Jesenný Wishlist

9/11/2015

Posledný whislist, ktorý som napísala a spracovala bol ešte tuším pred letom. Mám pocit, že odvtedy som si z neho zadovážila pár vecí, avšak nie všetko čo ma mrzí a budem sa snažiť to splniť na budúci rok. Osobne si myslím, že je hlúposť kupovať si letné veci teraz, keď je každé ráno zimšie a zimšie a ja už chodím v bunde a so šálom. :) Tie veci by som potom nevynosila a riskovať, že ochoriem len preto, lebo chcem vyzerať pekne v tom crop tope - to nie. :) Aj tak už by som si ho nemohla dať, lebo mám pocit, že som znova pribrala. :D 


Aj práve preto som sa rozhodla, že svoj wishlit "abdejtnem" a ukážem vám veci, ktoré by som si rada zaobstarala za túto jeseň. Čo sa týka doplnkov tak tie si neplánujem kúpiť žiadne, kedže všetkého mám dosť a naozaj mi nič netreba (možno tak kabelka na stužkovú, ale to sa mi akosi nechce kupovať). A boty - no neviem, načo ich sem budem dávať, keď aj tak budú iba jedny a určite si ich kúpim lebo inak nebudem mať v čom chodiť. A dokonca aj za pár týždňov ich budem mať doma. :) 

Zo všetkého najviac sa chcem teraz zamerať na zimnejšie veci ako sú svetre, tričká celkovo, pretože tie mi vždy chýbajú, nohavice (pretože tými nikdy neohrdnem), jesenné bundy či športové oblečenie. Hlavne čo sa týka nohavíc. :)



Tričká sú nutnosťou #1, kedže pred letom som povyhadzovala dosť tričiek, ktoré mi boli malé, zbytočne veľké, zbytočne staré, alebo také, ktoré som si zadovážila, ale nemala ich ani raz na sebe, kedže som sa v nich po kúpe necítila dobre. Preto mám teraz deficit tričiek, čo chcem túto jeseň zmeniť.

1. , 3. , 6. 

Ďalej by sa mi hodili nejaké bundičky. Je pravda, že potrebujem aj takú prechodnú na jeseň, kedže jedinú ktorú mám je koženková, ktorá ale už v októbri/novembri veľmi nositeľná nebude - hlavne na večer. Tu síce takú bundu nemám - pretože sama neviem ako by mala vyzerať a aby nebola príliš hrubá a ani tenká, ale mám tu pár z tých tenších. Dnes ráno (ale vlastne aj pred pár mesiacmi) som si uvedomila, že nemám nijakú tenkú, nepremokavú a takú, v ktorej by sa dalo ísť na turistiku či ktorú by som mohla nosiť na staro, prípadne na bicykel v daždi, či hoci aj cez leto. Viete akú myslím. Máte ju predsa aj na obrázku. :) A zároveň takú, v ktorej by sa dalo teraz na začiatku jeseni aj behať a nemusela by som sa báť, že vo svetri prechladnem. :)

2. , 4.


Síce nohavíc mám docela dosť, počas školského roka vždy dostanem pocit, že ich mám žalostne málo. Nosím ich každý deň, niektoré mám obľúbenejšie, iné nie a tak dokola nosím iba dvoje - troje a nadobudnem pocit, že znova žiadne nemám. Večný problém asi nás všetkých. :D Momentálne mám jedny nové - aj keď v páse sú mi voľné a ďalšie, v ktorých snáď plávam celá. Ale aj tak chcem ďalšie a ďalšie, aby som vedela, že mám 5 nohavíc /džínsov, ktoré mi padnú ako uliate. :) Rozmýšľam ako by na mne vyzerali boyfriend džínsy - možno hrozne, ale chcem ich skúsiť. :)

7.

A ešte posledné, čo by som tak nejak chcela, aj keď to v podstate až tak veľmi nepotrebujem je sveter či športové nohavice. Priznám sa, že až tak moc nešportujem, a včera keď som si povedala, že "Ok, znova začnem, budem cvičiť podľa videí doma atď, atď...", skončila som po piatich minútach a rozhodla sa, že beh bude asi lepší. Preto by som chcela ešte jedny obyčajné športové nohavice, aby som nemala len jedny a mala lepší pocit, že ich musím použiť. :D
A k svetru sa snáď nemusím vyjadrovať - proste aj keď ich mám doma plné poličky, nosím dokola jeden / dva preto proste potrebujem ďalší. :D

5., 8.

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Veľmi pekný článok! Takéto wishlisty sa mi veľmi páčia.
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezký článek :) a s džíny to mám podobně, vždycky mi připadá, že je nosím jen dokola :D a to stejné svetry - prostě jich nikdy nebude dost :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *