Veci, ktoré nutne potrebujem na leto

5/09/2015

Ahojte, leto sa neodmysliteľne blíži, teploty stúpajú a už ani ráno nie je taká zima ako pred pár dňami. Ráno nás víta slniečko a teplý vzduch, preto sme už mnohé vytiahli rôzne šaty či sukne. :)

Práve tieto dni ma nakopli na zostavenie môjho letného whishlistu. Pôvodne som mala na zozname aj športovú podprsenku, ktorú som si ale včera so sestrou v Bratislave zaobstarala. Zajtra vyjde New In, tak sa môžte tešiť. :)

A aby som nezabudla, pozdravujem ešte Viki. :D



1. Slip-on

Síce tenisky mám, ale chcelo by to ešte jedny a tieto sa mi v poslednom čase začali dosť páčiť. Včera som už veľkú kopu popozerala a naozaj neviem či si mám vybrať tie drahšie, alebo lacnejšie napríklad v HM-ku a iných takýchto obchodoch.

2. Crop top

V šatníku mám iba jeden a zisťujem, že je to až žalobne málo. Musím trošku zapracovať na brušku, ale až také hrozné to nie je, takže už musím nájsť len také pekné ako si predstavujem. :) Najlepšie by bolo rovno také aké je na obrázku. ^.^

3. Peňaženka

Hľadala som všade, ale nemohla som nájsť takú aká by mi najviac vyhovovala. Som strašne prieberčivá a keď vidím koľko mám kartičiek, už ma prestáva baviť mať ich po dvoch-troch. :D Ale včera ako sme boli v Bratislave, našla som tam ÚŽASNÚ peňaženku, ktorá je pre mňa ako stvorená, škoda len, že už nemám žiadne peniaze. Čo je dosť smutné. :( :D 

4. Sukne

Pamätám sa na časy, kedy som nohy nechcela ukazovať za žiadnych okolností a teraz, keď nohy nemám také chudé ako vtedy na základnej škole, chcem nosiť čo najviac sukní. :D A tak isto, aj tú som našla v obchode. :D Len tie peniažky... :( 

5. Letné šaty

Tie čo by som chcela som ešte nenašla, no ak poznáte obchod kde sú fakt krásne a je ich tam veľa, hneď mi píšte do komentárov. A samozrejme aj také z tých lacnejších no predsa kvalitných. :)

6. Plavky

Nechápem ako je to možné, ale fakt som nevedela nájsť plavky, ktoré by sa mi páčili, neboli bez ramienok, a dokázali zakryť celé prsia a nie len bradavky. :D A keď už také boli , nepáčili sa mi vôbec. :/ Našťastie mám jedny "objednané" už len potrebujem dať dokopy pár Eur, kedže ja neviem šetriť. :D 

7. Sandále

Je to bieda, ale nemám žiadne letné boty, ktoré by neboli na podpätku. A v tom celé leto nechcem chodiť. Hlavne chcem ešte nejaké bez. :) A možno aj tie na podpätku. :D  

8. Doplnky, čelenky

Klobúk už na leto mám (inak je to môj prvý), teraz by to chcelo ešte nejaké iné doplnky, napríklad ako vyššie na obrázku čelenku. Chcela by som vyskúšať tie "tetovania", čo sú teraz v móde. :) A ešte určite nejaké iné doplnky, no teraz ma nič také nenapadá. :D


Tak, kto ma chce sponzorovať? :D

Ale teraz vážne - aký je váš zoznam vecí, ktoré nutne potrebujete na leto? :)


You Might Also Like

12 komentárov

  1. Souhlasím, samé krásné kousky :-)

    Zvu tě na blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/maminko-ja-se-vcelicek-nebojim.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tieto boli len na ukážku, ale tak či tak by som neodmietla, aby sa objavili v mojom šatníku :D

      Odstrániť
    2. To věřím, já bych se nezlobila za boty, šaty a doplňky.. :-)

      Odstrániť
  2. Plavky a crop tom bych sice potřebovala, ale co víc.. postavu do nich =D :)
    btw. ta čelenka na obrázku je hrozně krásný! ^_^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čelenka je v HMku :) tak to je už druhá vec, ale proste plavky potrebuješ chceš či nechceš :D

      Odstrániť
  3. Čelenku a Slip On topánky som si už stihla kúpiť, takže som šťastná, ale potrebovala by som ešte nejaký Crop Top :D ale inak pekný výber máš
    janesworldblog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, som zvedavá aké veci si nakoniec kúpim :D

      Odstrániť
  4. Da sa povedat ze na leto som pripravena z H&Mka sme si pokupili veci na leto , uz len sa modlit aby vysli plano pekne svietilo slnko a aby kazdy bol dobre naladeni :) inak mas dobry vlus :))
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja keď si znova nazbieram peniažky tak pôjdem zasa na nákupy a snáď si kúpim, všetko čo mám vyššie :) ďakujem :)

      Odstrániť
  5. Za taký kvetinový crop top by som zabíjala! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak by som ho našla tak som šťastím bez seba ^.^

      Odstrániť
  6. Och, vybrať si peňaženku je pre mňa asi najťažšia vec na svete. Tiež mám milión kartičiek a všetky ich potrebujem mať stále pri sebe. Teraz mám objednanú peňaženku z netu, ale ani neviem ako vyzerá zvnútra, takže to bude sranda keď tam bude miesto na 4 kartičky (potrebujem apsoň 10) :D

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *