Just a few news

4/08/2015

Ahojte baby! :) Mám pocit, že som dlho neprispela so žiadnym plnohodnotnejším článkom a musím to napraviť. Chcela by som pridať aspoň nejaký ten BloggerTip a dúfam, že ma napadne nejaká dobrá téma, ktorej by som sa mohla chvíľu povenovať. 
Dnes to však bude ďalší článok, v ktorom vám len čo-to poviem a prezradím zo svojho života, ukážem čo mám nové a možno aj niečo viac. 

Na posledných nákupoch, z ktorých som chcela spraviť new in čo ale nespravím, som si odniesla aj tieto nádherné tenisky z HM-ka (ntb mi ignoruje zavináč odkedy som si nainštalovala nový program). Na tejto fotke tak nevyniknú, kedže svietilo slnko a oni sú biele, čože žiaria. Teraz by už toľko nežiarili, ale vtedy sa lepšia fotka nedala spraviť. No i tak sa mi tento záber páči. :) 


Prvý krát som zainvestovala do topánok z takéhoto obchodu, vždy som nakupovala v obchodoch pre boty určené, no tentoraz som neodolala. Mala som dokonca zľavu a lepšie som nenašla a hovorím si: Do leta to postačí a keby vydržali aj dlhšie, tak budem len rada. :) 

Tak isto som si zaobstarala aj takýto ruksak. Stál len niečo okolo 5 Eur (aj tento znak mi ntb odteraz ignoruje) myslím, je z katalógu, a je úplne úžasný. Boli tam aj iné farby - myslím že čierna, oranžová, červená a možno aj iné. Neviem to presne ale katalóg máme doma ak by ste mali záujem. :)

Bála som sa akej bude kvality a či nebude malý na učebnice, ale opak je pravdou. Je dosť veľký, mala som tam už naozaj všeličo a  ešte sa nič neutrhlo. Používam ho ako školskú tašku, ale neviem dokedy vydrží. Samozrejme, nebudem ho nosiť, keď by som mala mať strašne ťažkú tašku. Ale na výlety, do mesta a tak postačí. A ak do školy ak nenosíte veľa vecí a žiadne učebnice max. 2 zošity ako ja. :D 

tu môžte vidieť aj tie tenisky lepšie, btw aj tie nohavice sú nové :D 

Milujem jazdu autom. 
Som rada, že som si mohla spraviť vodičák o rok skôr a naši ma v tom podporovali. Mama mi síce zo začiatku neverila - že som nezodpovedná a nebudem sa vedieť sústrediť. Preto som celá bez seba, keď mi dá kľúče do ruky a pošle ma niekam samú. Hoci je to len o 3 ulice vedľa alebo dokonca pol hodina od domu. Predsa len - aspoň niečo. :) Je to skvelý pocit. 

V poslednom čase som si pozerala všetky možné autá ale vôbec neviem aké by som chcela. Problém je ten, že mám zakázané kúpiť si nejaké z bazáru. Iba nové. :D Takže na to budem šetriť veľmi dlho a aj práve kvôli tomu si chcem nájsť brigádu. Aby som mala stabilný príjem a pomaly si šetrila na autíčko. Alebo na byt? Po škole by som sa chcela osamostatniť aj keď ale neviem za aké prachy a kedy presne. Viem ale, že nechcem doma bývať keď budem mať 23. :) Odmalička sa teším a plánujem, ako si zariadim svoj byt. :D 


Našla som si novú záľubu. S mojím sme si kúpili (lepšie povedané dostala som na narodeniny, ale kedže je to dosť drahý darček a túžil po tom aj on, tak je spoločný) tetovací strojček aj s ihlami, farbami a tak ďalej. :D Niečo sme čo to už skúšali, ale jemu to ide lepšie a to som si myslela, že mňa to baví viacej než jeho. Ibaže mne to tak dobre nejde. :( Musím to cvičiť a skúšať, aby som sa zlepšila a dokázala tetovať niečo menšie, väčšie a ľahšie. A časom kto vie? Možno zo mňa bude za pár rokov mini tatér. :D Bodajby som sa aj tým mohla trochu živiť. Je to jeden z mojich snov. :) 


Mám ešte jednu novinu, ktorá sa týka blízkej budúcnosti. :) Cez leto sa mi vyskytla úžasná možnosť ísť si zarobiť do zahraničia. Je to isté, dnes sa mali bookovať letenky, a nikto iný sa nenahlásil, takže by to malo byť okey. Budem preč v júli, ale dobré na tom je to, že kvôli tomu nezastavím blog ani nič, pretože wifi budem mať aj dosť voľného času. Takže články budú a aj to tu bude plné letného vzduchu! ^.^ Na to sa strašne teším, bože, už aby bolo leto! 

Kto sa teší ešte na leto? 


You Might Also Like

2 komentárov

  1. pekný príspevok :)
    Aj ja by som bola rada ak by ste si pozreli môj blog a zanechali tam pekný komentár
    tu je darkbrown

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *