Nové kúsky v šatníku

5/10/2015

Ahojte, dnes to bude taký rýchly článok a to new in. Chcela som sa s vami podeliť o nové kúsky, ktoré som si počas posledných pár dní/týždňov zaobstarala. :) 


Ako prvé by som asi povedala niečo k týmto dvom šatám. Nie sú nové, ale sú krásne. Jednoduché a ľahké. V Trnave v jednej čajovni sa konal bazár, kde ľudia doniesli staré oblečenie, ktoré nenosili a mohli si zadarmo vziať druhé. Alebo si proste len vzali. My sme tam tiež priniesli nejakú tú tašku-dve. 
Ja som si vybrala tieto dvoje šaty - jedny modré, ktoré končia nad kolenami ale zozadu sú dlhšie a chrbát je pokrytý krajkou. Kedže mne je to cez prsia tak akurát, rozhodla som sa, že mi tam mama našije biele tielko a budem môcť nosiť aj podprsenku a nebude to na chrbte škaredo vyzerať a vpredu si môžem gombíky rozopnúť. :D Tie druhé sú len také obyčajné, avšak s vačkami a úplne sa teším ako v nich budem cez leto chodiť. :) 


So sestrou sme si chceli kúpiť športové podprsenky, čo si asi pamätáte ešte zo včera, kde som to tuším spomínala. Ak nie, určite som spomenula, že som si ju už kúpil a toto je ona. Nestála zrovna 10 Eur, ale jediná mi sadla asi najlepšie a cítila som sa v nej naozaj super. Ešte som ju ale nevyskúšala v akcii. :D 
Keď sme boli v Bosne a Hercegovine (o tom článok neskôr), kúpila som si tam aj tieto legíny/nohavice na športovanie. Bolo tam kopu takých stánkov ako v Chorvátsku na pobreží, tak som si povedala, že si ich tu kúpim, kedže tá kvalita môže byť tá istá ako tam, alebo v nejakom lacnejšom obchode tu. Nie sú pravé, ale to mi je úúúplne jedno. :D Náhoda, že to ladí ešte aj farebne a "značkovo". :D 

podprsenka - Exisport

No a posledné tu mám taký mix. Dávnejšie keď sme si s mojím objednávali tetovacie potreby, prišla mi ako darček k nákupu táto externá nabíjačka, čo je fakt super vecička. Len sa mi vždy musí chcieť ju nabiť. :D 
Takisto som konečne našla na posledných nákupoch podprsenku, aj keď som zistila, že číslovanie je v každom obchode iné a teda sa môžem tešiť na niekoľko hodinové nákupy len podprseniek. :(
V Bosne som si kúpila ešte aj tento krásny veľký klobúk, ktorý som si vybrala extra na leto pri mori, aby som nedostala úpal a mohla tam existovať. :) 

podprsenka - Reserved

Zaobstarali ste si v posledných dňoch/týždňoch nejakú vec, z ktorej sa úplne že najviac tešíte? :) 

You Might Also Like

8 komentárov

  1. tá športová podprsenka je veľmi pekná :) btw super nákup :)
    janesworldblog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já klobouk álá Indiana Jones :-)

    Zvu tě na blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/maminko-ja-se-vcelicek-nebojim.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takýto klobúk hľadám na leto! :) Len mám pocit, že mi ani jeden nesvedčí. :D
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som z tohto dôvodu doteraz žiadny ani nemala ale už som to prestala riešiť, keďže cez leto ho budem potrebovať. :D a v tomto si myslím, že vyzerám dobre :D verím, že aj ty taký nájdeš :)

      Odstrániť
  4. Páčia sa mi tie modré šaty :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *