Kozmetické vianočné darčeky

12/10/2015

Tento rok ma to vianočné čaro tak nedrží ako minulý rok a nemám ani žiadne tematicky ladené články, čo ma mrzí, ale nechcem sa tlačiť do niečoho, na čo ani tento mesiac nemám takmer čas. :) Rozhodla som sa ale pridať ešte do Vianoc tipy na darčeky, ktoré by ste mohli stihnúť kúpiť prípadne vyrobiť. :) Prinesiem vám teda aspoň pár tipov v niekoľkých článkoch. Dnes by som chcela začať tými kozmetickými a dekoratívnymi. Veľa ľudí volí aj túto možnosť ak nič lepšie nenájde a vie, že by to niekoho z rodiny či priateľov potešilo. A možno vám ukážem aj niečo, po čom túžite vy. :)

Ako prvé som vybrala niekoľko vecí pre nežnejšie pohlavie.

Ak máte kamarátku alebo sestru, ktorej chcete spraviť veľkú radosť, určite jej môžte kúpiť parfém, ktorý sa dá kúpiť za celkom dobrú sumu (ak chcete byť štedrejšie a viete, že by vás za to zbožňovala a dala vám opísať všetky úlohy...haha). Vybrala som napríklad od značky Candy Kitten alebo od Rihanny, ktorý obsahuje ako vždy v darčekových sadách aj telové mlieko či sprchový gél. Lacnejší som vybrala parfém od Lady Gaga.
Pre milovníčky Victoria Secret by bol určite skvelý darček darčeková sada obsahujúca telové mlieko, balzam a ako bonus ponožky aspoň podľa obrázku. :) (V koláži je druhý balíček inej farby ako v linku dole.) 

Z tých lacnejších variácií je tu napríklad 3 balzamy na pery s rôznou príchuťou a obalom Minnie, darčekové balenie od Nivea (sprchový krém, antiperspirant), kozmetická sadu od Oriflame (peelig, pleťový krém, umývací gél). Od Oriflame môžte podarovať niekomu aj zázračné vajíčka. Viem, že niektoré nedajú dopustiť na tieto balzamy na pery tak ich môžte potešiť rovno štyrmi. :)

Čisto kozmetické darčeky som vybrala od Maybelline (v koláži sú rovno dva - oba s riasenkou a lakom a jeden obohatený aj o rúž) a na vlasy som vybrala sadu od Schwarzkopf Professional (šampón, maska, kondicionér) a ako bonus taštičku so sadou štetcov, klieštikmi na riasy a zrkadielkom. :)



1...2....3....4
5...6...7...8
9...10...11...12


Pre chlapov, kamarátov a priateľov som vybrala také klasiky ako sú parfémy. Pretože chceme, aby nám voňali... Ale rozhodne by som už nekupovala ak viem, že má na poličke 4 a trvá mu dlho ich minúť. :D Ale vždy sa dá kúpiť aspoň maličká flaštička, ktorá ho počká u vás v byte

Zaujali ma hneď 4, ktoré vidíte nižšie v koláži. Enternity od Calvin Klein, John Richmond (toaletná voda, balzam po holení, sprchový gél) a také zaujímavejšie napríklad darčeková sada NBA Los Angels Lakers (toaletná voda, sprchový gél, kľúčenka) ak by bol niekto fanúšik, alebo niečo vtipnejšie v podobe kubánskych cigár. Všetko sú to len toaletné vody, ale vyzerá to dobre, nie? 

Nakoniec som vybrala ešte penu na holenie a balzam po holení od Nivei, ktorá nikdy nesklame. V koláži je znova niečo iné, pretože tá sada bola už vypredaná, tak som ju nahradila inou. A trošku pre niektorých chlapov netradičné od značky Weleda hydratačný krém a sprchový gél. 

Pre otca alebo priateľa môžte určite kúpiť aj strojček na holenie alebo na zastrihávanie vlasov, ak má krátke vlasy, ktoré dokážete so strojčekom ostrihať aj vy. A ušetríte potom ešte viac. My už sme pre tata jeden kúpili a využíva ho nakoniec aj sestra, ktorá má vzadu kratučké vlásky. 


1 ...2...3...4
     5...6...7

Záleží už len od vás, či zvolíte niečo z tohto druhu balíčkov, alebo skočíte radšej po knihách, oblečení či iných darčekových predmetoch. Tie vám ukážem zas nabudúce. :) 

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Jéé balzámy na rty v balení s Minnie bych hned brala! :D Je to tak roztomilé! ♥
    Skvělé tipy! Někomu můžou rozhodně pomoct. :) Já už mám však všechno rozmyšlené - přesně vím, co komu dám. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja už som tiež nakúpila darčeky, avšak nebolo to také ľahké ako som si myslela :D

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *