Retro mikrofón

5/11/2015

Ahojte, dávno pradávno som si zmyslela, že začnem natáčať videá. Možno si na to pamätáte, možno nie. Bohužiaľ, odvtedy som sa k tomu nedostala, pretože rada by som najskôr mala voľný dom, aby som sa necítila trápne a keď už sa také niečo aj stalo, buď som čas využila inak alebo som nevyzerala proste vábne, alebo bola chorá a s takým hlasom som točiť nechcela. Vtedy som sa ešte rozhodla, že skúsim vylepšiť zvuk videí ešte pred tým, ako natočím prvé video. Zdalo sa mi, že môj foťák to nezvláda až tak, ako by som chcela. :D 

Povedala som si, že si skúsim objednať tento retro mikrofón. Za skúšku nič nedám a z tých čo ponúkajú som si nevedela vybrať taký, ktorý by mohol byť aj naozaj dobrý. U niektorých nebolo veľa napísaného, pri niektorých zas toľko vecí, že som nechápala o čom ako napríklad aj pri tomto. Vôbec neviem, čo majú niektoré veci znamenať - akože neviem zistiť či to tak naozaj aj je a  či to je v poriadku. :D Ale tak čo už no. Ale je isté, že žiaden z nich nie je určený na super kvalitný zvuk, ale nádej je vždy, no nie? :D 



Vlastnosti:
 - vhodné pre MSN alebo Skype 
- vhodné pre on-line chat
- pripojenie cez 3,5 mm jack konektor - vhodné pre väčšinu PC 
- citlivosť  -47dB ± 3dB
- s funkciou potlačenia šumu
- impedance   ≤ 2.2KΩ
 - citlivosť redukcie  1,5
- prevádzkové napetie 1,5V
- frekvenčný rozsah  5Mkz - 16kHz
- dĺžka kábelu  2,5 m

K tomuto viem asi povedať len toľko, že ak sa do toho niekto rozumie, tak vie. Ja nie takže smola. Ale skúšala som ho na Skype a tam spĺňa úlohu mikrofónu skvele. Vyskúšala som to a konkrétni na druhej strane mi povedali, že to je také isté, ako keby som hovorila bez neho. Takže to nešuští nejak zbytočne ako by nemalo, nezasekáva sa a hlasitosť nie je veľmi tichá. A čo je hlavné, netreba mať mikrofón priamo pred ústami. :)


A teraz trošku k tým vonkajším znakom. To, že vyzerá dobre asi ani netreba spomínať. "Hlavička" sa dá vytočiť dopredu aj dozadu, avšak dopredu až na viac ako 90° - podľa toho ako vytiahnete káblik. :D Navrchu je tlačítko, ktoré som si na začiatku vôbec nevšimla - stačí stlačiť a ide to. Ibaže ja som si vtedy rozprávala a rozprávala a nič nebolo počuť. :D

Zhodnotila by som ho celkom dobre, myslím, že ak chcete mikrofón na volanie - tento vám bude stačiť. :) Okrem toho je ľahučký a nie je väčší ako 17 cm. :)



You Might Also Like

3 komentárov

  1. Pěkný kousek :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/mala-boure-v-sephore.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O, ten je supeer, ale nemala by som ho na č využiť :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *