Floral Shorts

7/19/2015

Hneď ako sa viac oteplí, ukáže sa slniečko a vzduch už nie je viac taký studený - automaticky zo seba odhadzujeme vrstvy oblečenia a vyberáme už len tie ľahšie či kratšie. Niekto nosí aj naďalej tmavé kúsky, niekto sa uchýli viac k tým farebnejším, bielym či béžovým.

Nemám rada, ak na sebe musím nosiť niečo v čom sa dusím a navyše sa v tom potím. Najradšej nosím farebné až biele kúsky a najlepšie je, ak sú dostatočne voľné, aby som sa v nich mohla hýbať a tak isto vyberám najradšej tričká, v ktorých nie je vidno, ak sa spotím. Pretože za celý deň, keď beháte po meste či medzi viacerými miestami a nemáte pokoja a teplota stúpne až na  34 °C, je nemožné, aby ste nemali kruhy pod pazuchami.  


Ako každá z nás, aj ja (čo ste mohli vidieť už aj vďaka letnému whishlistu) sa pred letom obzerám po nových kúskoch oblečenia a iných veciach, ktoré nutne potrebujem, alebo mi proste nestačia veci, ktoré mám. A tak to bolo aj tento rok a využila som tento krát možnosť vybrať si niečo zo stránky www.postovnezdarma.cz, kde ponúkajú aj veľký výber šiat. Bohužiaľ, nemohla som si vziať ani jedny (snáď nabudúce) a tak som zablúdila medzi kraťase. Hneď mi jedny padli do oka a nemohla som odolať.



Na výber sú z piatich farieb - červená, fialová, modrá, zelená a viacfarebná  -  každé sú pekné, preto bolo ťažké si vybrať. Záleží už na osobnosti, ktoré sa k vám budú hodiť. Pretože niekomu sedí niečo viac jednoduché a druhý má rad niečo výrazné. 

Ja som si vybrala modré - pretože sa mi tie kvetinky páčili najviac zo všetkých. Samozrejme, zas a znova som sa bála, keď som si objednávala oblečenie, v akej kvalite príde a či mi sadne veľkosť. Píšu, že sú to ľahké kraťasy, ktoré zdobia biele bambuľky, tak isto sú trošku vyššie na pás. Na tie som úplne zabudla a keď prišli, bola som prekvapená. Ešte stále neviem, či sa mi tam páčia - mama vraví, že mi ich dá dole, ale na druhej strane - nebolo by to bez nich o ničom? Niečo by tam chýbalo.



Čo ma hneď na prvý pohľad sklamalo bola skutočnosť, že nemajú vrecká. Tie som tam aj trochu očakávala, ale nie je to hrozné. :D Ďalšia vec čo ma nepotešila bola veľkosť, ktorá mi prišla. Po poslednom objednaní trička som usúdila, že keď mi minule prišlo veľké, teraz objednám to menšie z tých ktoré by mi sedelo. Chyba. Isto ste si všimli, že mi nie sú extra voľné, ale skôr napasované. Dá sa to nosiť, keď si to pekne napracem, ale nie je to ono. Asi to dám sestre ak bude chcieť. Dajú sa však nosiť v pohode aj do mora. Nie sú bavlnené, uvádzajú že so šifonu. Také na skočenie do vody, rýchlo sa vysušia a nekrčia sa. A keby aj áno, nie je to toľko vidieť. :)


V konečnom dôsledku som spokojná, páčia sa mi a vďaka mojej hlúposti ich môžem nosiť len teraz, keď som pri vode. :) Alebo doma keď budem pri vode. :D le to je už nevýhoda nákupov cez internet, nie? :) 

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Odpovede
    1. vďaka - toto sú asi najfarebnejšie čo mám :)

      Odstrániť
  2. Vyzerajú super tie kraťasy :)
    www.aduliksun.blogspot.sk --- prebeha tu aj giveaway ::)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kraťasy jsou super, jako dělané pro léto! :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sú voľné, to je hlavné a nepotím sa v nich o nič viac než v obyčajných :D

      Odstrániť
  4. Podle mě jsou ty kraťasy dokonalý :D Originální, barevný a prostě jiný. Já normálně upřednostňuju tmavší barvy, ale v létě taky nedokážu odolat barvám :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiež, cez rok obyčajne tiež tmavé (ale bledým sa nevyhýbam, no niekedy mám pocit, že tmavé nosím viac) a cez leto na mne tmavé nie je takmer ani vidieť :D

      Odstrániť
  5. Máš krásný blog! Já teda na barvy moc nejsem ani v létě, ale po těchle kraťasech bych hned skočila! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *