Predvianočný darček od Yves Rocher

12/30/2015

Ako jeden z mnohých predvianočných darčekov, ktorý mi prišiel vám ako prvé predstavím novinky od Yves Rocher. Určite ste už v ich predajniach zahliadli rôzne edície a krásne darčekové koše (jeden z nich mám doma od Vianoc aj ja ^.^).  Niekedy v tom čase mi prišiel balíček v ktorom sa ukrývali tri rôzne novinky. Myslím, že už všetky viete, že kozmetiku Yveer Rocher milujem a nedám na ňu dopustiť, takže si viete predstaviť moju radosť, keď prišiel neočakávaný balík. Dala som si načas s recenzovaním a prinášam článok možno o niečo neskôr ako ostatné blogerky. :) 

Z limitovanej vianočnej edície Pomaranč a Škorica (dúfam, že sa v obchodoch dá ešte nájsť...) tu mám sprchovací gél, ktorej vôňu tvorí pomaranč a škorica, z čoho pomaranč výrazne prebíja. 
Veľmi pekne vonia a je skôr gélový než tekutý. Je to super, aspoň sa nemíňa tak rýchlo. :) 


Ďalšia novinka je telové mlieko, ktoré som najprv nevedela zaradiť do žiadnej edície, no potom som našla pribalený ešte jeden papier, ktorý predstavuje novú vôňu So Elixir Bois Sensuel

"Výrazná zmyselnosť vzácneho dreva a jemných balzamov. Táto vôňa odhaľuje dokonalé spojenie esencie z pačuli a čistého výťažku z vanilky. Čistý výťažok z kosatca jej potom prináša jej jedinečnosť." Marie Salamagne a Olivier Cresp, tvorcovia vôňe

Toto telové mlieko, s tým istým názvom, predlžuje jej vôňu a zanechá pokožku prevoňanú kvetinovými a drevitými tónmi. Obsahuje mandľový olej a výťažok z nevädze. Na pokožke zanechá vôňu pár hodín a rýchlo sa vstrebáva. 


A ako posledné, tentokrát niečo z kozmetiky, ceruzku na oči, ktorá je k dostatiu v 15 odtieňoch. Ceruzky sú obohatené o vosk z karnauby, sú vysoko pigmentované a majú krémovú textúru. 
Veľmi ľahko sa používa a aj napriek tomu, že som si našla v balíčku zelenú farbu, akú zatiaľ doma nemám a je pre mňa viac neobyčajnou, hneď ako som ju vyskúšala do školy, kamarátky mi ju pochválili. Naozaj vyzerá pekne a oči pekne rozžiari a vydrží celý deň bez straty na sýtosti. Dokonca som mala pocit, akoby bola ešte výraznejšia. Alebo je to len uhlom svetla. :D 





Chcem sa ešte poďakovať za celý rok firme Yves Rocher. ^.^ 

You Might Also Like

2 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *