Retro šatka

12/29/2015

Ak ste si to ešte nevšimli, milujem šatky a šály. Ani som si to doteraz toľko neuvedomila, až kým mi neprišla do ruky táto a všimla si, že ich nemám kam dať. Mám ich na troch miestach v dome a je v nich strašný bordel. Chcelo by to samostatnú skriňu len pre ne, pretože ich je naozaj veľa. Určite ich má niekto ešte viac, no už teraz ich nevynosím všetky sama, preto to tak beriem. :) 
Začalo to nevinne, najprv som dostala pár na narodeniny, meniny, potom som si sama nejaké zaobstarala, tak isto aj šály a teraz pištím po každom, ktorý vidím a z obchodu odchádzam smutná a bez nového kúsku. Človek by si myslel, že bude kupovať viac topánok ako šálov, čo by sa u mňa hodilo, kedže topánok toľko nemám. :D Ale opak je pravdou. 

Výhodou tejto mojej závislosti je už len to, že si môžem vždy zahaliť krk niečím iným a vždy si môžem vybrať takú, ktorá sa mi bude hodiť ku zvyšku oblečenia. :) Tak isto bývam často prechladnutá (teraz sa už rok držím, klop, klop, klop), takže celú zimu či jeseň a niekedy aj jar.. no dobre aj cez leto ak sa inak nedá... nosím okolo krku šatku pre lepší pocit, že mi neprechladne krk. :) 


Keď som videla túto retro šatku, vedela som, že ju musím mať. Takúto farebnú kombináciu ešte nemám a hoci je zima a toto je skôr šatka na teplejšie ročné obdobia, určite sa dá niekde ešte využiť. :) Je veľmi príjemná, jemnučká a dá sa uviazať na veľa spôsobov, jednoducho prehodiť a vždy vyzerá super. :) Presne takéto mám rada. Tie, s ktorými sa dá robiť viac, než len raz prehodiť. :) 

Páčia sa mi jej vzory, je taká neobyčajná a ešte lepšie vyzerá z červeným rúžom! Čo ma však teší najviac - nemyslela som si, že príde taký istý vzor aký bol zobrazený na stránke. Človek sa vždy obáva, ale väčšinou ho život sám prekvapí a ste naozaj spokojní. :) Šatka vyzerá presne tak ako na stránke a ja nemôžem povedať nič iné ako neváhajte a ak sa vám naozaj páči, bežte si ju kúpiť. Teraz je ešte v zľave, tak neváhajte. A tak isto je aj v modrej variante, ktorá je tiež krásna a každého rozžiari niečo iné. Pri tejto šatke som si uvedomila, že v skrini nemám nič červené čo chcem budúci rok napraviť a zaobstarať si aj nejakú tričká alebo hocičo iné. :D  



Vlastníte červené kúsky oblečenia alebo ste na tom rovnako ako ja- čiže takmer vôbec? :) 

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Peknucka, ozivi kazdy jednoduchy outfit ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelá šatka ! Červenú moc nemusím a ani nemám, ale z bordovej sa u mňa nájde pár kabeliek a dokonca aj zimné topánky. Červenú nosím jedine v podobe rúžu. :D

    Sár z worldstyleandme.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný šátek a skvěle se ti hodí k té rtěnce;-) Stala jsem se tvou pravidelnou čtenářkou, jinak zrovna začínám s blogem a byla bych moc ráda, kdyby ses mrkla. Začátky jsou vždy těžké, tak bych ti byla moc vděčná, kdyby ses stala také pravidelnou čtenářkou. Moc by mi to pomohlo. Přeji krásný zbytek dne :-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne, že si sa rozhodla pridať sa :) tvoj blog si rozhodne pozriem, ale "follow" dávam iba tým, ktorý ma naozaj zaujmú (sledujem tých blogov veľa a chcem to triediť :D). Na blog sa ale prídem pozrieť častejšie, na to tie záložky sú. :D

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *