, ktoré na fotke tiež môžete uvidieť, mali sme ich všade. Najprv ich bolo znesiteľné množstvo, no jak to stále padalo, pichalo to a mali sme to všade. Ja som ešte 4 kúsky našla v teniske, čo fakt nechápem ako sa tam dostali, v mikine nejaké a zrejme aj pod tričkom. :D Bolo to super, tá atmosféra a pesničky. Bolo tam síce horko ale to sa dalo aj čakať a mne osobne to nevadilo až tak moc. :D A nič som nestratila, to je hlavné! 




S kamarátkami sme si ešte chceli spraviť s gitaristom (basistom?) Rybičiek fotku, ale nie s týmto, no s tým druhým, avšak ten niekam odišiel a tento šiel na našu stranu, tak som ho zavolala, zišiel k nám dole a spravili sme si fotku. :D Fakt netuším ako sa volajú, takmer vôbec ich nepočúvam. Okrem toho sme tam chvíľu na to stretli spolužiačku tak máme fotku aj s ňou. :) 

vlasy tam mám hrozné ale tak čo už :) 

Keď už sme rozmýšľali, že pôjdeme, začuli sme také dve baby, jak hovoria, že vedľa pri bare sú Zoči Voči. S nimi sme chceli asi najviac fotku a tak sme sa tam vybrali a pri bare sme našli Miša. :D Chcel spraviť selfie, ale bola tam tma a moja predná kamera je hrozná, tak nás musel odfotiť taký jeden, s ktorým sa rozprával. Zdal sa mi povedomý, ale neviem si spomenúť či som ho niekde videla. :/ Fotka je síce rozmazaná, ale je. ^.^


Tu pridávam ešte fotku môjho modrého ramena, ktoré ma dnes ráno prekvapilo a naozaj neviem či príjemne alebo nepríjemne. Okrem toho som bola celá trblietavá z toho, tak som mala o jeden dôvod viac sa osprchovať. :D 


Koncert bol super, užili sme si ho, vyskákali, vyspievali (aspoň ja teda určite :D) a som šťastná, že som tam mohla byť a zažiť to. Veľmi by som ľutovala. Jediné čo bolo na tom zlé, boli šatne. Ľudia tam čakali aj hodinu, aby sa dostali k bundám. Skoro som tam jednej babe potiahla bundu, nejak sa mi dostala do ruky a ja som ju ťahala, myslela som, že to je moje ale nebolo to moje. :D Našťastie, my sme prešli rýchlo bokom preč, kedže bundy sme nechali v aute. :) 


Počúvate tieto kapely alebo ste boli na tomto koncerte? :) 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Tuhle kapelu neposlouchám, ale je vidět, že jsi si to užila a to je hlavní!:-)
    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chystám sa na ich koncert pred Vianocami, je to môj sen už pár rokov, ich pesničky mám strašne rada.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *