Súc či nesúc?

3/18/2015

Ahojte! Dnes som toho mala vážne veľa a píšem článok až teraz, aj keď by som sa mala skôr učiť na účtovníctvo, ale nevadí. Včera som písala maturitu zo slovenského jazyka, ako asi mnohé z vás vedia, kedže som tu niekoľko krát stresovala. :D A moje pocity pred, počas a po? 

Pár dní, vlastne od piatku som to vôbec neriešila, nič sa neučila, nepozerala, mala som v pláne robiť si niekoľko maturitných testov, ale nevydalo a nakoniec som sa to (ne)učila až v pondelok večer. :) V deň D sme sa ráno zišli tri kamarátky v McDonalde - dali sme si nejaké raňajkové menu (niečo s vajíčkom) a hlavný plán bol ísť tam kvôli zmrzline a k tomu muffin no ten nemali, tak sme skončili pri vajíčkovom "burgri". Zmrzlinu som nemohla dojesť. :D Ani nie zo stresov a z toho, že by som bola plná. Proste som to do seba nedokázala natlačiť z neznámych dôvodov a aj som sa bála, že keby to zjem, tak mi bude počas testu zle.  :D 


Pred testom asi 20 minút sme si spravili s kamarátkami fotku a jediná, ktorú sem dám je s mojou spolužiačkou a kamarátkou, s ktorou to ťaháme už pekných 15 rokov spolu - už od škôlky. :D Nikto nič neriešil, nestresoval, jediné čo sme robili často bolo chodenie na záchod. Viete - pre istotu, aby sme nemuseli behať počas testu. :D 


A čo by som povedala k testu? Posledných 15 minút som nevedela čo mám robiť, bezcieľne som sedela a rozmýšľala nad poslednými troma otázkami. Akože, prosím pekne, kto si má pamätať meno ženy, ktorú Hamlet prehováral, aby šla do kláštora? Ja si nepamätám ani, že by sa tam také dačo riešilo! :D A to som to čítala... S týmto malo problém celé Slovensko, možno sa našlo pár žiakov, ktorý to nemalo ale proste NÚCEM by nepripustil, aby mal niekto 100%. :D Čiže Ofélia a súc boli najväčšie zá*eby, ktoré tam boli podľa mňa. O metafore, ktorú si nepamätám, pretože tým slovíčkam absolútne nerozumiem, ani nehovorím a Drak sa vracia bolo ešte horšie. To jediné absolútne netuším ani o čo tam išlo a dali tam zrovna také otázky, že ak netušíte o čom, ste v riti. Tu je taký súhrn toho najhoršieho v jednom obrázku.. Pochopia len maturanti. :D 


Test sa teda dal, dnes som si to kontrolovala a mala by som mať okolo 67-70 %. Mne osobne to stačí. 
Po obede prišiel na rad sloh. Tém som sa bála ale dúfala som, že tam bude Rozprávanie, ktoré tam nakoniec bolo a celkom dobrý nadpis. "Čo keby sme ušli?" Rozpísala som sa o dvoch dlhoročných kamarátov, ktorí boli unudení zo svojho pracovného a stereotypného života, utiekli na vlaku preč, precestovali Európu, v Dánsku ostali bez peňazí, boli chvíľu bezdomovcami, pracovali potom v penzióne, kde časom trpeli a konečne po dvoch mesiacoch si našetrili na cestu vlakom naspäť. :D

Zapísala som približne 1,5 strany a pár riadkov (snáď to nebude menej ako ich 1,5 strany) a odovzdala som ho pol hodinu pred  koncom. to už sme sa zberali preč z triedy viaceré a veľa ľudí bolo už aj na chodbe. 





Čiže celkove pocity boli  asi také, že som sa nestresovala, všetko mi v podstate vyšlo podľa môjho plánu ako som chcela, aby to vyšlo a bola som spokojná. Mali sme dobrý dozor a bola sranda. Boli to ako dve písomky, na ktoré sme mali viacej času. :D Viac sa bojím ústnych...

 Outfit som mala teda taký ako ste si mohli všimnúť - fotila som ho dnes lebo včera ma nemal kto odfotiť a tak tak som nastavila statív a bolo. :D Tričko som mala obyčajné, ale tak nevadí, mne osobne to nevadilo. :D Boty som mala také ako som mala, pretože v nich sa mi chodí dobre a aj tak sme sa prezúvali, takže to bolo jedno. :D 


Idem sa ja ešte doučiť na zajtra a vám želám pekný večer! :) Snáď sa fotky aspoň trochu páčia. :D 

You Might Also Like

14 komentárov

  1. Super článok :) Som rada, že si s testom spokojná a že si ho zvládla :) Outfit je tiež super, jednoduché veci sú predsa najlepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) nechcela som nič extra slávnostné, v tom sa vyhrajem na ústnych :) teraz som bola rada len v saku :)

      Odstrániť
  2. Bratrancova priatelka tiez pisala ten test a tiez bola na nic z toho ze co to suc vlastne je :DDD som rada ze ti to vyslo! A zavidim to ze si nestresovala ja som stresovala uz aj pred komparom :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som komparo nepísala našťastie :D a tak dalo sa to uhádnuť čo to je, len bolo treba nad tým logicky rozmýšľať :)

      Odstrániť
  3. Úplne ťa chápem :D a myslím že nie si jediná čo má takýto názor :D bola to hotová katastrofa -_- toto bol hnusný test strašne :D http://apieceofusss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. akože mne sa nepáčilo aj veľa iných pred tým ale bol to zabijak - ja stále hovorím, že maturita nemá so slovenčinou nič spoločné - je to len o logike, šťastí a trošku aby sa nepovedalo zo sjl :D

      Odstrániť
  4. Tento rok sme maturitu vychytali :D Súhlasím, Drak sa vracia bola ťažká ukážka a Hamlet sprostá :D Celé zle

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie topánky na poslednej fotok rozhodne súc (popravde neviem, čo to slovo znamená) :-D ale sú krásne
    http://stylebymyself.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súc znamená byť :) a ďakujem, aj mne sa páčia a som rada, že som si ich kúpila :D

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *