InstaPhotos #23

9/15/2015

Ahojte, všimla som si, že dlho tu nebol žiadny príspevok s fotkami z môjho Instagramu. Povedala som si, že by bolo fajn ho znova pridať aspoň raz za čas. Bude to taký prierez obdobím od posledného mesiaca v škole až po teraz. Fotiek tu nie je veľa, pretože som to chcela mierne preriediť. :D Ku každému bude ako vždy menší popis, inak tu predsa ide len o fotky o nič extra viac. Žiadne deep myšlienky nehľadajte. :)





Už ani vlastne neviem, kam som tak skoro ráno išla, ale mám pocit, že som šla vyhodiť mamu na vlakovú stanicu do Pezinku, a pol hodinu nato ako som prišla domov som šla do školy na autobus. Inak fakt neviem, prečo by som šla niekam tak skoro autom sama. 

Jeden z výpadov na Dr. Pizzu a následné jedenie na parkovisku v Kamennáči. :D 

Ekofest, ktorý dopadol skvele, aj keď moje kolená nie. :D
Mňamka z Gay Pride v Berlíne. :) 

Už cez leto, kedy som zažívala niekoľko skvelých večerov. :) 

Znova sa vrátime do Berlína, konkrétne do parlamentu. :) Pod týmto sklom je zasadačka. :) 

Príspevky, ktoré vznikli cez leto počas môjho pobytu v Grécku sa mi páčili fakt dosť a tak isto aj takýto olovrant, ktorá ma neomrzel ani po tých 3 týždňoch. Niekedy som k tomu však doplnila mandľové orechy alebo kúsky čokolády. Alebo obe. :D 


A tak isto ani tento šalát ma neomrzel. ^.^

Cez leto som fotiek na Instagram veľa nedala, všetky sa točili len okolo Grécka, ktoré som chcela ešte ukázať a tie sem už nehodlám dať. Inak som mala voľno a skôr sa venovala práci, môjmu, rodine a doháňala príspevky na blog. Niekedy je lepšie dať pokoj tomu virtuálnemu svetu a venovať sa ozajstnému svetu. Vďaka tomu si viac vážite tých chvíľ, ktoré by ste možno inak nezažili. A práve preto trošku chradol aj môj blog po príchode z Grécka. Avšak zažila som momenty, ktoré mi ostanú v pamäti navždy, riešila veci a riešim, ktoré mi možno zmenia život a všetko to ostáva zatiaľ len medzi dvoma ľuďmi, keby sa niečo z toho pokazilo. inak by som vám o tom už dávno povedala. :)


Táto fotka je už novšia a to z jarmoku v Trnave, kde sme boli s kamarátkami (nie sme tu všetky, ostatné dve sa už rozpŕchli) a nemohli sme odolať nespraviť si fotku na záchodoch v City aréne. Nikdy by som o žiadnych véckach takto nehovorila, ale tie tam sú naozaj luxusné. :D  Táto fotka nás inak úplne vystihuje. :) 

Každopádne, v najbližších dňoch - dnes /zajtra očakávajte, že sa tento blog znova zmení. Idem prerobiť šablónu, bude vyzerať úplne inak a bude to trošku luxusnejšie. Nie moc, ale veľmi sa mi to páči. Hlavne je to iné. Tak sa zatiaľ majte a sledujte facebook -> klik, kde sú všetky nové informácie. :)



You Might Also Like

6 komentárov

  1. Veľmi pekný článok! Fotky sú nádherné. Podarili sa ti.
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné fotky ... tá druhá je TOP ! :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som sa čudovala, že jedna vyzerá podarene, pretože počas jazdy fotiť nie je nič ľahké. :D

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *