Telové mlieko v spreji & Bio osvieženie

6/05/2015

Ahojte, s týmito dvoma recenziami meškám už takmer dva mesiace, za čo sa ospravedlňujem, ale nešlo mi to napísať či už kvôli času či chuti. :) Teraz mám ale pokoj od maturity (článok bude trošku neskôr) a môžem sa venovať článkom, ktoré som zameškala. 

Ako prvé tu je telové mlieko v spreji s aloe vera, ktoré je novinkou v DM (väčšia novinka to bola pred mesiacom a vyše :D). Okrem aloe vera obsahuje aj glycerýn - tieto dve zložky dodajú pokožke hydratáciu bez toho, aby ste mali pocit lepkavej či mastnej pokožky. Naozaj sa rýchlo vstrebe a pokožka nie je mastná.



Páči sa mi ten nápad, je to niečo nové a balenie nie je ani drahé (cca 3€). Je to určite lepšie ako krémy, ktoré musíte vytláčať a nakoniec toho máte na sebe viac než by ste chceli. Nič nevyteká mimo, uzáver je dobrý (dá sa otočiť) a balenie je ľahučké. :) 




Ako druhé by som vám rada povedala (pre tých čo nevedia), že DM má svoju značku Bio. Bola mi zaslaná táto jablkovo-mangová šťava. Pozostáva z jablkovej šťavy (75%) a mangovej drene (25%). Chutí výborne, je to skvelé letné osvieženie a stojí smiešne 1 €. Myslím, že ak chcete niečo dobré a svieže, toto je to pravé pre vás. :) 
Ja som si to schovávala v chladničke až do teplého dňa,a vypila som to hneď. Už aj sestra po tom pokukovala, ale našťastie mi to nevypila. :D Aby sa ale nepovedalo, ponúkla som jej a chutilo jej to. :) 


You Might Also Like

4 komentárov

  1. Tak to mlieko v spreji musím vyskúšať. Chcela som také od Vaseline, ale je ťažké ho zohnať, tak som zvedavá aké bude toto ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To mléko ve spreji musím určitě zkusit :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/stin-v-akci-lily-lolo.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá to zaujímavo .... :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *