Random

11/28/2015

Nenávidím otázku, keď sa ma niekto spýta, kde sa vidím o 5 rokov. Veď ja ešte ani neviem, či budem úspešnou absolventkou, či budem mať dieťa, či budem mať muža alebo budem slobodná v jednoizbovom byte s mačkou, alebo budem mať trojizbový byt, super robotu a vysnené auto. Nikto to nevie. Jediné čo môžem odpovedať je, že chcem byť šťastná tam kde budem, s kým budem a že si splním niekoľko snov.

Posledné dni som strávila v posteli so škaredým kašľom a keď už som naozaj nemala čo robiť, začala som blúdiť po internete a rozmýšľať, či odbory, ktoré som si vybrala na VŠ sú naozaj to, čo ma bude baviť aj o rok - o dva a budem to v budúcnosti robiť. Už som často uvažovala o tom, kam pôjdem a čo si vyberiem (sami ste boli trošku svedkami) , ale bola som uzavretá a pozerala som len max. 50 km od domova, čiže len pod nos a bála som sa zájsť aj inam. Stále si nie som istá či si vyberiem dobre a či nakoniec neskončím VŠ úplne a budem sa aktívnejšie venovať tomu čomu chcem, na čo možno počas VŠ nebude až toľko času popri všetkému tomu učeniu. Vypočula som si už od veľa ľudí, že nerobia nič iné, len prídu zo školy, robia na rôznych prácach, učia sa a to celý týždeň a cez víkendy dorábajú. Toho sa bojím a stále ma to odrádza. 

To čo ma baví je všetko okolo módy, fotenie, organizovanie a vytváranie niečoho vlastného. Tomuto by som sa chcela venovať. Možno nie úplne byť čisto len fotografom alebo čímkoľvek iným, ale skĺbiť to nejak dokopy a neviem, či management je teda to, čo ma naozaj naplní. Vždy som to mala nahnuté viac k tomu kreatívnemu než k niečomu nudnému.



Myslela som si, že mám len jesennú depku a už som sa z nej takmer dostala, avšak zase ma niečo stiahlo dole, zase som nespokojná a viem, že zmeny, ktoré som učinila nestačia. Potrebujem sa poriadne nadýchnuť, načerpať novú silu (možno od super ľudí, ktorých som prednedávnom spoznala) alebo proste vypadnúť niekam preč od každodenného stereotypu, od školy, od povinností čo je ale takmer nemožné. Tak dúfam, že aspoň vianočné prázdniny si poriadne užijem niekde vo wellnesse :D 

V najbližších dňoch ma čakajú posledné prípravy na stužkovú, v nedeľu ak nebudem mať opicu vám pridám na blog aj nejaké fotky z večera a hlavne ako som vyzerala, pretože to je jediné čo vás zaujíma!! :D Strašne sa teším hoci som ešte ako tak chorá. Potom sa už chcem zlepšovať v tom čo ma baví, začať na tom viac pracovať a dúfam, že do niekoľkých mesiacov vám môžem predstaviť "projekt", ktorý som odsunula bokom, no teraz chcem naozaj ísť do toho naplno! 

Tieto obrázky tak nejak vystihujú to, čo chcem, čo sa odohráva, čo sa stane alebo čo bolo. Nechcela som pridávať inšpiratívne fotky len tak, bez rozmyslu, namiesto toho som vybrala fotky zo života (?) by sa dalo povedať. Také čo nič nepovedia, ale zároveň prezradia veľa. :) 

Dúfam, že na blogu bude už aj niečo iné, ale akosi viac riešim osobný život než ten sociálny čiže aj blog tak trošku nechcene odsúvam na druhú koľaj. Na druhú stranu som za to rada a šťastná, pretože riešim len jedno a momentálne som odhliadnuc od toho stereotypu a nechuti zažívam krásne chvíle, ktoré ma robia šťastnou a vďačím za to jednému človeku, ktorého si naozaj vážim. 


You Might Also Like

4 komentárov

  1. Ver mi, že nie si sama, kto má takéto podobné pocity. Taktiež riešim to, či ma odbor, ktorý som si vybrala uživí, či ma bude baviť, či sa zvládnem učiť a atd... fakt je to niekedy dosť ťažké uvažovanie.
    A stužkovú som mala včera, takže presne viem, čo prežívaš :D :D Bola to ale pecka a nesmierne som si to užila, tak dúfam, že aj ty si vytvoríš spomienky, ku ktorým sa budeš rada vracať :)) A teším sa na fotku! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja dúfam, že to dopadne všetko dobre a nebude to mega trapas na programe :D a držím palce, aby si si vybrala teda to, čo naozaj chceš :)

      Odstrániť
  2. Tiež nenávidím otázky o budúcnosti. Sama netuším ani čo bude zajtra, kam sa posuniem a čo budem cítiť. Keď som si vyberala vysokú školu cítila som, že potrebujem vypadnúť ďaleko preč. A myslím, že to bolo to najlepšie čo som vo svojom živote mohla urobiť. Odísť na školu tak ďaleko, aby človek začal žiť vlastný život, je skvelá vec. Nie preto, že ťa rodičia už nekontrolujú, ale preto, že práve vtedy si nútená starať sa skutočne sama o seba a riešiť svoje problémy sama za seba. Je to tá najväčšia lekcia akú môžeš v mladom veku dostať. Ale jasné, život na vysokej je o zábave, o ľuďoch, o spoznávaní nových kultúr a všetkého možného. Človek sa naučí prijímať názory druhých, byť viac tolerantný a celkovo dospeje po psychickej stránke. Vôbec by som nepovedala, že sa kvôli učeniu nedostaneš ku svojim koníčkom. Absolútne to nie je pravda. Je to len o tom, aký prístup ty sama zvolíš. Tiež poznám ľudí, ktorí od rána do noci sedeli za knihami a pritom vôbec nemuseli, lebo vysoká fakt nie je o tom, že sa musíš bifľovať dňom i nocou. A zrovna ľudia, ktorí sa vždy najviac učili, potom na skúškach a písomkách vybuchli. Aspoň tak to bolo na mojej škole. Proste výška má s učením minimum spoločného. Je to o tom, ako vieš pracovať s informáciami, ktoré ti profáci dajú. Bude ich kvantum a ty musíš rýchlo pochopiť ten princíp, na akom výška funguje, lebo skutočne je to niečo celkom iné ako stredná škola. A ďalšia vec je, že čokoľvek si o danom odbore prečítaš na nete alebo v študijnej príručke, pravda bude celkom, ale celkom iná. Veľmi veľa odborov na vysokých školách je do značnej miery totožných s inými odbormi a líšia sa len pár špecializovanými predmetmi, dokonca u nás bol odbor, ktorý sa svojou vlastnou podstatou začal zaoberať až na inžinierskom stupni. :-D Proste neriaď sa vôbec brožurkami a neviem čím, choď tam kde si myslíš, že ťa to bude baviť. Ďalšia vec je, že celé štúdium si aj tak vieš prispôsobiť presne svojim predstavám práve vďaka voliteľným predmetom. No ale to som sa zase rozpísala už moc. Ak chceš, kľudne mi napíš na FB, veď sa máme aj v kontaktoch, tak môžme kecnúť kedykoľvek o čomkoľvek. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka za komentár, tiež by som chcela ísť ďalej od domova ale na druhú stranu nechcem stratiť kontakt s niektorými ľuďmi... ale veď kto vie ako to dopadne :) určite ti napíšem a môžme pokecať :) a práve to je to... niekto hovorí, že sa neučí vôbec druhý sa šprtá celé dni tak ma to znepokojuje :D

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *