3 Balea Products

10/19/2015

Balea snáď nikdy nesklame. Až na našu poštu. S tou som mala problém pred mesiacom omnoho väčší ako pri balíku z DM-ky, ktorý mi zabudli na pošte a po mesiaci ho objavili. Čiže to, čo som mala dostať cez leto som dostala až ku začiatku septembra.  A to mi bolo tak trošku nanič. Balík totiž obsahoval dva z produktov, ktoré vám ukážem.

Neskôr než by som ho očakávala prišiel sprej na osvieženie tváre a tela počas horúčav. Síce bol zaslaný včas, pošta bola pomalá a zreme už bola aj vysilená. :D Sprej som teda už nemala ako odskúšať, kedže horúco nebolo, nepotrebovala som na seba striekať vodu, avšak aby som neklamala a nepovedala, že som vôbec neskúšala, raz - dva krát som na seba strekla a čo k tomu povedať? Príjemné ochladenie, ako keď si streknete vodu rozprašovačom na telo/tvár. Postupne sa vsiakla. Myslím, že tu nie je čo viac spomínať. :)


Druhá novinka (teda teraz to už vlastne novinka asi nie je a vy ju máte už asi aj doma) je tento sprchový gél s trblietkami a kokosovou vôňou. Vonia ako inak po kokose a je modrý s trblietkami, čo ma tak či tak prekvapilo, ak keď uvádzajú, že ich obsahuje. :D Avšak modrú farbu som vôbec nečakala. Myslela som, že vytečie biely šampón. :D Okrem toho, že príjemne vonia, dobre pôsobí na pokožku. Vôbec ma po ňom nič neštípe, nesvrbí a nie som červená ako po niektorých a dobre pení. :)



A ako poslednú novinku a asi tú najlepšiu vec z týchto troch vám predstavím v skratke tieto hydratačné obrúsky, ktoré sa predávajú aj spolu s takýmto boxom a zároveň "balenie" tvoria dve balenia obrúskov. Takže jeden môžte skryť dovnútra, otvoriť si balenie a zavrieť do boxu. Obrúsky vám nevyschnú, čoho som sa celkom bála, ale nestalo sa a to ich mám už dva mesiace približne. Zároveň je výhodné, že za takú sumu koľko to stojí (2,99) máte dve balenia a obrúsky vám tak vydržia onoho dlhšie. Ako som povedala, jedno používam už takmer dva mesiace a to ešte nie som na konci.

Obrúsky sú pre každý typ pleti, čistia ju, dokonca zdolá aj vodeodolný make-up. Odkedy ich mám tak sa ani ničím iným neodličujem (takmer je to pravda, viď neskôr v texte), pretože s nimi sa dokonale odmaľujem a hlavne ma nič nesvrbí, neštípu oči ani nie som zbytočne mokrá od odličovacej vody na tampóne. :) Dosť ma začali štípať oči od jednej micelárnej vody ak sa odmaľujem raz za čas s ňou, keď mi príde ľúto, že som ju už dlho nepoužívala. Ale vidím to tak, že to už nespravím. :D

Určite ich odporúčam, sú aj v ružovej farbe, neviem síce aký je medzi nimi rozdiel, ale som fakt nadmieru spokojná. Za tú cenu sa oplatia kúpiť ešte jedny do zásoby. :)



You Might Also Like

4 komentárov

  1. Tiež milujem kozmetiku od Balea, vzhľadom na cenu má úžasné a kvalitné výrobky a samozrejme aj s krásnou vôňou:) mrzí ma, že som túto kokosovú edíciu nestihla vyskúšať:/ a čistiacke obrúsky od Balea sú taktiež super, chcela by som sa ťa opýtať, či náhodou nevieš, či sú ešte v ponuke aj s týmto boxom:)
    tiež by ma potešilo, keby si navštívila môj blog http://sajafrey.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nechcem klamať, skús sa radšej pozrieť v najbližšej DM-ke.. pred pár týždňami keď som tam bola (také dva) tam ešte mali tak snáď ich ešte nestiahli z predaja :) bola by to škoda... :)

      Odstrániť
  2. Balea je moja druhá láska :) Naozaj je super značka a má aj kvalitné veci :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to áno, na ňu som nemala ešte žiadne výhrady ani námietky :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *