Stužková / 5. 12. 2015

12/07/2015


V sobotu večer to konečne prišlo. 5.N sa dočkala dlho očakávanej stužkovej. Všetko to nacvičovanie a týždne plné hádok a nekonečného dohadovania a navrhovania nakoniec ukončil jeden boží, najlepší, najskvelejší, najkrajší a najvydarenejší večer!

Sála bola menšia ale bolo to také útulné, akurát, parket stačil a DJ bol tiež skvelý. Len ma sklamalo, že pesničky, ktoré sme mu dali aby zahral, sme si museli vypýtať a na to človek v opare alkoholu a zábavy aj zabudol a vypýtali sme si dokopy asi dve. O tom teda viem. :D 


Ešte fotka pred líčením.
Baby mi nenamietali, tak som si dovolila pridať aj pár takýchto spoločných fotiek, aby bolo vidno aké sme boli krásne, aké sme mali krásne šaty a účesy. :D Fakt sa mi baby veľmi páčili a chválili sme jedna druhú asi 4 krát pred oficiálnym programom. :D Potom už nebol ani čas. :D 

Program sme mali podľa mňa super, tak isto si pochvalovali aj rodičia či učitelia. Mali sme ho originálny, nič čo sme zahrali nebolo také otrepané, bolo to naše. Za pár dní, možno zajtra, by sa na YT mohlo objaviť video kradnutie triednej knihy, ktoré sme poňali ako paródiu určitého filmu. :) Ani jeden sme to pred tým nevideli ako to zostrihal a boli sme veľmi zvedaví. Asi podľa nás všetkých dopadlo veľmi dobre a bolo to síce trápne, ale aj napriek tomu úžasné. Veľmi nás tešilo, že sa všetci na celom programe smiali a neostali trápne tichá. Aj cez oficiálnu časť, po príhovore rodičom to spolužiak "skazil" vetou "Ďakujeme, to bolo veľmi dojemné." :D Každý komu dovtedy ušlo pár sĺz sa začal okamžite smiať a skvelo to odľahčilo. :) 


Ak by ste ma nespoznali - čo dúfam, že hej, ja som tá v ružových šatách. :) Je to taká naša obedová šestka ale na fotku sa nám dostala aj Veronika (vľavo), tak už je to len časť nemeckej skupinky. :D 
 Niektorí sa báli a aj kopu ľudí cudzích nám vravelo, že stužkovú skazí, ak tam budeme mať frajerov a frajerky, ale na našej sa nič také nestalo. Aspoň sa naši dvaja chlapci mali možnosť baviť aj s inými chalanmi než s babami a užili sme si tanec aj všetko ako trieda, ako skupinky, ako páry či s rodičmi. Všetko vyšlo najlepšie ako mohlo a teraz je z nás jedna veľká šťastná rodina, všetci sa ľúbime, ale tipujeme, že to vydrží do Vianoc a možno ešte niečo po novom roku a potom už nie. :D 

Jediné, čo sa mi nepáčilo a čo ma sklamalo bolo, že som si nestihla dať druhú večeru - nie že by som bola hladná, ale proste som sa k tomu akosi nedostala, len som pozrela čo tam je. Všetko čo ostalo sa dojedlo dnes v škole - čiže všetky zákusky, slané (časť) a hlavne išli na dračku šnicle so zemiakmi, ktoré jedol asi každý - niekto aj 3 kusy. :D Ja som si vzala domov dve, aby bola moja dušička na mieste. ^.^ 

S Filipom  <3 



A nakoniec ešte dve keramické tabuľky, ktoré sme s Filipom vyhrali v tombole. Aspoň jedna cena z desiatich lístkov. :D Našim sa podarilo tiež vyhrať dve výhry. :)

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Super krásna si bola! :) Je vidieť, že si sa skvelo zabávala :) Chválim originálny stojanček na sviečky :) Ja už to mám tiež za sebou a ako sa vraví " Navždy sa zachová..." :)))) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mali ste to tam krásne a aj ty si bola nádherná:) Závidím ti, že už máš svoju za sebou, ja si ešte 2 roky počkám:/

    Saja Frey- Vianočná giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne ^.^ hej, konečne som sa dočkala aj ja a za chvíľu ani nebudem vedieť sa budem potiť na maturite :D zatiaľ ešte užívaj :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *