Spring Breeze kolekcia

3/31/2015

Ahojte, nehnevajte sa, že v poslednom čase sa tu objavia len takéto články a to konkrétne recenzie, ale nahromadilo sa mi toho a nechcem to dlhšie naťahovať. Potom zasa nebudem mať čas a bude toho ešte viac. Potom sa chcem viac venovať iným článkom a veciam. :)

V posledných dňoch mi prišiel náhrdelník zo stránky www.womanology.sk, ktorý som si vybrala z ich novej kolekcie Spring Breeze. Kolekciu tvorí veľa náhrdelníkov a náušníc s hravými farbami jari, ktoré si určite zamilujete.


Mne padol do oka práve tento zlatý s ružovou šnúrkou. V informáciách o produkte je napísané stužkou, ale skôr mi to pripomína šnúrku - čo extra nevadí, ale určite by to lepšie vyzeralo s krásnou jemnou stužkou. :)

Vždy som túžila po takomto kovovom náhrdelníku a nikdy som sa nedostala k jeho kúpe. Preto som rada, že vlastním tento kúsok. Je jemný, ideálny na jar a aj leto, krásne oživí nudný outfit a dá sa dobre kombinovať. :)

Náhrdelník nemá žiadne vady. Je ľahký a celkovo k nemu nemám ani čo zlé povedať. Ak máte záujem, pozrite sa na ich stránku a môžte si niečo vybrať. :)


ten pupák na hrudi si nevšímajte :D 

You Might Also Like

4 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *