Black Angel

5/27/2015

Ahojte, ešte pred maturitou tu mám tento príspevok, kde vám chcem ukázať toto tričko, ktoré mám zo stránky postovnezdarma.cz. Už dlhšie som rozmýšľala, že by som si zaobstarala nejaké, ktoré má na chrbte niečo vystrihnuté. Keď som uvidela toto tričko, nemohla som odolať. :)

klik

Tričko je v dvoch farbách - bielej a čiernej. Vybrala som si čierne, pretože ako sa poznám, biele by som určite zašpinila. :D Je dostupné v piatich veľkostiach. Snažila som sa niečo pomerať - hlavne dĺžku, aby nebolo veľmi krátke, čo nenávidím. Takže som si vybrala to najväčšie (myslím) a zistila som, že je to XXL. Možno by mi lepšie padlo menšie číslo - určite, ale som spokojná. :) Materiál je príjemný, časť tvorí aj bavlna.  





You Might Also Like

8 komentárov

  1. To tričko je super :O !

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takéto tričká som už veľakrát videla a veľmi sa mi páčia, ale ja by som v tom vyzerala ako idiot :D no tebe naozaj svedčí, urobila si super, že si si ho kúpila ! :)
    enjoy little cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite nie to sa ti len zdá :D a ďakujem :)

      Odstrániť
    2. aj ja mám taký pocit, ale na tebe vyzerá super :)
      ľúbezná

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *