Deň so Zuii

5/06/2015

Ahojte, s menším oneskorením, ale predsa prinášam článok o akcii, na ktorú som bola pozvaná. Išlo o predstavenie novej značky bio kozmetiky ZuiiOrganic, o ktorej som doteraz nikdy nepočula a nikdy som na takejto akcii nebola, takže som nevedela čo presne čakať. Celá akcia prebiehala veľmi príjemne, aj keď zo začiatku nastali menšie komplikácie pri hľadaní priestorov, kde sa to celé malo konať. :D Našťastie som to ale zvládla a dostala sa kam bolo treba. :D 




Usadili nás (mňa, Veroniku a baby z kurzu Image Maker, ktorý vám predstavím neskôr) a postupne pani z Česka, ktorá aj spolu s kamarátkami priniesli túto značku do Česka a na Slovensko, predstavovala všetky produkty, ktoré ponúkajú a porozprávala nám jej príbeh. Či už sa jednalo o kozmetiku, alebo ako sa k nej dostali a v čom konkrétne jej pomohla. Zároveň počas toho líčila s týmito produktami Patty Image jednu pani z kurzu. A tu je výsledok -> :) Povedala, že sa sa cítila veľmi dobre, pleť bola uvoľnená a cítila okolo seba príjemnú vôňu práve z produktov, ktoré mala na sebe. :) 




Teraz vám trošku predstavím o akú kozmetiku to vlastne ide, kedže to vás asi zaujíma najviac. :)

Pôvodom je to austrálsky podnik, ktorý vyrába všetky produkty z kvetín, a to napríklad z ruži damašskej, jasmínu a rumančeka kamilkového. Okrem toho zloženie obsahuje aj ošetrujúce oleje, rastlinné výťažky a minerálne pigmenty, ktoré sa k pokožke správajú viac než len dobre. Preto aj všetky produkty krásne voňali a zo všetkých ste cítili len samé kvetinky. :) Po tých pár hodinách čo sme všetko skúšali, otvárali a voňali, bola miestnosť naplnená vôňou ruží. 






Rada Flora Maku-up bola ako prvá certifikovaná organizáciou BDIH/COSMOS a zloženie každého výrobku je 95 - 97 % bio. (Jednou z necertifikovaných zložiek je napríklad voda.)
Nie je testovaná na zvieratách, neobsahuje suroviny z ropy ani ďalšie syntetické prísady (PEG, PG, SLS,..), parabeny a okrem tohoto všetkého je vhodná aj pre vegánov. :) 



Medzi produktami nájdete všetko možné z dekoratívnej kozmetiky ako napríklad podkladové bázy, make-up, očné tiene, špirály, ceruzky na pery/obočie, lícenky, rôzne druhy rúžov atď., a dokonca aj sadu štetcov, ktoré sú v cestovnom balení, takže také menšie. :)  



všade kde je kvetinka, je produkt vhodný pre vegánov :)




Make-upov je až 9 odtieňov, takže si vyberie naozaj každý a aj tie sú vhodné pre vegánov. :) 






Z tohto množstva rúžov som bola unesená! Toľko krásnych farieb a hlavne lesky krásne vynikli na perách! ^.^



Jeden z nich som mala to šťastie dostať na testovanie, tak o pár dní/týždňov - ako sa podarí - budete mať možnosť si prečítať aj recenziu. :)


 Páči sa mi, že okrem obyčajnej čiernej špirály je aj modrá, zelená a hnedá. :)


Dozvedeli sme sa, že sa budú v budúcnosti predávať aj šampóny a laky na nechty, ale na všetko treba čas. Mňa osobne dosť zaujali tie pripravované šampóny, pretože pokožku mám citlivú a rada by som našla viac produktov a značiek, ktoré mojim vlasom vyhovujú. :)  




Okem toho majú aj radu na starostlivosť o telo a tvár Inlight. Je plná účinných antioxidantov, vitamínov, esenciálnych mastných kyselín, ktoré priaznivo pôsobia na pleť a je vhodná pre všetky typy pleti - aj pre citlivé. :) V tejto rade môžte nájsť okrem iného aj čistiaci balzam na tvár, pleťové tonikum, denný olej na tvár, balzam na vrásky, balzam na kruhy pod očami, vyživujúcu pleťovú masku a čokoládovú, ktorá dokonca aj chutila. :D Chutnali sme... 
Vyživujúcu masku a olej na tvár mám doma vo vzorkách, takže tie vám potom pripojím do recenzie tiež, no musím to všetko ešte poskúšať. :) 


Iste vás zaujíma aj cena, však? To je asi druhá najhlavnejšia vec. 

Každý rozmýšľa nad cenou a kvalitou. V tomto prípade si myslím, že je lepšia kvalita než kvantita. Produkty vydržia dlho, avšak treba aj myslieť na to, či potrebujete make-upu veľmi veľa ako napríklad moja kamarátka, ktorá súťažne tancuje a potrebuje veľa make-upu. :)
Len tak pre info, korektor stojí cca 15 Eur, rúže stoja okolo 20 Eur, maskara tiež, make-up až takmer 40. Veci z rady Inlight stoja viac ako 30 Eur celé balenia a miniatúry pod 10.

Viem, sú to veľké sumy, ale ako som povedala, lepšia je kvalita než kvantita. Ja si plánujem neskôr našetriť na nejaký rúž alebo lesk. Ale fakt ho chcem. ^.^

A iste vás bude zaujímať aj kde ich môžte kúpiť. Na Slovensku zatiaľ len v showroome, ktorý je v Refinery Gallery v Bratislave v priestoroch agentúry Nove-Tvare.sk Alebo e-mailom: agentura@novetvare.sk (Môžte ísť na túto stránku, tam je napísané aj ako sa tam dostanete.) :)



You Might Also Like

6 komentárov

  1. Vůní růží miluji, už jen proto bych si určitě od kosmetiky něco koupila :-)

    Zvu tě na blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se-do-ruzova.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Značku poznám z počutia, vyzerá dosť zaujímavo ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som o nej pred tým nikdy nepočula :D

      Odstrániť
  3. O týhle značce jsem už taky několikrát slyšela:-) Super fotky!
    Jinak jsem si založila nový blog a na www.passengersmaniac.blogspot.cz se dozvíš víc a můžeš se zapojit do Giveaway:-)

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *