Moji obľúbenci

5/24/2015

Ahojte, tentokrát som sa rozhodla vám ukázať pár mojich kozmetických obľúbencov, na ktorých nedám dopustiť. Hoci by som sa mala asi učiť na maturitu, kedže už v pondelok som dosť stresovala, ale som taká unavená, že mi to ani nejde a potrebujem sa trochu odreagovať. :) 

Všetky tieto kúsky mám už doma niekoľko mesiacov a ešte stále ich zaraďujem medzi moje najobľúbenejšie. Až na špirálu som si všetko kúpila sama, ale nedá sa povedať, že som čítala recenzie. Kupovala som to ako mačku vo vreci. Korektor som nutne potrebovala, a rozhodla som sa kúpiť tento, kedže mal prijateľnú sumu a vyzeral dobre. Štetec na linky som si objednala len tak z rozmachu, kedže som žiadny poriadny nemala a na gélovú linku som chcela skúsiť aj niečo iné ako pôvodný štetec. Rúže som si kúpila tiež naslepo. Kate bol lacný tak som si povedala prečo nie, a Heidi vyzeral pekne a bol aj v nude farbe, ktorú som hľadala. Ale viac už sa dozviete ku každému nižšie. :)




Od Avonu som už jednu riasenku mala, konkrétne Super Shock, no táto je nejaký novší model, ktorý je už možno znova nahradený novším. Nemyslím si ale, že sa v niečom extra zmenila. Spočiatku som si nemyslela, že by nahradila moju obľúbenú riasenku od Maybelline, ale opak sa stal pravdou a ona sa stala mojou obľúbenou. Riasy síce nie sú mega veľké, ale riasenka ich nezlepí, nevytvárajú sa žmolky a dobre sa s ňou pracuje. Je v odtieni Black a nestojí vôbec veľa - iba 3,50. Myslím si, že komu stačí dobrá riasenka, a nepotrebuje extra špeciálnu, ktorá riasy predĺži tak, že vyzerajú ako umelé, bude spokojný. 




Tento štetec od Dermacol Accessories si nemôžem viac vynachváliť. Perfektne sa s ním pracuje, vytvára jemné linky, ktoré si už samy dotvoríte aké hrubé ich chcete. Absolútne neviem čo na ňom vytknúť. Priaznivá je aj cena - 1,45 Eur.



Rúž od Astoru milujem. Keď som si ho vyberala, vôbec som nemala skúsenosti s Astorom ani so žiadnym rúžom v nude odtieni a všetky čo som pozerala v drogériách sa mi nepáčili. Tak som stavila na tento a trafila som do čierneho. Obal je krásny a čo je na ňom ešte lepšie, názov sa nezošúchal a stále drží. Čierna a zlatá k sebe proste ide, to mi asi viaceré potvrdíte. :)
Má perfektnú konzistenciu - krémovú, čiže nepotrebujete dávať pod rúž balzam, pery nevysušuje, ale ich naopak zvláčni. Výdrž nie je ohurujúca, ale úplne obyčajná. Ak sa chápeme. :D  

Odporúčam si jeden zakúpiť, myslím si, že ľutovať nebudete. :) 

odtieň 002 Sweety



Tento rúž má tiež krásny dizajn, obyčajný čierny, s červeným nápisom ako takou malou čerešničkou na torte. :) Tak ako od Astoru, aj tento je krémový, no povedala by som že nie až tak, ale balzam už pod neho nepotrebujete. :) Farbu má krásnu, na mňa síce až moc červenú a preto ho ani tak často nenosím. Nie som zvyknutá nosiť takúto farbu medzi ľudí, čo chcem ale zmeniť. Do mesta to áno, hlavne nejaké párty (ak mám chuť si ho naniesť), ale do školy na to odvahu teda nemám. :D Vždy keď som ale doma a mám chuť experimentovať či len tak sa namaľovať, vždy zvolím tento a nemôžem sa naňho v ničom hnevať. :) Som si istá, že iné farby sú určite tiež super. :)

odtieň 01


Pridať popis

Keď mi začal dochádzať korektor od Catrice, uvedomila som si, že sa musím popozerať no novom. Po takom, ktorý bude spĺňať všetko moje túžby. Aby dobre kryl, zároveň perfektne splynul s pleťou, že ho nebude vidno a aby kryl moje veľké kruhy pod očami celý deň. Chcela som vyskúšať novú značku a tento korektor sa mi páčil aj obalom, a taktiež som naňho nepočula nič zlé. Prvý krát som si korektor objednala bez skúšky odtieňa a trafila som ten pravý. Určite budem skúšať nabudúce nový, ale tento ma nesklamal. Splnil presne to, čo som od neho očakávala. :)

odtieň 15 Fair


A aký sú vaši favoriti za posledné obdobie? :) 

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Ja také aplikátory na riasenke nemôžem ... kazí mi to mihalnice :/ Ale tie rúže sú pekné :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten staroružový rúž je skvelý! :-)
    stylebymyself.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuhle řasenku už jsem měla asi 3x a je vážně skvělá. Dělá mi krásné řasy. :) A tento korektor mě už dlouho láká. Zatím jsem však věrná svému Affinitone taktéž od Maybelline, který opravdu miluji. Uvidíme, jestli se někdy odhodlám a vyzkouším ho. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *