Pôvodne moja, teraz už sestrina

3/26/2015

Ahojte, aj napriek menším komplikáciám so stránkou postovnezdarma.cz, som to s nimi nevzdala a do poslednej chvíle som dúfala, že tentoraz to bude už znova dobré. Na jednu moju objednávku zabudli alebo sa im zapatrošila medzi ostatnými čo sa môže ľahko stať, a táto stále neprichádzala a neprichádzala. Už keď som sa znova ozvala, že či je všetko v poriadku, o dva dni na to mi prišla konečne na poštu vysnívaná peňaženka. 

Peňaženku som už naozaj potrebovala a hľadala som všade na okolí či neuvidím takú pre mňa. Našla som až na tejto stránke a preto som si ju objednala. Tešila som sa na ňu aj keď som nevedela čo mám čakať, kedže je to z Číny a takéto veci som si ešte pred tým nikdy neobjednala. Bola som ale príjemne prekvapená. :) 


Peňaženka zvonku vyzerá naozaj pekne, nie je poškodená, zips je tiež dobrý a nezadrháva sa. Na obrázku (keď si otvoríte tento link) vyzerá peňaženka možno trošku inak, ale písaný materiál je umelá kože a to naozaj je. :) 
Padne akurát do ruky, nie je príliš malá ani veľká. 



Čo vás môže prekvapiť je však vnútro. Doba dodania je najviac 40 dní a preto som už aj zabudla, ako presne by mala peňaženka vyzerať. Na obrázku je uvedené, že vnútro peňaženky je celé čierne. A teda vás môže prekvapiť, že naozaj je béžové. Pre mňa to problém nie je, ale niekoho to môže nahnevať alebo sklamať. Okrem toho vyzerá ale v poriadku, nič nebolo viditeľne pokazené. 
Možno si na obrázku všimnete, že priehradky nesadajú na úplné dno, ale je tam medzera. Drobné však máte samostatne oddelené zipsom tak by vám tadiaľ nemalo nič vypadnúť. Ak by ste tam nechceli hádzať nejaké malé vecičky. :D 


Na obrázkoch si samé môžte všimnúť koľko a akých priehradok tam je. Na bokoch sú dve veľké, kde sa zmestia väčšie karty alebo potvrdenia. Nižšie na fotkách si môžte všetko prehliadnuť. Ešte by som spomenula, že drobných mincí sa tam nezmestí 40. Neskúšala som to, ale myslím si to, kedže je to taký tvrdší materiál a nezdá sa mi, že by sa tam zmestilo veľa mincí. A karty sa mi tam zmestili všetky, dokonca po dvoch. :) Stačí ak na fotky kliknete a oni sa vám zväčšia. :) 


Peňaženka teda bola pôvodne moja, ale mama mi povedala, že sestra tiež túži konečne po novej peňaženke tohto druhu zapínania. Rozhodla som sa jej ju teda darovať. Páčila sa jej a hneď ju brala. Nesťažovala si na nič a bola spokojná čiže je všetko v poriadku. :D 


You Might Also Like

6 komentárov

  1. o tom mi ani nevrav... :D Prvý šál čo som si objednala stratili proste nedošiel.. a Na druhé šaty čakám už asi 4 týždne ešte majú 5 dní či ako som to dneska pozerala.. Takže dúfam ,že to príde lebo inak sa budem asi znovu sťažovať :D V každom prípade ! Pekná peňaženka!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne dovtedy prišlo všetko, len statív nejak zabudli, čo som bola nakoniec aj rada, kedže som dostala jeden na Vianoce :D a bolo by mi to ľúto... tak som to zrušila a toto našťastie prišlo v poriadku :D ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Pekná peňaženka! :) Ja mám tiež podobnú, celú čiernu z Housu. Určite sa tam choď kuknúť, pretože peňaženky tam majú vážne pekné a aj za dobrú cenu. :)

    LeušLifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Peňaženka je krásna,ale ja mám radšej tie menšie prídu mi trošku praktickejšie.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa páčia tieto väčšie, malé mi nikdy nestačili :D

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *