New In / Sale

1/10/2016

Predvianočné zľavy som si neužila (no dobre, iba ako darčeky pre kamarátky a rodinu a jedno tričko, ale to sa neráta) a tak som obetovala pár desiatok eur na zľavy povianočné/novoročné. Človek má pocit, že už tie zľavy trvajú mesiac a ešte stále to nekončí. Chcel by len nakupovať a nakupovať. Našťastie (!) som už trošku vyrástla a peniaze sú mi drahé, kedže sa mi míňajú a príjem nie je taký pravidelný ako som už spomínala. Preto som ani nečakala, že by som si niečo kúpiť šla. Ale poznáte to. Niekto sa vás spýta, či nepôjdete nakupovať, a vy si v hlave rozmyslíte, čo všetko vlastne potrebujete po novoročnom pretriedení šatníku a možno aj zmene štýlu do nového roku (asi 2x do roka keď som mala 14 rokov).

Tento krát som ale veľkú zmenu štýlu nezažila a len som svoj šatník odbremenila od starých, zničených, roztrihaných a inak upravených tričiek, ktoré som potom už nikdy nenosila alebo veľmi zriedkavo a posunula na pozíciu starých tričiek tie, čo som nosila občas nanovo. :) Uvoľnilo sa mi tak miesto na nové pekné veci, ktoré budem omnoho častejšie a radšej nosiť. Našťastie máme so sestrou rovnakú veľkosť a dala mi všetky tričká čo som od nej chcela a ja posunula nejaké veci jej. :)

Jediné, čo som si chcela kúpiť boli tepláky, kedže tie som vytriedila, nejaké sukne a šaty, ktoré sú teraz za dobré ceny avšak nebola mi väčšina dobrá strihom, dĺžkou či veľkosťou. Buď príliš malé, alebo veľké. Nakoniec som našla jednu sukňu aj šaty, avšak tie budem musieť dať zajtra reklamovať (mama tam pôjde, nech sa s nimi keď tak háda ona), pretože materiál je nylon a akosi sa to scvrklo a museli sme to naťahovať, aby to bolo znova tak ako predtým. A ešte k tomu všetkému sa objavili biele nitky, čo naozaj nevyzerá pekne.

Tielko naľavo RESERVED 4,99 € zľava, no nakoniec na bločeku iba 2,99 €. Takto sa nakupuje. :D
A tričko(v skutočnosti omnoho krajšej farby, sýtejšej), ktoré mne aj sestre pripomína MEAN GIRLS z H&M. S kamarátkou máme také isté, takže sme si kvôli nepríjemnému pocitu rozdelili, že ona ho bude nosiť do školy a ja všade inde. :D  
RESERVED 17,99 € 8,99 €
Dlho dlho som obzerala podprsenky tohto typu, ale nikdy som nebola ochotná dať za ne väčší peniaz ako teraz v zľavách. Faktom bolo aj to, že som ich mala dosť, no teraz som neodolala a kúpila si trošku "luxusnejšiu" a krajšiu. Ešte uvidím, ako často a kedy si ju budem obliekať, pretože mám ešte o ňu strach. :D  Najhoršie bolo hľadanie, pretože všetky takéto boli strčené úplne vzadu a mnoho krát aj za tými čo sa nepodobali. A potom už len odhadnúť číslo, ktoré mi padne v tomto obchode. :)

GATE
 Pred rokom, dvomi som tento obchod milovala, pretože do BA sme často necestovali a v Trnave v podstate nič normálnejšie nebolo, avšak teraz som to zvolila ako poslednú možnosť, že keď ani tam nebude, pôjdem asi na tretie kolo do Arény na tepláky. Pretože to čo som si skúšala všade inde mi bolo krátke alebo tesné. A tieto padli ako "riť na šerbel". :D

SINSAY
Sukňa, ktorá stála tiež namiesto 7,99 € v zľave iba 4,99 €. Ja proste viem vyberať. :D 


Spomínané šaty, ktoré som v zľavách nekúpila, ale presvedčila sa, že v GATE už nakupovať proste nebudem. A každá, ktorá tam tieto šaty uvidíte (alebo čierne), neodporúčam ich zakúpiť. Po vypratí v rukách ako sa majú prať, sa objavili biele nitky, sukňa sa zmenšila a naťahovať to za každý raz sa nechce mne ani mame. Ale krásne sú veľmi. 
(na fotke pred vypratím) 

chrbátik
Pobehali ste zľavy pred Vianocami alebo až po Vianociach? Čo najkrajšie ste si ulovili? :)

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Krásne úlovky :o) Tá podprsenka je úžasná, ale tie ceny sú božie. Pa a nech sa ti darí čo najviac takých super nákupov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, oplatí sa niekedy si počkať :) ďakujem pekne, aj tebe :)

      Odstrániť
  2. Ah, všechno je krásné! Hlavně ta podprsenka je naprosto perfektní! :) Já jsem si tentokrát ve slevách nekoupila vůbec nic. Hodně jsem se rozšoupla na Vánoce, kdy jsem utratila všechny peníze za dárky pro ostatní a pro mě nic nezbylo, takže mám smůlu a na zlevněné věci můžu jen smutně koukat. :D
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aspoň máš dobrý pocit, že si najbližším kúpila to, čo si chcela a nemusela si sa ulakomovať :D nabudúce odmeníš aj seba :) :D

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *