Best moments in photos

11/16/2015

Sú dni, kedy sa trápime, premýšľame nad sebou samým, nad tým čo sa deje vo svete a aká bude naša budúcnosť, čo budeme robiť, aby sme sa zo školy úplne nezosypali. A potom sú tu dni ako tieto, ktoré nás držia nad vodou, ktoré v nás prebudia to šťastie, ktoré driemalo niekde pod tonou sebaľútosti, sklamania či smútku a ktoré nám ukážu, že je dôvod tešiť sa a užívať si každý deň. Snažiť sa nájsť niečo dobré na každom dni. Postačí aj fotka, ktorá v nás prebudí dobré pocity a spomienky na ten deň / na tú chvíľu, kde sme sa cítili úplne spokojný. K spokojnosti stačí málo. Stačí jedno obľúbené jedlo, nájdenie nového podniku, kam začnete odteraz chodiť častejšie, obľúbený nápoj, náhodné stretnutie s človekom, ktorého ste nikdy nevideli a nedohadovali ste si ani stretnutie či príjemné počasie. Hlavne toto jesenné ak je vonku pekne - to ma vždy nabije energiou (samozrejme iba ak som vonku a môžem si ho vychutnať plnými dúškami, vziať fotoaparát a ísť sa poprechádzať).

Fotka z dňa, kedy mi dali dole strojček. Cítila som sa tak dobre a tak šťastná, že som v ten deň ústa ani zavrieť nemohla a musela som sa zvečniť. (Hoci to znie trošku namyslene. :D) 
Na všetkých týchto fotkách sú dni, ktoré pre mňa veľa znamenali, ktoré v sebe ukrývajú niečo, čo vám ani opísať alebo povedať nemôžem, ktoré ma nabíjajú energiou hocikedy na ne pozriem a sú plné slnka a krásnych jesenných farieb. :) Niektoré z nich si pôjdem dať aj vytlačiť a dám si ich do rámika, aby som ich mala na očiach stále a zaradila ich do fotoalbumu, ktorý by som si v budúcnosti chcela robiť. :) 

Vlastné bývanie tak skoro asi nepríde ale keď áno, určím si jednu stenu kam si budem vešať fotky vytvorené mnou, ktoré vo mne vyvolávajú len dobré pocity. A možno aj tie zlé, ale také, ktoré pre mňa znamenajú naozaj veľa. Chcem mať pred sebou momenty môjho života a krásu okolitej prírody kde som vyrastala a žila, nie len výhľad na ulicu či parkovisko a pár fotiek kamarátov na poličke. Chcem sa tam zastavovať a spomínať. Tak isto si možno vytvoriť fotoalbum, kam budem dávať jednu jedinú fotku z výletov či udalosti, ktorá mi to bude musieť pripomenúť a budem sa kochať len tou najkrajšou. A tie ostatné môžem mať uložené niekde inde na CDčku alebo v počítači. :) 



Na tejto fotke už síce nie je v "pohári" ľadový čaj aký bol pôvodne ale len voda, ktorú som si tam doplnila asi ešte dva krát za ten deň. Neviem presne aká ingrediéncia bola tá tretia ale čo viem je, že tam bola mäta a citrón a chutilo to úžasne. :) 




Z týchto nasledujúcich dvoch fotiek som nadšená asi najviac. V ten deň som mala konečne voľno (a nafotila prírodu, ktorú môžte vidieť vo väčšine tohto článku) a využila som ho na fotenie, čo som už dlho takto vo veľkom nerobila. Vystúpila som kvôli nim a kvôli určitým okolnostiam až hore na kopec bez toho, aby som bola udychčaná či rozmýšľala nad tým, či tam vôbec pôjdem alebo nie, či sa mi chce šlapať alebo nie. Cítila som sa asi najšťastnejšia za posledné dni, čistý vzduch a krásne počasie mi všetko vyhodilo z hlavy a úsmevy sú asi tie najúprimnejšie aké som za posledné dni ukázala. 

Zajtra ak bude pekné počasie spravím si znova takýto výletík, kedže dnes mi naň už neostal čas, pretože som behala po Trnave a riešila osobné veci. Tak isto som učinila konečne dve rozhodnutia, ktoré ma držali dole a dúfam, že teraz už pôjdem s náladou a chuťou do života len hore a hore. Na jednej strane som z jedného z nich smutná a zmätená, ale myslím, že som spravila dobre a v budúcnosti to neoľutujem. :)

Tento šál inak patrí mojej mame. Poslednú dobu ho nosím dosť často. Ani neviem vlastne kedy som jej ho vzala, ale viem, že ho má od svojich 15-tich rokov. A podľa mňa je úplne super a na toto ročné obdobie ako stvorené. Myslím farbou. :) 



Naša nová mačička, ktorá sa podobá na svoju maminu, našu takmer deväťročnú mačku a ktorá ešte stále nemá meno tak ju volám Malá. <3 Milujem ju, je také naše malé trdlo, nemotorná a zlatá zároveň. Ako všetky malé mačky. :) 


Túto fotku proste milujem! ^.^


     

Ako si zachytávate dôležité momenty v živote? Tlačíte si aj nejaké fotky a zakladáte?

Ak sa chcete podeliť s tým, čo na sebe milujete (vlastnoť, výzor) a zároveň sa zapojiť o pekné ceny, ku ktorým pribudli už ďalšie dve veci, ktoré sa čoskoro objavia na stránke, tak neváhajte a zapojte sa! :) #conasebemilujem
Článok TU -> Giveaway

You Might Also Like

2 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *