Time

9/18/2015

Každým dňom si uvedomujeme ako rýchlo letí čas. Ešte pred chvíľou sme nastupovali na strednú školu a už ju končíme, ešte pred malým momentom sme boli vonku so starými priateľmi, s ktorými sa teraz nedokážeme zmysluplne porozprávať. Pred pár dňami sme boli na dovolenkách, výletoch, opaľovali sa a utápali sa v horúčavách. Dnes už chodíme pomaly každý deň v nohaviciach a vo svetri. Ešte chvalabohu ide babie leto, tak naposledy vyvetráme sukne a šaty, však? :) 

Každý sa niekam ponáhľa a na nič nemá čas. Odvšadiaľ počujeme, ako musíme všetko stíhať, čo všetko musíme spraviť a kam musíme načas prísť. Už ani neviem ako to bolo pred tým, ako sa nám do životov dostali mobily. Viem, že keď sme sa dohodli na určitú hodinu, prišli sme na ihrisko a všetky sme sa tam stretli v približne rovnakú sekundu. Teraz čakáme niekedy aj 15 minút na druhého človeka, ktorého nie je možné dosiahnuť ani na telefóne.



Nemám rada, ak niekto mešká. Ja sama sa snažím takýmto situáciám vyhýbať a veľa krát sa stane, že som tam ešte niekoľko minút (alebo desiatok minút) skôr ako bolo dohodnuté. Alebo druhá možnosť - prídem o niekoľko minút neskôr a vtedy ma to dosť štve, že všetci na mňa čakajú. Všade som rada dostatočne skoro. Tak isto aj na brigádu. V podstate by mi stačilo keby tam prídem 5 minút pred začiatkom smeny, ale pre môj duševný pokoj tam musím byť 15 minút pred tým.

Bol čas kedy som hodinky nechcela ani vidieť, vadili mi na ruke a tak isto mi zavadzali. Stále ich dávať na ruku a potom zasa dole a dávať pozor, aby sa nenamočili. No katastrofa. Ale potom som prišla k mojim prvým "dospeláckym" hodinkám a nosila ich stále a ku všetkému. A potom znova prišlo obdobie, kedy mi neprišli dostatočne "cool" a pekné, tak som ich prestala nosiť. Možno toto obdobie je zasa to druhé, kedy hodinky nosím a príde čas, kedy zasa nie.


No teší ma, že mám konečne hodinky, ktoré sú elegantné, nie príliš veľké a ľahko sa kombinujú. Najprv som chcela strieborné alebo zlaté, ale prišla som na to, že to by až tak veľmi k môjmu šatníku a na každodenné nosenie nebolo. Nakoniec by to dopadlo tak, že by som za ne vyhodila 60 Eur a nosila ich dva krát za mesiac. Tieto sú ale presne pre mňa. Tak ako som spomínala - ľahko sa kombinujú, pretože sú s čiernym remienkom a sú hlavne jednoduché a to sa mi páči. Pre niekoho sú možno malé, no mne prídu akurát. Remienok je jednoduchý, nie úplne hladký ale s takými prierezmi čo ich trošku ozvláštni. :) Najviac sa mi asi páči to, že sú úplne jednoduché, žiadne špeciálne čísla ale obyčajné paličkové.

Keby som mala porovnať to ako vyzerali na stránke a aké mi prišli - s pokojom na duši môžem povedať, že sa mi páčia ešte viac a vďaka bohu prišli takmer za mesiac, že som si ani poriadne nepamätala, ako majú vyzerať. Pretože prišli akoby úplne iné hodinky. Avšak musím naozaj povedať, že tieto vyzerajú krajšie. :) Podľa môjho názoru. Pre porovnanie klikli Sem



Nosíte hodinky alebo používate iba tie na mobile? :) 

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Veľmi sa mi páči dizajn blogu! :)
    A áno, hodinky milujem a asi si neviem predstaviť ani jeden deň, cez ktorý by som ich nemala na ruke :) Tie tvoje sú krásne, moje by už potrebovali vymeniť, ale nechcem sa ich vzdať, lebo si toho so mnou už prežili veľa! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež poznám to s tým, že sa ich nedokážeš vzdať! :) ja sa stále nedokážem vzdať ani jedného plyšáka hoci ich nemám na očiach ale v mechoch :D
      a ďakujem veľmi pekne ^.^

      Odstrániť
  2. Skvelý článok! :) Ja hodinky nosím každý deň do školy. Ale keď idem do mesta, tak väčšinou používam tie na mobile.
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja to až takto nestriedam, väčšinou keď nosím tak všade :)

      Odstrániť
  3. Hodinky vypadají krásně :) taky jsem měla období, kdy mi vadily! :) a přesně jako ty nesnáším, když jde někdo pozdě a ještě to bere jako samozřejmost!
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. najväčší problém, keď ja som tam ešte skôr a potom musím navyše čakať :D

      Odstrániť
  4. Máš krásny dizajn :D a neviem, či sa mi páči alebo nepáči ako si prešla z filozofie k hodinkám :D asi sa mi to páči, ale ja by som to nevedela :D no hodinky sú naozaj krásne ☺
    justaddcourage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) tak nechcela som napísať článok "bez pointy" ale pridať aj niečo viac, páči sa mi to a chcela by som tak častejšie písať :)

      Odstrániť