Vianočné darčeky II.

12/15/2015

Do Vianoc zostáva už len deväť dní a všade v obchodoch sú úžasné zľavy, ktoré podľa mňa nemôžte nehať tak a nevyužiť ich. Odporúčam ísť sa pozrieť, napríklad do H&M, a kúpiť si veci, ktoré sa vám pred mesiacom/dvoma zdali príliš drahé. So sestrou sme si kúpili takto každá tričko a dáme si ho na vianoce pod stromček, aby sme nerobili vrásky na čele rodičom. :) A môžte tak vybaviť aj darček pre niekoho druhého, o kom viete, že má rád taký štýl alebo hocičo iné, čo je ešte v zľavách. 
Takto sme nakúpili cez víkend aj v Tigri, kde je veľa super vecí, avšak je škoda, že ten obchod mám najbližšie až v Bratislave a myslím, že nikde inde na SVK ani nie je.  

Píšem to preto, lebo ešte niektorí z vás darčeky možno nemajú (ako tak počúvam čo sa hovorí okolo mňa, tak veľa kamarátok tiež ešte nemá, lebo nemá čas), tak ak ste to nestihli v predstihu, alebo ani teraz v decembri, prinášam ďalšie inšpirácie, tentoraz iné ako tie kozmetické. Je to taký mi cez spodné prádlo, oblečenie, doplnky do domu, sviečky či iné doplnky napríklad vankúše. :) Vybrala som ich všetky zo stránok H&M alebo F&F, prípadne z iných, kde som nemohla nájsť napríklad sluchátka do uší, atď. :) 



Pre frajerov/bratov/kamarátov som vybrala na malú inšpiráciu niečo z oblečenia, aj tých elektronických vecí či "alkohru" a určite niektorých poteší aj počítačová hra. :) Ja osobne mám darčeky už vybavené, už mi len dva musia prísť, aby to bolo dokonalé. Pre môjho som kúpila tepláky, tričko a ešte škrabku na auto, ktorá mu chýba a kedže ide zima, je to naozaj treba. :)


Tešíte sa už na Vianoce?

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Ta čelenka s parohama je dokonalá!!! Miluju sobíky! :) A Tiger je na nákupy super :) a dárečky jsou krásné, moc hezky jsi to vybrala :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne, Tiger som objavila prednedávnom, ale fakt naňho nedám dopustiť, všetky kamarátky som tam asi odbavila aj s našimi :)

      Odstrániť
  2. Tiger bola láska na prvý pohľad :) Krásne sviatky!

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *