Flexibilný statív

11/08/2015

Ahojte, po dlhšej dobe sa znova pripomínam novým článkom, na začiatok rovno s recenziou. Nechcem znova písať taký "o ničom" článok, zbytočne zdržujem mám pocit. V poslednom čase mám dojem, že takých článkov budem písať viac. Nechcem o tom písať dnes. To, prečo som nepísala  sa dozviete trošku neskôr, keď spíšem článok. Tak isto vám poviem aj jednu novinku.

Dnes by som sa teda chcela venovať hlavne takej mini recenzii na fleibilný statív. Rozhodla som si vybrať zo stránky www.postovnezdarma.cz tento statív, pretože som si povedala, že je to určite skvelá vec a rozhodne to bude prínos, kedže rada fotím a určite to lepšie vyžijem v prírode alebo niekde vonku. Nemusím zo sebou ťahať veľký statív, ktorý síce nie je až taký ťažký, že by som ho nemohla zobrať cez rameno, ale predsa len je veľký. :)


Tešila som sa naň a v hlave mi už vírilo niekoľko miest, kde by som ho využila. :)
Ale stala sa chybička. Na obrázkoch na stránke je odfotený statív samostatne, tak ako mám ja a tam vyzerá naozaj aký je aj v skutočnosti. Ale k tomu sú tam aj fotky, na ktorých je zobrazené, že sú omotané napríklad okolo tyče, a na statíve je pripevnený normálny foťák. Žiadny malinký, ale poriadny. A tak to teda vyzerá, že je omnoho väčší, širší statív a že naozaj dokáže udržať taký fotoaparát. :)

A tu nastáva problém. Ešte pred tým, než mi statív prišiel som dostala e-mail, kde napísali, že je možné, že balík príde na viac krát, pretože je možné, že to nebude možné poslať naraz. Alebo niečo v tom zmysle. A keď mi teda balík prišiel, chytila som ho a cítila tam niečo malinké a tak akurát do ruky čo sa týka obvodu. Tak som si pomyslela, že hurá, vyzerá to dobre, určite je to jedna "noha" a ostatné prídu nabudúce. Ale po otvorení som zistila, že to je to. :D


Čiže ako to nakoniec vyzerá? Že foťák je omnoho ťažší, než statív dokáže uniesť. Foťák sa celý preklopí a v podstate padne, statív okolo ničoho, čo má priemer väčší ako 5 cm asi ani neobtočíte a nezabezpečíte, aby sa vám fotoaparát nezrútil. :) Takže vám neodporúčam kupovať ho aj napriek tomu, že je momentálne v zľave. :)



A ešte pridávam fotky z mobilu, kde je ako tak vidno ako to asi vyzerá, keď chytíte statív do ruky. Takto som to "nestylovala", proste sa to samé prehlo. Nevedela som ako lepšie to odfotiť.



You Might Also Like

0 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *