Watermelon

11/14/2015

V posledných dňoch sa moja nálada zastavila na bode mrazu. Pokiaľ som s určitými ľuďmi a bavíme sa, moja nálada je skvelá, som šťastná a nemyslím na všetky tie zlé veci, ktoré sa okolo mňa dejú, ktoré ma zrážajú na kolená, ktoré ma desia či ktoré ma hnevajú. Deje sa toho naozaj veľa, nestíham, v škole je našťastie ale prospech dobrý, pretože som sa venovala v posledných týždňoch hlavne škole a opravovaniu známok. Každý týždeň niečo píšeme, pretože polovičku decembra nebudeme schopný nič robiť. Čaká ma totiž stužková, na ktorú sa veľmi teším.

Som vďačná za voľno v utorok a za riaditeľské v pondelok, pretože budem mať viac času na seba, na rozmýšľanie a venovaniu sa blogu, ktorý ma v poslednom čase - povedzme si na rovinu - nenapĺňa tak ako predtým. Môže za to nechuť. Nemám chuť na nič. Nie len na blog, ktorý je moja srdcovka ale aj na kopu iných vecí. Zastavila som sa niekde medzi nič nerobením a lietaním z jednej stranu na druhú čo i len v mojej hlave. Musím rozmýšľať nad toľkými vecami, až ma to unaví a aj v pekné slnečné dni som bez nálady. Chcem sa z tohto stavu dostať, avšak trvá to už dlho, niečo ma brzdí a ja neviem čo a chcem to odstrániť. Chcem zmeniť svoj život. Chcem z neho odstrániť niečo, čo ma nerobí šťastnou a ja neviem presne čo to je. Netuším, či za to môže "jesenná depka" alebo naozaj potrebujem zmenu.


Viem určite, že po stužkovej konečne zmením účes a pôjdem na krátko, aj keď takéto dlhé vlasy som si pestovala dlho, nikdy mi do takejto dĺžky nenarástli ale nie sú pekné a potrebujem väčšiu zmenu ako len podstrihnutie. A možno ich neskrátim ale podstrihnem do trošku iného tvaru. Ak sa chápeme.
Celý čas sa pohybujem medzi tými istými budovami, z jednej stranu na druhú, medzi tými istými ľuďmi, ktorých mám rada, ale aj tak chcem niečo viac. 

Chýba mi leto, kedy bolo všetko bezstarostné, bavilo ma všetko čo som robila, milovala som všetko a všetkých. Teraz mám pocit, akoby som sa len pretvarovala a to nechcem. Nedokázala som dlho zo seba dostať to, čo sem teraz píšem. Už tri krát som začala písať článok, kde som chcela takto vypustiť myšlienky a tak trošku vám vysvetliť, čo sa v mojom živote deje. Nikdy však nebol od srdca tak ako teraz, nikdy som ho ani len nedopísala. Dlho som v sebe držala všetko to, čo ma drží na kolenách, ale teraz už viem, čo musím spraviť (a pracujem na tom), aby som to napravila a znova sa postavila. 



Keď pozerám na tieto fotky tričiek čo mám doma, cítim z nich leto a to ma možno nabilo energiou do tohto článku a cítim sa uvoľnenejšia. Tričká mám zo stránky Dresslink a vyberala som si ich ešte ku koncu leta. Na stránke vyzerali trošku inak - najviac sa odlišuje asi to s motívom melónu, ale sú veľmi príjemné, super materiál, pekné farby a celkovo nemám inak čo vytknúť. Až na to teda, že sú krátke a to mám vo veľkosti XL a "melón" sa odlišuje aj strihom trička. Teším sa však ako si ich oblečiem znova ku koncu jari a hlavne cez leto. Na plavky, len tak von a budem si užívať znova pálenie slnka na pokožke.

Tričko - melón
Tričko - palmy



Dúfam, že vás takéto myšlienky nepohlcujú a užívate si tieto slnečné dni, víkend a ste s ľuďmi , ktorých máte radi a robíte to, čo milujete. :) 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. melónové tričko je super :) držím palce, aby si našla to, čo ťa robí nešťastnou a odstránila to zo svojho života ;)
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne :) človek sa musí posunúť ďalej kým ho to úplne nezničí :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *