Belea Maska a balzam

11/30/2015

Dnes som si povedala, že keď už mám ten čas tak by som mohla pridať aj nejaký článok z trošku "beauty" sveta. Prednedávnom mi prišli novinky z DM, konkrétne dva produkty značky Balea. Všetky už vieme, že Balea je proste super a úžasná a vždy splní to čo chceme dokonca za super cenu. Povedala by som, že v niektorých produktoch u mňa nemá konkurenciu. Jedným z takých sú aj balzamy na pery. Potešila som sa, keď mi prišiel aj tentoraz. Fakt, že som ešte dva balzamy z minulého roka neminula necháme tak. :D 


Pleťová maska s vôňou levandule má penové zloženie, ako keby ste si vytlačili krém na ruku. Hneď po nanesení je to úžasne príjemný pocit, je cítiť samú levandulu, takže ak ste jej milovníčky, možno už toto vás prinúti si ju zakúpiť. :) Vôbec pleť moc nesťahuje ako pri niektorých maskách, ktoré ma naozaj až svrbeli dve minúty po nanesení, čo ma dosť iritovalo. Po zmytí je levandulu tiež krásne cítiť. Maska je určená na dve použitia a je určená pre každý typ pleti. :) 

Som z nej naozaj unesená, pleť je krásne jemná, svieža a potešujúca je aj cena (0,99 €). 

Balzam na pery s vôňou citrónových kvetov a mandlí je v poradí druhá super vec. Medzi pozitíva patrí určite fakt, že nie je možné, aby ste ho spotrebovali skôr ako za 3 mesiace. Ja som si istá, že ho ešte o takomto čase budúci rok budem mať. Okrem toho pery zvláčni, hydratuje ich a pekne ich tak "obalí a nasýti". :) Má krémovo-maslovú textúru, obsahuje bambucké maslo, kokosový olej, včelí a karnaubský vosk. Práve to, že má takú textúru akú má, tečie a určite neodporúčam hádzať len tak do kabelky alebo medi ostatné balzamy a rúže. Spravila som to a trošku mi z neho vytieklo. Buď mi to nejde dobre zavrieť alebo to proste naozaj toľko pretečie. Tak si ho radšej nechajte doma pekne po ruke položený.  (1,89 €)



You Might Also Like

6 komentárov

  1. Ja mám masku veľmi rada - najviac jahodovú :) O balzame som zatiaľ nevedela ani :/

    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Baleu mám veľmi rada, len jej najväčšia nevýhoda je tá, že je to čisto značka len pre DM a to mám až v meste - takže ak po ceste zo školy zabudnem niečo kúpiť, tak na našom sídlisku v 101-tke to nenájdem :D
    Masku určite vyskúšam - levanduľu mám veľmi rada :)
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na vianočnú giveaway na mojom blogu ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tam zájdem iba raz za čas tiež ak mám čas a nezabudnem inak to na dedine už vôbec nemám :D

      Odstrániť
  3. Levanduľovú masku som si skoro kúpila,nejako som jej odolala, ale mám pocit ,že ju musím vyskúšať. Proste levanduľová vôňa je moja :)
    Vianočná súťaž

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak dúfam, že už jej neodoláš, pretože podľa mňa nebudeš sklamaná :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *