LIBERTE

6/16/2015

Ahojte, tento článok som už mala pridať dávnejšie - už je to asi mesiac, čo som bola na akcii, ktorú pripravila firma LIBERTE. Prišli sme s Betkou a ešte Diankou. Počkala som ich a doviedla presne na miesto, kde sme sa potom usadil a čakalo nás aj dobré občerstvenie (fotky na konci :D). 


Firma je ekologická firma a zaoberá sa reklamou a cateringom. To znamená, že organizuje akcie ako stužkové, svadby, rôzne oslavy cez krst až po narodeniny. Zaobstará tak občerstvenie, všetko pekne naaranžuje a postará sa o všetko čo treba. 

Z reklamy by som spomenula napríklad potlač tričiek, kalendárov, vizitiek, oznámení (napríklad o doštudovaní vysokej školy či svadobných oznámení) alebo tak isto predaj rôznych tričiek či reklamných predmetov. :) 

Super je, že ak si chcete objednať vizitky, alebo tričko, či potlačiť tričká vlastným vzorom, či nápisom, nie ste obmedzené napríklad na minimum 8 ks. 
Chcete jedno? Máte ho mať! 

Možností je veľa, stačí sa len informovať a vybrať si to čo chcete. Možností potlače, farieb, výberu sortimentu je naozaj veľa. Viac sa dozviete na stránke www.liberte.sk alebo na facebookovej stránke












Všetky tričká, košele či polokošele sme si mohli ohmatať, že sú naozaj z príjemného materiálu, bavlny a žiadne umeliny. 




A nakoniec ešte ukážka občerstvenia ako som na začiatku spomínala. :D 



You Might Also Like

4 komentárov

  1. Asi odveci komentár :D Ale tie jahody vyzerajú naozaj chutne :O

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné fotky! :) Sama už bych se moc chtěla na nějakou takovouhle akci dostat.. :)
    http://onelittlegirltold.blogspot.cz/…/narozeninova-giveawa…

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *