Happy Birthday to ...

8/29/2015

... my blog!

Ahojte! Dnes prichádzam s krátkym článkom, ktorý som mala (ak to beriete moc prísne) pridať už včera a nie dnes, ale času bolo až teraz. Doteraz som pracovala na iných článkoch, z ktorých jeden vyjde už zajtra. Moc sa naňho teším, pretože mi dal zabrať a je to jeden z mnohých najúprimnejších článkov, aké som tu vydala (ktoré sa týkajú života a nie kozmetiky či recenzií). Budem rada ak si ho určite prečítate a venujete mi komentár. :) 

Ale to čomu by som sa mala dnes venovať je oslava môjho blogu. Ako niektoré viete, chcela som spraviť Giveaway, ktorú som ale nestihla, preto bude v najbližších týždňoch. Už fakt musí byť! 

A ako to u mňa býva zvykom (teda ešte nie, ale čoskoro bude po tomto roku), pridám malú štatistiku, čo sa za posledný rok zmenilo a tak isto pár fotiek na orientáciu či "ako šiel čas". Aj keď tento rok to možno bude chabé, či? Uvidíme, sama sa nechám prekvapiť čo všetko vyhrabem. :D  

Za druhý rok:

- blog začalo odoberať 57 ľudí, čo je o niekoľko desiatok menej ako v prvý rok, čo ale vôbec nevadí, rada som aj za tento počet ľudí, ktorí si cestu k môjmu blogu našlo :) (čiže už je vás 148! ^.^)
- sa na blogu nachádza 1319 komentárov a 267 príspevkov
- za dva roky sa vyšplhala návštevnosť blogu na číslo 44 571 (!!!) čo je si myslím dosť dobré číslo, keď si predstavím, že o chvíľu to bude 50 000 (aj keď to nie je ani pol milióna, mám z toho asi takú istú radosť :D ) 

Medzi najviac zobrazené články patria:

- Činnosti počas jari #Springby6pack, čo je projekt, vďaka ktorému sme sa spojili viaceré blogerky a vytvorili tak každá tématický článok (dajte vedieť ak by ste mali zasa o niečo podobné záujem :))
- Súc či nesúc / aneb článok o mojej maturite

A ako išiel čas na blogu? 

Ku koncu som mala blog celkom rozbehnutý, fotky sa omnoho zlepšili a začala som fotiť aj s novým foťákom...


... pribudli firmy, s ktorými som spolupracovala a najlepších sa držím dlhodobo...


Mimochodom fakt odporúčam, strašne dlho vydrží a na očiach sa drží ako kliešť (ak si to zrovna nerozrýpete prstom :D)
... pozvali ma na prvú akciu pre blogerky, ktorú som si užila a dozvedela sa veľa nového....



... outfitom som sa tento rok vyhla, ale pridávala som omnoho viac článkov o snoch a vlastne také tie pozitívne, ktorým sa chcem venovať ešte viac....


... začala som pridávať rady pre blogerov, ktoré mnohým z vás pomohli čo ma teší a budem v tom pokračovať...

..vďaka spoločnému projektu s babami (#springby6pack) sme sa spoznali stali kamarátkami a založili si spolu stránku Slovenské blogerky a blogeri na Fb, na ktorej podporujeme všetkých blogerov - chlapcov, dievčatá, známejších aj úplných začiatočníkov a zdieľame články, blogy či instagramy... 


Myslím, že to by bolo aj všetko. Nič svetobornejšie sa na blogu asi nestalo, okrem toho, že som informovala o svojej dospelosti či maturite a to, že tu bolo miestami až priveľa recenzií ani spomínať nemusím. Sama to viem a myslím, že už to bude iba lepšie a ostane mi viac času na písanie iných článkov. :) 

Každý sa zlepšuje každým mesiacom či rokom a preto dúfam, že o rok keď sa takto "stretneme", tak budu čísla vyššie, výsledky budú lepšie a články budú hodnotnejšie. :) 

A ešte kým nezabudnem - nezabudnite dať like mojej stránke Love Yourself - Blog na Fb, aby ste vedeli ako prvé o nových článkoch či novinkách. :) 

Vyzerám tam, že som pribrala, ale to nie je pravda!!!! :D 

You Might Also Like

11 komentárov

  1. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem k blogovým úspechom! :)) Len tak ďalej! :) A súhlasím, na tej poslednej fotke vyzeráš skvelo! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelý článok! Gratulujem! A prajem ti ešte veľa takýchto a aj väčších úspechov, pretože ty si to naozaj zaslúžiš. :D
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratulace! :) Parádní článek :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nech sa ti darí ďalej v blogovaní ,
    krásne fotky :)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *